dziabi3 pisze:porostu bomba
W moim projekcie jest 2.0 pod monowtryskiem, coś jak silnik ABT w Audi 80, tyle, że głowica jest z PG, no i też trzeba było ustawić zapłon. Ustawiłem z Kolegą na lampie i tak jak ma być... to auto chodziło kulawo, jakby w każdej chwili miał zgasnąć. Ustawiliśmy na słuch, to chodził jak kosiarka, na każde "tyknięcie" pedału gazu reagował strasznie gwałtownie, efekty podczas jazdy były niesamowite, ale... podjechałem raz do mechanika i jak odpalałem auto to powiedział mi, że słychać, że mam wyprzedzony zapłon i że można to ustawić, samochód odpalał po kilkusekundowym kręceniu, potem następny mechanik (obydwaj znajomi i nie jechałem z ustawieniem zapłonu do nich - sami stwierdzili) powiedział, że silnik golfa ma strasznie detonacyjne spalanie i powiedział, że nie może tak być, bo auto dużo spali i w ogóle dla silnika niezdrowo, przestawił zapłon książkowo, a ja straciłem kosiarkę, róznicy w spalaniu nie zauważyłem, tylko w przyspieszeniu, no ale jak dwóch stwierdziło na słuch, że coś z zapłonem nie jest tak jak powinno to musiało coś w tym być. Ale to musiałby się ktoś wypowiedzieć, kto zna ten temat lepiej.HUBERT GTI pisze:Niby niektórzy mówią że najlepiej auto pracuje gdy jest ustawione na słuch -