SWAP z 1.8 AAM na 2.0 ADY problem z kostkami i wogóle z odpa

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Misior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 10:18
Lokalizacja: Czechówka
Kontakt:

SWAP z 1.8 AAM na 2.0 ADY problem z kostkami i wogóle z odpa

Post autor: Misior » śr cze 16, 2010 22:47

Witam. zacząłem robić swapa w moim golfie. do golfa 1.8 75PS rok1991 wkładam silnik 2.0 115 z roku 1995

Mam prawie wszystko.silnik ze skrzynią wiązką i kompem. Przód z chłodnicą oraz przekaźniki i wydech.
Po wyjąciu starej instalki włożyłem nową od 2.0 i mam problem z dwoma kostkami.
W 1.8 jest czarna kostka 2pin i czerwona 2pin
W 2.0 jest czarna kostka 3pin i czerwona 4pin
Jak to połączyć?
dodam że kostki czrne mają takie same kolory kabelków tylko dołozony jest fiolet.
w czerwonej tez się kolory zgadzają ale dołożone są dwa kable.

Prosze o pomoc
fotki kostki z silnika 1.8... w instalacji od 2.0 sa trzy obok siebie(kolory te same +fiolet) Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
a tu druga kostka z silnika 1.8... w 2.0 jest taka sama tylko w dwóch rzędach(kolory się zgadzają+ dwa inne) Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony czw sie 05, 2010 20:23 przez Misior, łącznie zmieniany 4 razy.



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » czw cze 17, 2010 00:39

dziwnie to kolego wytlumaczyles i skoro zdjecia przedzstawiaja kostki z 2.0 to gdzie tam widzisz 4 i 3 piny w tych kostkach? W wiazke jest jedna kostka 4 pinowa czerwona ktora idzie do kabla z wlacznika swiatel a konkretnie od potencjometru ustawiania wysokosci swiatel. jest jeszcze jedna czarna wtyczka 2 pinowa ktora laczy sie z wtyczka przy wiazce od licznika i jest ona od kierunkowskazow



Misior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 10:18
Lokalizacja: Czechówka
Kontakt:

Post autor: Misior » czw cze 17, 2010 08:55

imperfectCell pisze:dziwnie to kolego wytlumaczyles i skoro zdjecia przedzstawiaja kostki z 2.0 to gdzie tam widzisz 4 i 3 piny w tych kostkach? W wiazke jest jedna kostka 4 pinowa czerwona ktora idzie do kabla z wlacznika swiatel a konkretnie od potencjometru ustawiania wysokosci swiatel. jest jeszcze jedna czarna wtyczka 2 pinowa ktora laczy sie z wtyczka przy wiazce od licznika i jest ona od kierunkowskazow
troche żle napisałem... te wtyczki na fotkach są od 1.8.

[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 09:14 ]
Mam jeszcze jedno pytanie. czy do silnika 2.0 ADY będzie pasował jakiś komputer bez immobilaizera?



Misior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 10:18
Lokalizacja: Czechówka
Kontakt:

Re: SWAP z 1.8 AAM na 2.0 ADY problem z kostkami

Post autor: Misior » czw sie 05, 2010 20:21

Witam. coś kurde nie moge swapa dokończyć.
Czy to są wszystkie kostki do podłączenia ADY? wszystkich kostek w ADY mam 16 http://yfrog.com/jdkostkiwszystkiej" onclick="window.open(this.href);return false;



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: SWAP z 1.8 AAM na 2.0 ADY problem z kostkami i wogóle z

Post autor: bugalon » sob sie 07, 2010 19:29

Kolego, swapujesz bez schemastów elektrycznych? Gratuluję podejscia. Nie patrz na kolory wtyczek i piny bo jak podłączysz wszystko zaraz na pałę to tylko motor sterownik i elementy wykonawcze popalisz. Schemat w rękę, miernik i sprawdzaj czy są przejscia w odpowiednich pinach wiązki. Inaczej tego nie zrobisz. Acha, o pompie paliwa nie pomyslales? Monowtrysk pracuje na 1 barze, wielopunkt na 3.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: SWAP z 1.8 AAM na 2.0 ADY problem z kostkami i wogóle z

Post autor: spawacz » sob sie 07, 2010 21:10

Aż musze to napisac , i co Bugalon myslisz ze jego pompa MPI nie uciagnie? Jezeli tak to wyprowade Cie z bledu bo ona 5barow nabije i spokojnie 3 bar dla regulatora wystarczy, a to ze mono dziala od 0.8-1.2 bar to inna sprawa. A odosnie schematu to pinout wystarczy takie jest moje zdanie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Misior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 10:18
Lokalizacja: Czechówka
Kontakt:

Re: SWAP z 1.8 AAM na 2.0 ADY problem z kostkami i wogóle z

Post autor: Misior » sob sie 07, 2010 23:06

bugalon pisze:Kolego, swapujesz bez schemastów elektrycznych? Gratuluję podejscia. Nie patrz na kolory wtyczek i piny bo jak podłączysz wszystko zaraz na pałę to tylko motor sterownik i elementy wykonawcze popalisz. Schemat w rękę, miernik i sprawdzaj czy są przejscia w odpowiednich pinach wiązki. Inaczej tego nie zrobisz. Acha, o pompie paliwa nie pomyslales? Monowtrysk pracuje na 1 barze, wielopunkt na 3.
.
Wale bez schematów bo na nich i tak się nie znam
Pompa 3 bar już w aucie siedzi(i chyba wygląda tak samo jak moja stara)
Czarna kostka już załatwiona- idzie do licznika.
została mi czerwona do załatwienia.

Jak narazie nic nie popaliłem. auto nawet odpala ale immo się uruchamia i pupa...musze immo wywalić bo nie zabrałem od dawcy :(

a wszystkie kostki do podłaczenia wyglądają tak http://yfrog.com/jdkostkiwszystkiej" onclick="window.open(this.href);return false;



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: SWAP z 1.8 AAM na 2.0 ADY problem z kostkami i wogóle z

Post autor: bugalon » ndz sie 08, 2010 11:16

spawacz pisze:Aż musze to napisac , i co Bugalon myslisz ze jego pompa MPI nie uciagnie? Jezeli tak to wyprowade Cie z bledu bo ona 5barow nabije i spokojnie 3 bar dla regulatora wystarczy, a to ze mono dziala od 0.8-1.2 bar to inna sprawa. A odosnie schematu to pinout wystarczy takie jest moje zdanie.
Pompa z każdego MPI uciągnie. Nie uciągnie pompa z SPI (z wyjątkami oczywiscie bo byly montowane mocniejsze pompy do monopunktów). Zależy od tego co akurat siedzi w aucie. W żadnym AAM jakiego mialem w rękach nie spotkałem pompy, która przy pełnym obciążeniu utrzyma 3 bary na listwie w wielopunkcie. Spotkałem za to takie, które nawet z seryjnego silnika RP (podłogowe) dawały rady z digifantem.

Pinout sterownika nie wystarczy jeśli w aucie jest immo.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości