[MK2] Hamulce tarczowe tylne, zaciski z MK4

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt maja 11, 2010 06:21

sas_gti pisze:A do zacisków od mk4 i standardowych jarzm od mk2 trzeba dać które klocki?
tańsze :bigok:
ja w mk3 dałem od mk4



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 11, 2010 11:06

no dobra ale jak dam za cienkie to przy na maska zuużytym klocku, tłoczek zacisku moze byc chyba za nadto wysunięty.
Te z mk4 grubsze wejdą? chyba powinny. Mówisz, że u siebie w mk3 masz od mk4 klocki wiec do mk2 pewnie tez wejdą. pzdr
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 11:07 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zapah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 21, 2007 10:41
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Zapah » wt maja 11, 2010 15:00

Koledzy,
Wracając do sprawy wężyków, mogę mieć przewody teflonowe Goodridge w oplocie stalowym dedykowane do tego swapu w cenie 200 zł za komplet (2 szt wraz z nowymi śrubami przelotowymi i podkładkami).

Żeby uzyskać taką cenę, muszę złożyć zamówienie na co najmniej 3 komplety tych przewodów, więc zainteresowanych proszę o kontakt na priv



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 11, 2010 15:42

200 za dwa przewody to sporo bo zestaw na cale auto (6 przewodów) ściagasz z Anglii za 450-500 zł



Awatar użytkownika
Zapah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 21, 2007 10:41
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Zapah » wt maja 11, 2010 16:34

No to by była bardzo przyjemna cena. Masz jakiś bliższy namiar?
Tylko niestety kupując zestaw 6 przewodów 2 są pod zaciski z MK2, więc i tak trzeba je zmienić na przewody pod zaciski z MK4. W detalu w Carix'ie nowy przewód gumowy z Passata kosztuje 79 zł i jest dostępny w terminie 2 tygodni :/



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 11, 2010 18:18

Zapah pisze:Tylko niestety kupując zestaw 6 przewodów 2 są pod zaciski z MK2, więc i tak trzeba je zmienić na przewody pod zaciski z MK4
nie trzeba, przeciez jest nawet fota w temacie.
Obrazek
Zapah pisze:W detalu w Carix'ie nowy przewód gumowy z Passata kosztuje 79 zł i jest dostępny w terminie 2 tygodni
ja kupiłem LUCASA TRW i płaciłem jakieś 45 zł po zniżkach (63 normalnie kosztują). Teraz jak patrze to już się skończyły ale są np quickbrake'a
http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL

bliższe namiary na goodrigde to jakiś koleś z ebaya z anglii wysyła. Z wysyłką wychodzi znacznie taniej niż do kupienia u nas w kraju. Zapytam kolege o dokladne namiary bo to on sobie sciągał. pzdr


[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 18:26 ]
Zapah, coś dla Ciebie
zestaw przewodów goodridge do mk2 z zaciskami z mk4
http://cgi.ebay.com/GOODRIDGE-BRAKE-LIN ... 483a46d36f
Kosztuje to 31 funtów to daje jakieś 142 zł. Za 60 myslę, że spokojnie z Anglii się w wysyłce zmieścisz i nie musisz kupować 3ech zestawów. :bajer:


a tutaj zestaw tradycyjny do mk2 6 przewodów
http://cgi.ebay.com/Goodridge-Braided-B ... 48395f3a29
Kosztuje 70 funtów czyli 330 zł około.plus wysyłka.
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 18:27 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob maja 15, 2010 16:16

mam pytanie czy z bory zaciski są takie same jak w mkIV?


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 15, 2010 16:16

tak



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz maja 16, 2010 20:14

bora o golf to ta sama płyta więc zaciski też te same.
ja na szrocie kupiłem 2 zaciski z jarzmami i klockami (jeszcze grubo mięsa) za coś koło 120 czy 140
ale musiałem koleszke przewieść gti żeby był duży rabat, afn po chipie zrobił wrażenie na nim



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 17, 2010 23:30

Jarzma z mk4 do mojego mk2 nie pasują i proszę nie gadać mi tu bzdur :) . A jak nie pasują do mojego to też nie będą pasować do innych, bo tylne hamulce są jedne w mk2, nie ma kilk rozmiarów czy rodzajów.

Jak już pisałem wcześniej chodzi o grubość jarzma w miejscu przykręcania do czopa. Jarzma z mk2 są tym miejscu cieńsze i odległość od tarczy ja oko to powiedzmy 5 mm. Jarzma z mk4 są w tym miejscu sporo grubsze, i zachodzą na tarczę.
Jak trzymam oba jarzma w rękach gołym okiem widać różnicę.
morfeusz86r pisze:daj jakieś foto dla rozjaśnienia sytuacji
ale co tu rozjaśniać , ja chiałbym poznać Twoje argumenty, :p foto porównawcze mogę dać na dniach, ale teraz zaznaczę gdzie jest różnica w jarzmach na zdjęciu jarzm z mk2.

jarzma mk2
Obrazek

[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 23:37 ]
tarczówki mk2
Obrazek

[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 23:38 ]
zresztą sam zobacz na drugim zdjęciu jak mało jest tam miejsca. Pomiary i foty zrobię na dniach.
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 23:43 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



goly0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn paź 29, 2007 22:58
Lokalizacja: lutcza RSR

Post autor: goly0 » wt maja 18, 2010 14:04

jarzma sie nie przekłada z mk4 tylko sam zacisk, jarzmo i klocki zostaja z mk2


wykonam dystanse do twojego auta i stożki do felg

Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » wt maja 18, 2010 14:53

goly0 pisze:jarzma sie nie przekłada z mk4 tylko sam zacisk, jarzmo i klocki zostaja z mk2
no tak ... tylko tu jest mowa o zmianie bębnów na tarcze...

[ Dodano: Wto 18 Maj, 2010 ]
sas_gti, czekamy na fotki i pomiary :partyman:
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 21:19 przez bullas, łącznie zmieniany 1 raz.


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr maja 19, 2010 02:14

no tak ... tylko tu jest mowa o zmianie bębnów na tarcze...
nie ma to znaczenia. Koledze chodziło o to że zostawia się jarzma z mk2 bo te z mk4 nie pasują. Tak należy rozumieć jego wypowiedź.
Fotki myślę, że uda mi się porobić w weekend.
pzdr


EDIT:
na poniższym zdjęciu widać ile jest miejsca od czopa do tarczy - około 13mm
Obrazek

Tutaj widać ile grubości ma jarzmo od mk4 - około 20 mm
Obrazek

Jarzmo od mk2 ma około 11mm a mk4 jak już wspomniałem 20 mm.
Obrazek

Poza tym jak widać na tym zdjęciu inna jest odległość osi prowadnicy od osi mocowania.
Obrazek

[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 01:48 ]
Prowadnicę od mk4 oczywiście przykręcisz do czopów od mk2 i mk3 ale nie założysz na to tarczy.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » ndz maja 23, 2010 01:56

sas_gti a gdzie ty znalazłeś jarzma nowe do mk II tak się wtrącę do tematu :grin:
Bo ja bym też chetnie nabył :food: :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości