toffic pisze:skoro tak to nie łatwiej od razu cały aparat z 2.0 8V GTi
a to znalazłem w temacie "ADY na gaźniku????? ", gdzie kolega evolution napisał:
generalnie, tak z przerobka bedzie pare stresow, zacznijmy od zaplonu. w dwa zero byly w zasadzie tylko aparaty na halla bez regulacji odsrodkowej i podcisnieniowej zaplonu, wszystko wykonuje elektronika, kola zebate aparatow w dwa zero byly inne( wieksze) jak i sama srednica aparatu, jest do wykonania modyfikacja polegajaca, na przerobieniu aparatu, generalnie wyglada to tak.. obszlifowywujesz zabezpieczenie na aparacie z 2.0 na kolko zebatym , wybijasz trzpien i zdejmujesz kolko, dokladnie to samo robisz z aparatem z1,6 do 1,8 z gaznika, z tym ze przed zalozeniem kolka z 2,0 musisz wykonac redukcje na aparat, z gaznika by srednica zgadzala sie z ta z 2,0. musi to byc tulejka z kolnierzem o grubosci do 1,5 mm zeby sie podczas pracy nie zsunela. po zalozeniu tulejki montujesz wspomniane kolko z 2,0 wbijasz zabezpieczenie
No i taki mod mam teraz zrobiony u siebie, wiec po co mam go dalej modyfikowac. Wyjasnijce mi jak krowie na miedz :green_fuck:
p.s. nie latwiej gdyz ten z 2.0 nie ma podcisnienia.