[Mk3] Soft turbo do VR6??!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » wt mar 21, 2006 21:47

Oczywiście. :grin: Możecie na mnie liczyć.
Mam jednak prośbę: "Proszę trzymajcie kciuki, by były to wyłącznie dobre wiadomości"

Miałem nadzeję, że za drugim razem będzie łatwiej, fizycznie i psychicznie, ale narazie sie nie zapowiada. :crazy:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt mar 21, 2006 23:10

ml2210 pisze:Dzięki serdeczne.
Mam nadzieję że już za miesiąc zejdę poniżej 5 sekund.
bedzie ci ciezko, ale wierze ze dasz rade :pub:



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr kwie 05, 2006 15:42

No i pierwszy problem.
Po rozebraniu silnika okazało się że tłoki i cylindry są porysowane!!! :grrr: :grrr: :grrr:
A ja nie mam kasy na szlif i nowe tłoki.

Poprostu pupa. :ass:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pt kwie 07, 2006 07:05

buuuuuuuuuuu wspolczucia ml2210, jak pech to pech, mysle ze pozniej bedzie duzo lepiej !!


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt kwie 07, 2006 08:08

Jeśli chodzi ci że nie będzie więcej problemów, to też mam taką nadziję.
Niestety z wiadomych względów bedę musiał jeździć na tych tłokach.
Może ma ktoś doświadczenie czym to może grozić?


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz kwie 09, 2006 02:15

Czyli silnik zostanie narazie tak jak jest ? Nic nie bedziesz z tym robil ? Szkoda troche ze nie zostalo to zrobione przed założeniem kompresorka.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » ndz kwie 09, 2006 09:59

Plan jest następujący.
Na razie remon silnika dotyczyć będzie zwłaszcza głowicy i ogólnego uszczelnienia komór spalania.
Bo jak wiadomo ciśnienie sprężenia nie było najlepsze.
Tłoki z ryskami i ścianki cilindrów niestety na rzie muszą zostać, do czasu az zaoszczędze na kute tłoki.
Nie wiem czy to zajmie miesiąc czy rok, zależy to od zbyt wielu czynników. :crazy:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Ferdas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
Lokalizacja: Sędziszów młp.
Kontakt:

Post autor: Ferdas » pn kwie 10, 2006 16:24

a ja mam takie amatorskie pytanko ile zabuliłeś za to turbo?
jaką predkość maxymalną ma golf 3 VR6?
i ile może kosztować taki test na chamowni zeby sprawdzić osiągi furacza??

jak napisałem coś głupiego to nieśmiejcie sie jestem zielony w tych sprawach zaczynam experymentować na mojej VR6 i nie chce jej zeszpecić :)



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » pn kwie 10, 2006 16:56

Ferdas pisze:a ja mam takie amatorskie pytanko ile zabuliłeś za to turbo?
jaką predkość maxymalną ma golf 3 VR6?
i ile może kosztować taki test na chamowni zeby sprawdzić osiągi furacza??

jak napisałem coś głupiego to nieśmiejcie sie jestem zielony w tych sprawach zaczynam experymentować na mojej VR6 i nie chce jej zeszpecić :)
turbo turbo nie równe
kompresor jak dla mnie najlepsze rozwiazanie ale drozsze od turbo, tutaj masz link w tym temacie KLIK
a tutaj orienatcyjne ceny: KLIK

koszt shamowania auto od 100 do 200zł w zaleznosci od tunera :chytry:



Ferdas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
Lokalizacja: Sędziszów młp.
Kontakt:

Post autor: Ferdas » pn kwie 10, 2006 19:22

uuu niezłe ceny ale dalej nie wiem ile ty dałeś za swoje te tam to nówki?? a używany ile może kosztować i do tej prędkości maxymalnej vr6 to jaka jest?? aa i jeszcze jedno co myślicie o chipie i ile z kolei to może kosztować??



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn kwie 10, 2006 20:30

Ferdas pisze:ile zabuliłeś za to turbo?
Nie zabardzo wiem kogo ty pytasz?
Ferdas pisze:ale dalej nie wiem ile ty dałeś za swoje te tam to nówki??
Ale co?
Ferdas pisze:i do tej prędkości maxymalnej vr6 to jaka jest??
Seryjny czy doładowany?
Ferdas pisze:co myślicie o chipie i ile z kolei to może kosztować??
Profesjonalne strojenie elektroniki silnika VR6 to jakieś 1500zł i około 6-7% przyrostu mocy.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Ferdas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
Lokalizacja: Sędziszów młp.
Kontakt:

Post autor: Ferdas » pn kwie 10, 2006 20:41

pytam ralffi ile dal za swoje turbo??
prędkość maxymalna seryjnego modelu bez przerubek
a oglądalem te kompresery na tej stronie od ralffi i chcialbym wiedzieć czy dobże zrozumialem że ich koszt jest w tysiącach dolaró i czy ty kupiłeś nowy kompresor czy używany i ile dałeś??

z góry sory za takie burackie pytania ale to mnie bardzo ciekawi :)



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn kwie 10, 2006 20:59

A z kąd pomysł że Rafał ma turbo?
Prędkość seryjnego Golfa VR6 to ponad 230Km/h, ale nie wiem dokładnie,
w sumie to i tak nie ważne, bo to prędkość po wyjechaniu z fabryki,
a w 99% przypadków to było daaaaaaaawno temu, co niestety ma znaczenie.
Ceny są w dolarach.
Na tej stronie masz ceny zestawów, a nie samych kompresorów.

A mój kompresor jest troszkę nowocześniejszy niż np. Vortech, a więc i droższy.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Ferdas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
Lokalizacja: Sędziszów młp.
Kontakt:

Post autor: Ferdas » pn kwie 10, 2006 21:21

przeciesz pisał ten raffi że ma turbo i chce mątować no zdrać wkońcu ile dałeś :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości