mechanizm zmiany biegów MK1

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

waza1978
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 46
Rejestracja: pn lip 20, 2009 10:57
Lokalizacja: WZU

mechanizm zmiany biegów MK1

Post autor: waza1978 » śr maja 26, 2010 13:00

Jestem w trakcie przekładki silnika z mk2 1.8 do MK1 w którym fabrycznie był silnik 1.1 Silniczek już wisi tak jak trzeba , półośki dopasowane tylko mam problem z dopasowaniem mechanizmu zmiany biegów. Ktoś orientuje się jak to najprościej zrobić.
Mocowania,cięgna i skrzynia jest od mk2 a lewar i ta rura pod tunelem od mk1. Czy ten mechanizm montowany na maglownicy jest inny w mk2 niż w mk1? Co będzie mi potrzebne?
Druga sprawa dotyczy puszki filtra powietrza z mechanicznym wtryskiem jest po prostu za duża (za wysoka) aby ją zamontować w orginalnym miejscu jak w mk2. Nic sensownego nie przychodzi mi do głowy oprócz hardcora w stylu obciąć od dołu ile trzeba czyli właściwie tyle że wszedł by filtr powietrza i zamocować bądź przylutować lutownicą do plastiku spód.
Jak ktoś ma doświadczenie lub lepsze pomysły w tych sprawach i chciał by się nimi podzielić to proszę o odpowiedź :grin:


Jest jeszcze passacik 3BG 131KM 2003rok.
Też VW.

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » śr maja 26, 2010 19:23

Żeby zamontować lewarek po swapie z 1.1 na np. 1.8 potrzebna będzie Ci maglownica z mk1 1.5->1.8 pasuje też ze Scirocco.

Co do puchy filtra to kup kompletny układ dolotowy ze Scirocco i będzie bez rzeźbienia, no chyba ze ma być budżetowo ale wtedy ja nie pomogę.

Biednych ludzi nie stać na robienie czegoś tanio :goof:
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 19:29 przez slonek69, łącznie zmieniany 1 raz.



waza1978
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 46
Rejestracja: pn lip 20, 2009 10:57
Lokalizacja: WZU

Post autor: waza1978 » śr maja 26, 2010 23:35

Dzięks !! Rozejrzę się szczególnie za maglownicą. Kompletny dolot to pucha rury i kolektor? Nie miałem za bardzo do czynienia z sciro ale z tego co pamiętam to puszkę z filtrem ma po lewej stronie czyli odwrotnie jak w golfie? Ewentualnie niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu.


Jest jeszcze passacik 3BG 131KM 2003rok.
Też VW.

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » czw maja 27, 2010 17:28

W Scirco pucha filtra powietrza jest za akumulatorem, w Golfie GTI mk1 było tak samo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości