Domowe sposoby na zwiększanie dynamiki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
sam moge wiekszość rzeczy zrobić z tym ze niektore nieco wiecej czasu mi zajmą ale zrobie gdyż się boję oddac mojego golfika do partaczy z mojej okolicy albo cos zginie albo sie urwie albo nawymieniają czesci na 1000 lub 2000zł .
A na wałek rozrządu zaczne polowac tylko moze mi ktoś napisac ile to by podniosło na osiągach
A na wałek rozrządu zaczne polowac tylko moze mi ktoś napisac ile to by podniosło na osiągach
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
hmm ile koni powiadasz , 3-5km ale tu najlepiej dac jeszcze caly zespol wtryskiwacza tak jak napisalem szybciej , rozwiercony kolekor , wydech i mysle za 85KM bedzie.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
PinguVanEx, jezeli chodzi o przerobki w AEE tam nie zastosujesz wtryskiwacza z ABS bo to wielopunkt a nie jednopunkt. Mozesz pokusic sie o porting przepustnicy. Kolektora ssace nie poprawisz bo jest on plastikowy wiec tam nie ma co poddawac portinogowi. bronekc6, jezeli bedziesz rozwiercal kolektor ssacy to musisz pamietac rowniez o tym ze trzeba powiekszyc kanaly w glowicy tak aby nie powstaly progi hamujace przeplyw powietrza. najlepiej zastosowac wieksza uszczelke odrysowac ja na kolektorze a potem na glowicy i do zaznaczonych miejsc zebrac material. Apropo obrobki kolektora to usuwamy jeszcze tego nieszczesnego jeza.
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 23:21 przez imperfectCell, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- PinguVanEx
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pn kwie 27, 2009 13:33
- Lokalizacja: Wlkp
A czy kolektor ssacy podejdzie z czegos innego ? A cala przepustnica od 1.8 podejdzie ?imperfectCell pisze:PinguVanEx, jezeli chodzi o przerobki w AEE tam nie zastosujesz wtryskiwacza z ABS bo to wielopunkt a nie jednopunkt. Mozesz pokusic sie o porting przepustnicy. Kolektora ssace nie poprawisz bo jest on plastikowy wiec tam nie ma co poddawac portinogowi.
Golf III Tuned by Pingu -> viewtopic.php?f=88&t=324862" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
- Lokalizacja: Łódź
Domowe sposoby na zwiększanie dynamiki
To ja wam opowiem o moim domowym tuningu...
Silnik 1.3 w Wartburgu na licencji VW z LPG, przebieg faktyczny 62tyś km
-Wyprostowane portki i zostawiony tylko ostatni (seryjny) wydech
-Mikser 2 przelotowy (chyba polonez)
-dolot pospawany z aluminiowych rur od turbiny z nie wiem czego ale ~60mm
-kolektor z obciętym jerzem i przepustnica od NZ razem z kubkiem (auto itak miało zbiornik lpg zamiast zbiornika na benzynę...i jeździło tylko na lpg) na aluminiowej blasze/flanszy
-puszka seryjna z wywalonym mieszaczem powietrza
-usunięta odcinka z palca rozdzielacza, przestawiony zapłon
koszt: około 100zł
efekt: ładny rasowy dźwięk, Vmax 170km/h+, ładnie się wkręcał, przyspieszenie godne (120km/h na 2 biegu, chyba z 10tyś obr się krecił...), spalanie 7-8l lpg w mieście
ostatecznie wartek zaliczył strzał w dupę i stoi od roku pod wiatą
Silnik 1.3 w Wartburgu na licencji VW z LPG, przebieg faktyczny 62tyś km
-Wyprostowane portki i zostawiony tylko ostatni (seryjny) wydech
-Mikser 2 przelotowy (chyba polonez)
-dolot pospawany z aluminiowych rur od turbiny z nie wiem czego ale ~60mm
-kolektor z obciętym jerzem i przepustnica od NZ razem z kubkiem (auto itak miało zbiornik lpg zamiast zbiornika na benzynę...i jeździło tylko na lpg) na aluminiowej blasze/flanszy
-puszka seryjna z wywalonym mieszaczem powietrza
-usunięta odcinka z palca rozdzielacza, przestawiony zapłon
koszt: około 100zł
efekt: ładny rasowy dźwięk, Vmax 170km/h+, ładnie się wkręcał, przyspieszenie godne (120km/h na 2 biegu, chyba z 10tyś obr się krecił...), spalanie 7-8l lpg w mieście
ostatecznie wartek zaliczył strzał w dupę i stoi od roku pod wiatą
Re:
można dodać do tego jeszcze ten nieszczęsny plan głowicy, o którym napisałeś w swoim temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=314318" onclick="window.open(this.href);return false;spawacz pisze:Nawymyslaliscie sobie patentow z tymi filtramy... , proste 3 sprawy , walek AEX/AEE , zespoł wtryskowy z ABS"a calosci przepustnica itd. 3 ,mapa ABS . To tyle zeby bylo milo i tanio.
dziwi mnie tylko że w tym temacie uparcie twierdziłeś ze jest płaska
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Domowe sposoby na zwiększanie dynamiki
Bywa , i geniusz potrafi sie pomylić , ale i tak duzego pola manewru z nia nie ma.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości