[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pn cze 07, 2010 19:40

gracek1906 pisze:Rafal__K napisał/a:
rozebrać rozrząd i go przy składaniu na nowy wymienić...
kto ci takich fłupot nagadał? Dlaczego na nowy?
no wlasnie kto ?? co to ma do rzeczy ?


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

Post autor: takos » pn cze 07, 2010 21:16

A poza tym co rozumiecie przez nowy rozrzad. Czy to jest rolka napinacza i pasek? czy cos jeszcze? ;> rolke wymieniamy gdy halasuje a pasek po przejechaniu okreslonej liczby kilometrow. wiecej elementow rozrzadu nie znam


(\X/)

Awatar użytkownika
Rafal__K
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)

Post autor: Rafal__K » wt cze 08, 2010 11:03

Z tym wałkiem to niewiem jak to jest...
Znajomy miał problemy po wymianie wałka na inny...
Inaczej dotarte były krzywki i coś poszło nie tak i mu zblokowało wałek i pękł...
A co do rozrządu, to przy rozbieraniu tego wszystkiego to warto i go zmienić, bo po co płacić dwa razy za robote mechanikowi...
Zobacze jak to wyjdzie z kasą...
Narazie mam niezbędne informacje i może powoli zaczne kompletować wszystko a z czasem sie wtedy zmieni...


[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972

Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

Post autor: takos » wt cze 08, 2010 18:10

Rafal__K pisze: Znajomy wymieniał wałki w Roverze na używane i mu po pewnym czasie zblokowało i ukręciło ten wałek...
Nie doczytalem wczesniej. Rover to rover a golf to golf. Silnik 1.8 uwazam za silnik nie do zajezdzenia, jest zbyt prosty w swojej budowie ;]


(\X/)

Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » wt cze 08, 2010 18:13

Rafal__K, ja juz ponad rok jezdze z innym walkiem i wszytsko ok :grin:


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » wt cze 08, 2010 20:49

Przecież głowica z aam jest taka sama jak w abs wiec nie widze przeciwskazań do zakładania wałka "q"



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » śr cze 09, 2010 18:25

ja juz zebralem wiekszosc gratow praktycznie za grosze, komp 40zl , kolektor z polowa wydechu i walkiem 70 zl, czyli wynioslo mnie 110zl, i sie zastanawiam tzn mam obawy czy po zmianie walka niezacznie sie cos dziac, auto ma 270 tyskm najechane czy to w czyms przeszkadza? czy warto zebym wynienil od razu popychacze? mozecie podac mi momenty dokrecania mostkow?



Awatar użytkownika
Broda6666
METALOWIEC
METALOWIEC
Posty: 1339
Rejestracja: pn cze 09, 2008 02:41
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Broda6666 » śr cze 09, 2010 21:24

slawko333, nic sie nie powinno stac... wymieniasz walek, ustawiasz rozrzad i cieszysz sie ze Golf ma lepszego kopa :helm:


MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...

Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

Post autor: takos » czw cze 10, 2010 09:04

Wczoraj wymienilem walek. Nawet nie wiem z jakiego silnika byl dawca, podobno od jakiejs adui 2.0 na wielopunkcie. Srednica kryzwki nowego walka to 44mm. Ori walek od AAM mial 42,5mm. Walek wymieniony w 15 min bez problemowo. A co do lepszego kopa... moze i jest poprawa ale czuc niedosyt :]


(\X/)

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » czw cze 10, 2010 10:45

a mozecie podac mi momenty dokrecania? mam ksizke sam naprawiam ale tam niepisza, mialem keidys ksiazke obsluga i naprawa golf ale gdzies mi wcielo a tam wszystko ladnie bylo opisane, a na necie ciezko ja gdzies sciaganac



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » czw cze 10, 2010 10:54

Pokrywa zaworow 10Nm
Stopki walka 20Nm
Kolo napedowe walka 80Nm.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
signum
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: pn sie 03, 2009 22:17
Lokalizacja: koszalin

Post autor: signum » czw cze 10, 2010 16:08

takos pisze:Wczoraj wymienilem walek. Nawet nie wiem z jakiego silnika byl dawca, podobno od jakiejs adui 2.0 na wielopunkcie. Srednica kryzwki nowego walka to 44mm. Ori walek od AAM mial 42,5mm. Walek wymieniony w 15 min bez problemowo. A co do lepszego kopa... moze i jest poprawa ale czuc niedosyt :]
bo do tego potrzeba jeszcze dać kompa z wersji ABS żeby jakoś to grało


moj golf => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=262301 <= zapraszam do oględzin mojej "serii" ;p

Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

Post autor: takos » sob cze 12, 2010 08:03

signum pisze:bo do tego potrzeba jeszcze dać kompa z wersji ABS żeby jakoś to grało
Komputer streuje tylko wtryskiem, a ja jezdze na gazie wiec mi to roznicy nie robi


(\X/)

Awatar użytkownika
zibertg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob lip 19, 2008 14:24
Lokalizacja: T-g
Kontakt:

Post autor: zibertg » sob cze 12, 2010 22:55

PAnowie zeby odczuc roznice najlepiej splanowac glowice o 1mm tzn. zwiekszyc sprezanie walek moze byc z abs lub 2e kompa nie koniecznie trzeba zmieniac a zeby wycisnac z z aam wiecej koni to juz jest rzezba :helm:


Moj dupowoz : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289033&sid=644a2797250e60a6a16ad2e095c5ef4d

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości