Domowe sposoby na zwiększanie dynamiki

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bronekc6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn lip 20, 2009 20:14
Kontakt:

Post autor: bronekc6 » pn kwie 26, 2010 22:09

A ja moze odświeże temat i ktoś mi powiem gdzie w tym ABU jest komputer i gdzie moge ten chip zdobyc i jak go wlutowac bo nie mam zielonego pojecia lutowac umiem ale go znaleźć juz nie a całego w drobny mak nie bede rozbierał



Awatar użytkownika
pelikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw sie 03, 2006 11:09
Lokalizacja: Głogówek/Żędowice

Post autor: pelikan » czw kwie 29, 2010 20:26

bronekc6, kolego komputer jest w podszybiu a lutować to ja ci nie polecam się zabierać za to


Obrazek
Passat B6
viewtopic.php?f=91&t=427389" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bronekc6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn lip 20, 2009 20:14
Kontakt:

Post autor: bronekc6 » czw kwie 29, 2010 21:55

A mozesz mi przyblizyc bardziej co to podszybie bo nie bardzo znam nazwy wszystkich elementow



Awatar użytkownika
fill89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr paź 22, 2008 18:18
Lokalizacja: Budzisko/Suwałki

Post autor: fill89 » sob maja 01, 2010 00:03

bronekc6 pisze:A ja moze odświeże temat i ktoś mi powiem gdzie w tym ABU jest komputer i gdzie moge ten chip zdobyc i jak go wlutowac bo nie mam zielonego pojecia lutowac umiem ale go znaleźć juz nie a całego w drobny mak nie bede rozbierał
Nie radze takich chipów lutować bo z tego mogą być tylko niepotrzebne wydatki a osiągi po tym (o ile to zadziała) to będą bardzo małe max 8% ( ale to i tak jest możliwe po strojeniu i sprawdzaniu na hamowni osiągów) i wątpię czy w ogóle to odczujesz już większe osiągi otrzymasz z poprawienia dolotu i wydechu. :bigok:



Awatar użytkownika
bronekc6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn lip 20, 2009 20:14
Kontakt:

Post autor: bronekc6 » ndz maja 02, 2010 21:24

A tak dokladniej co mam zrobic aby było choc 80km wiem ze jeża usunac juz wszystkie zwężki z dolotu usunąlem i dalej narazie czekam bo na jeża musze poczekac i zrobic przeglad od gazu bo nie zrobią pewno po usunięciu jeża



Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: Derbi013 » ndz maja 02, 2010 23:53

Witam, w 1.4 ABD tez jest taki "jeż" da sie go wyciągnać bez demontarzu monowtrysku?? bo on jest chyba odrecany od dolu ??


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: damiano1987 » pn maja 03, 2010 09:06

Trzeba wyjmować mono, do jeża dostaniesz się tylko od góry po zdjęciu wtrysku. W sumie polecam wyjąć kolektor dolotowy bo innej opcji nie ma do tej operacji, będzie wszystko jak na dłoni :bigok:


VW-i jedziesz dalej :)

Awatar użytkownika
bronekc6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn lip 20, 2009 20:14
Kontakt:

Post autor: bronekc6 » pn maja 03, 2010 15:19

O juz troche konkretnych informacji trzeba sprawdzic bedzie co z tym zrobic od jutra zaczynam prace nad tym



Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: Derbi013 » wt maja 04, 2010 21:51

Jeża da sie wyciągnać bez wyciaagania monowtrysku...

kolce obcięte..

przyrost mocy ?? moze minimalny

a wy jakie odczucia macie po wycięciu??


w ktorą strone sie przyspiesza zapłon??
Ostatnio zmieniony śr maja 05, 2010 21:34 przez Derbi013, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinguVanEx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 13:33
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: PinguVanEx » wt maja 11, 2010 00:11

Usuwanie jeza jest zbedne, minimalna roznica a zima moga pojawic sie problemy.
Niestety nadal nie wiem nic o planowaniu glowicy w ABU :P
Chip tuningu nie robi sie w wolnossacych jednostkach, poniewaz jest to bez sensu. Chip mozna zastosowac do aut z turbina lub kompresorem wtedy to ma sens.

Fill89:
"[...]bardzo małe max 8%[...]"

Nie chce sie z nikim sprzeczac ale dla mnie to bardzo duzy przyrost mocy :)
Po pewnych modyfikacjach 1% to juz duzy sukces.

8% w seryjnej jednostce ABU to przyrost mocy o ok. 7KM :)
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 14:31 przez PinguVanEx, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III Tuned by Pingu -> viewtopic.php?f=88&t=324862" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt maja 11, 2010 13:26

PinguVanEx pisze:Chip tuningu nie robi sie w wolnossacych jednostkach, poniewaz jest to bez sensu. Chip mozna zastosowac do aut z turbina lub kompresorem wtedy to ma sens.
robi, zwłaszcza jak coś w silniku jest pomodzone



Awatar użytkownika
PinguVanEx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 13:33
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: PinguVanEx » wt maja 11, 2010 14:28

hehe, mocne :D
Czym chcesz mi to uzasadnic, bo ja bede isc w zaparte.
W silniku VR6 sam chip dodaje ok. 10KM-15KM a co mowic o mniejszych pojemnosciach :rotfl:

Gratuluje wiedzy z tego zakresu :pub:
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 14:35 przez PinguVanEx, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III Tuned by Pingu -> viewtopic.php?f=88&t=324862" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bronekc6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn lip 20, 2009 20:14
Kontakt:

odp

Post autor: bronekc6 » pt maja 14, 2010 22:27

Witam ponownie a moze ktos mi jeszcze dopomóc jeza mam zamiar wyciac ale co jeszcze zrobic co poprawic by miec troszke wiecej i czy sie da choc cos zrobic napewno planowanie odpada ja nie bede sie bawił w to moze ktoś coś wie



Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: Derbi013 » czw maja 20, 2010 00:18

chce wyciągnąć rure ktora doprowadza cieple powietrze z kolektora wydychowego do puszki filtra powietrza...

moge zostawic wolny otwor czy musze zaślepic czyms ten otwor w puszcze filtra??


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości