V max VW Golf III 1,9 TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
witam panowie dowiarki i ci bez wiarki
mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silniku vwzone nick papol mozecie poogladac pozdro
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Re: witam panowie dowiarki i ci bez wiarki
Pochwal się tutaj! Napisz co i jak zrobić, żeby podnieść moc tych naszych ślimaczkówpapol pisze:mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silniku vwzone nick papol mozecie poogladac pozdro
Re: witam panowie dowiarki i ci bez wiarki
Michnik pisze:Pochwal się tutaj! Napisz co i jak zrobić, żeby podnieść moc tych naszych ślimaczkówpapol pisze:mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silniku vwzone nick papol mozecie poogladac pozdro
Dołączam się do tego pytanka???????? Pochwal się może jakieś zdjęcia!!!!!!!!!!!!
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Poczytajcie panowie ten temat http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t= ... ghlight=td tam wrzuciłem fotki silnika własnie papola i pisałem co ma zrobione w silniku....
na stronie w poradach masz jak podlaczyc intercooler ale do 1.6TD
z tego co wiem to w 1.9 jest troche inaczej a roznica polega na tym ze nie mozna odwrocic tego *#cenzura#* co jest nad kolektorem ssacym(sorry ale zapomnialem jak to sie nazywa)bo jest tam czujnik od chlodzenia woda turbiny wiec trzeba kombinowac wezami zeby wyprowadzic na prosta rury do intercoolera
z tego co wiem to w 1.9 jest troche inaczej a roznica polega na tym ze nie mozna odwrocic tego *#cenzura#* co jest nad kolektorem ssacym(sorry ale zapomnialem jak to sie nazywa)bo jest tam czujnik od chlodzenia woda turbiny wiec trzeba kombinowac wezami zeby wyprowadzic na prosta rury do intercoolera
Nie chce sie z nikim kucic. (Krzylu) I nie odpowiem juz na zaden post V max, napisze tylko cos co moze innym pomoc zwiekszyc moc/moment ich kobcacych bolidów. "Diesel Power"
Przedstawie tylko modyfikacje mojego MK1 1.6D
Silnik z golfa mk 2.
Przestawiony kat wtrysku paliwa do przodu (metoda prob i błedów).
Zwiekszona dawka paliwa (jak przycisne troche kobci)
Ustawione wieksze cisnienie na pompie i wieksze cisnienie na wtryskiwaczach. (cisnienie wtrysku)
Jakis wałek ktory zrobił moj tato z pompa ale dokładnie nie wiem... jednak chodzi o dalsze zwiekszenie Cisnienia.
Wydech seria "tylko miejscami" rora z nierdzewki oczywiscie gróbsza.
Dolot z mk1 1.5D filtr nad kolektorem oddzielony termicznie, rura tzw "tłumik dolotu" skierowany tak aby łapał powietrze podczas jazdy.
Olej Syntetyczny 5W50 Mobil 1.
Mniejsze ogumienie z przodu aktualnie 13' 175/65
Skrzynia nie wiem od czego jakas z mk2 ale nie znam oznaczen poczatkowe biegi dosc krotkie...
Jesli o niczym nie zapomniałem to chyba wszystko.
A i jeszcze jedna wycieraczka zwieksza predkosc o 0.1km/h heheh zart oczywiscie.
Tak na margineie dobry syntetyczny olej moze zwieszyc moc nawet 3-5%
i zmniejszyc spalanie gdzies w mondrej ksiazce czytałem...
Pozdrwaiam wszystkich Diesel maniaków a w szczegulnosci Krzylu na zgode
Przedstawie tylko modyfikacje mojego MK1 1.6D
Silnik z golfa mk 2.
Przestawiony kat wtrysku paliwa do przodu (metoda prob i błedów).
Zwiekszona dawka paliwa (jak przycisne troche kobci)
Ustawione wieksze cisnienie na pompie i wieksze cisnienie na wtryskiwaczach. (cisnienie wtrysku)
Jakis wałek ktory zrobił moj tato z pompa ale dokładnie nie wiem... jednak chodzi o dalsze zwiekszenie Cisnienia.
Wydech seria "tylko miejscami" rora z nierdzewki oczywiscie gróbsza.
Dolot z mk1 1.5D filtr nad kolektorem oddzielony termicznie, rura tzw "tłumik dolotu" skierowany tak aby łapał powietrze podczas jazdy.
Olej Syntetyczny 5W50 Mobil 1.
Mniejsze ogumienie z przodu aktualnie 13' 175/65
Skrzynia nie wiem od czego jakas z mk2 ale nie znam oznaczen poczatkowe biegi dosc krotkie...
Jesli o niczym nie zapomniałem to chyba wszystko.
A i jeszcze jedna wycieraczka zwieksza predkosc o 0.1km/h heheh zart oczywiscie.
Tak na margineie dobry syntetyczny olej moze zwieszyc moc nawet 3-5%
i zmniejszyc spalanie gdzies w mondrej ksiazce czytałem...
Pozdrwaiam wszystkich Diesel maniaków a w szczegulnosci Krzylu na zgode
panowie, ja gdy miałem mk1 na 1,6Dieslu scinałem nim 160 na czterech biegach, poprostu gdy mnie ktoś zdenrwował dociskałem na spód, olej lałem valvoline a to czym to sie stało mysle ze silnik był dobrze dotarty i szczególnie dbałem o wymianę filtrów. mk1 miały naprawde ostre silniki i nie jedną jedyczneczke z dieslem gdybysprawdzic na hamowni wyszła by grupa prędkość .....
pozdro a Golf dalej śmiga u znajomego !
pozdro a Golf dalej śmiga u znajomego !
[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje
no to ja juz nie nie wiem co piszeszRapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje
jak zdejmie 17 to poleci szybciej a zaraz ze koles na 14" 210 lecial a na 17" 190 to samo sobie zaprzecza zreszta trzeba chyba slimaka wymienic zeby byly dobre wskazania licznika
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Dokłądnie - licznik okłamuje!Krzylu pisze:no to ja juz nie nie wiem co piszeszRapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje
jak zdejmie 17 to poleci szybciej a zaraz ze koles na 14" 210 lecial a na 17" 190 to samo sobie zaprzecza zreszta trzeba chyba slimaka wymienic zeby byly dobre wskazania licznika
Zobaczcie tutaj i przeliczcie:
www.vtuning.com/kalkulator.html
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Nie tak całkiem.Bierz pod uwagę jeszcze moment obrotowy w 1.6TDi chyba 150 ,nawet jak wyciśniesz 180 to góra.W 1.9TDI (90ps) jest bodajże 220.Może faktycznie wydusisz nim tyle co TDI ale 0-100 i 1/4Mili wypadnie dużo gorzej.Rapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje
Ostatnio zmieniony śr sty 19, 2005 13:27 przez marek29, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości