Lancuszek rozrzadu w ABF-ie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Lancuszek rozrzadu w ABF-ie

Post autor: Baster » wt kwie 04, 2006 14:03

Czy orientuje sie ktos moze po jakim przebiegu nalezy wymienic ten lancuszek ktorym polaczone sa walki rozrzadu ??moj abf-ik ma juz 155k przejechane i nie wiem czy juz pora na niego czy jeszcze dac sobie spokoj ??planuje wypolerowac kolektory ssace wiec moze odrazu do niego zajrzec



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Lancuszek rozrzadu w ABF-ie

Post autor: Borys » śr kwie 05, 2006 08:10

Baster pisze:Czy orientuje sie ktos moze po jakim przebiegu nalezy wymienic ten lancuszek ktorym polaczone sa walki rozrzadu ??moj abf-ik ma juz 155k przejechane i nie wiem czy juz pora na niego czy jeszcze dac sobie spokoj ??planuje wypolerowac kolektory ssace wiec moze odrazu do niego zajrzec
cza sprawdzic czy ma luz czy nie, jak ma to do wymiany ale lepiej oryginał montowac


www.vrservice.pl

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » śr kwie 05, 2006 08:13

dzieki Borys :pub:



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » śr kwie 19, 2006 21:55

a jaki powinien miec luz ? :]


Obrazek

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr kwie 19, 2006 22:35

powinien byc napiety gora 2mm luzu przy mocniejszym naciskaniu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Orzel666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 11:08
Lokalizacja: Polska

Post autor: Orzel666 » sob kwie 22, 2006 09:49

łańcuszki wytrzymują dwa razy większy przebieg bez bólu
niektórzy producenci zalecają wymianę dopiero przy remoncie silnika


Gdyby bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach.

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » czw cze 08, 2006 20:43

orginalny lancuszek....czyli jaki?? jakiej firmy i jaki koszt mniej wiecej...moze odrazu mi podpowiecie jak sie go wymienia ??

z gory dzieki:)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt cze 09, 2006 08:20

Baster pisze:orginalny lancuszek....czyli jaki?? jakiej firmy i jaki koszt mniej wiecej...moze odrazu mi podpowiecie jak sie go wymienia ??

z gory dzieki:)
oryginał w ASO ok 200 zł zamiennik w Intercars mozna kupic za ok 50 zł

a zeby wymienic to trzeba wyjąć wałki rozrządu,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt cze 09, 2006 11:22

do remontu moze i wytrzyma ale bedą takie luzy ze nastapi przesuniecie faz , ssacz bedzie chodzil jak bedzie chciał, luzów nie powinno bc prawie wcale, tylko minimalny, ostatnio wymieniałem łancuch w 9A i po załozeniu nowego ciezko wcisnac łancuch palcem zeby sie poddał w miejscu miedzy kołami walków.

p.s. polerowanie kolektorów jest nieopłacalne w tym przypadku i bardziej da komfort psychiczny jak jakies KM.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » pt cze 09, 2006 14:05

Moze jakis dokladniejszy opis ??jak tego dokonac tzn wymiany??nigdy tego nie robilem....co chodzi o polerke to mi chodzilo o polerke na zwenatrz tylko zeby ladnie wygladaly:) a tak to spasuje tylko uszczelki dobrze



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości