Niska zawieszka MK1

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Niska zawieszka MK1

Post autor: CYBER » sob kwie 01, 2006 23:01

VWitam

wiec stalo sie co sie mialo stac, moje przednie zawieszenie lezy w elementach pierwszejszych na zwalce. zapodae nowe gumki, pier.doleczki i inne tegesy, jednoczesnie kozystajac z okazji chce zrobic pozadek z zawieszneiem. do tej pory zasuwalem na jakichs ponoc oryginalnych ale krotkich springach z golfa, do tego mialem seryjny zbyt dlugi amor. jakos rade dawalem ale lupalo przy ekstremalnych dziurskach. czy ktos z Was ma tutaj jakas rade co mozna dlubnac w ramach szeroko pojetej sportowej przerobki tego elementu zawieszki? mam na wzgledzie skrocenie amorka na tokarce, jednak czy ktos ma jakis jeszcze dodatkowy pomysl co mozna z tym fantem niejako przy okazji zrobic jak juz to lezy na czesci rozebrane ???

pozdrawiam :)


Pozdrawiam!

Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » sob kwie 08, 2006 12:29

Absolutnie nie bawił bym sie w skrócanie amortyzatora. Jest to taki element, który po amatorskiej przeróbce szybko się sypnie. Jeśli chcesz jeździć bezpiecznie, nie ma innego wyjścia jak kupic sportowy kit dedykowany do MK1. Auto będzie sztywne, trzymać się drogi i cały zestaw długo Ci posłuży.


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » sob kwie 08, 2006 12:52

ok, jaki zestaw proponujesz? cena? dostepnosc? zywotnosc?


Pozdrawiam!

Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » sob kwie 08, 2006 16:16

SuperSport dostępne obnizenia przód/tył 40/40 60/40 60/60. Do niedawna widywałem oferty na allegro. Cena ok 750zł za komplet. Na allegro znalazłem zawieszenie innego producenta "Technix", cena za komplet 640zł i plusem tego zawieszenia jest mozliwośc regulacji wysokości z tyłu. Niestety nie wiadomo czy producent ten jest solidny i sprzęt posłuży długo.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=95363480

Na allegro znalazłem też zawieszenie 40/40 innego, bardziej renemowanego producenta "GT Cup Line" Cena jest troszke wyższa bo 739zł.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=95376600


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » sob kwie 08, 2006 19:03

http://www.ompracing.it/en/tuningen.htm kup cos markowego, do tego moga byc bilsteiny B6 lub B8, tylko troszke drogo wyjdzie.



Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » ndz kwie 09, 2006 01:26

zawieszenie z bilsteinami B6 czy lepszymi bedzie zbyt twarde. auto ma wyposazenie sportowe, ale zawieszenie musi byc niestety tuningowe. stan drogi w dziurze jest masakryczny.


Pozdrawiam!

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » ndz kwie 09, 2006 11:26

Ja w audi jeżdze na B8 i HR drugi rok i nie ma tragedi. Pozatym bilsteiny B6 i B8 można regulowac poprzez wymiane oleju i prezpustów wewnątrz. Sporo znajomych jeździ na B6 na grubej rurze w KJS od paru lat i nic się niedzieje. Minusem tego rozwiązania jest to że tylko w Warszawie jest firma która potrafi je regulowac. Można też kupic dedykowany zestaw OMP spręzyny i amory, miałem w poprzednim aucie, przejechałem ponad 100.000km na tym zestawie, świetnie wybiera nierówności i dołki. Z mojego doświadczenia radze dołożyc i kupic raz, a dobrze.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn kwie 10, 2006 07:41

Chyba ratuje cię gwint Koni z regulacją tłumienia i skoku. Ale do MK1 cena będzie prawie zabójcza.



Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » pn kwie 10, 2006 22:10

KW też ma w ofercie gwint z regulacją odbicia i dobicia, widziałem nawet kit z zewnętrznymi zbiornikami na powietrze, niestety 10tyś za zawias to nawet ja nie dam :)



Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » pn kwie 10, 2006 22:52

no, dobra, Panowie, wracamy na ziemie, owe firmy GT Cup Line albo Evo Technix. pierwsze rok gwarancji, drugie dwa lata. czy ktokolwiek to ma wsadzone w auto ???


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » wt kwie 11, 2006 22:47

chetnie by mnie bylo stac na renomowana firma. ale jeszcze musze auto pomalowac, zlozyc nowa elektryke, przewody hamulocwe, paliwowe i inne, do tego zrobic ta zaawieche i poskladac do konca. no i jeszcze szelki musze miec. niestety terminy mnie gonia a fura wyjechac musi.

dobra, teraz poprosze o jakies przykladowe fotki golfa MK1 na zawiasie -40 i -60 dla porownania. zaraz posprawdzam w VWProjektach, ale jak by ktos mial jeszcze cos ...

:)

najgorsze w tym wszystkim jest to, ze tym autem mam zamiar jezdzic deczko na maksa na torze, czyli ile fabryka i konstruktor dal. no i dlatego tak kwekam o tej zawieszce. w sumie te 640 zl to nie pieniadze za zawieszenie ...


Pozdrawiam!

Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » śr kwie 12, 2006 23:46

Jesli chcesz po torze śmigać to nie ma wielkiej filozofii - musi byc twardy. Ratuje Ci jeszcze gwint z reg. prześwitu i twardości.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96949722


PS. Golf na -40mm wygląda jeszcze jak terenowy, a o bardzo dobrych warunkach trakcyjnych nie ma nawet mowy przy szybkiej jeździe szczególnie na torze, gdzie wiadomo wyciska sie wszytsko z wozu. A w gwinciku wszystko sobie pięknie zestroisz do indywidualnej charakterystiki jazdy.


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » czw kwie 13, 2006 01:34

VWmaniak - masz racje, problem w tym ze zawiecha do ktorej prowadzi link ma tylko regulacje wysokosci. twardosc jest = const. : (((

pzdr


Pozdrawiam!

Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » czw kwie 13, 2006 09:56

Jeszcze jeden gwincik, ale równiez tylko z reg. wysokości. 2000PLN

http://sklep.vwzone.pl/product_info.php ... ucts_id=92

Do usztywnienia budy przydadzą Ci się jeszcze rozpureczki. Na torze będą panowały spore przeciążenia:

http://sklep.vwzone.pl/product_info.php ... cts_id=164

Troche szukałem jakiegoś zawiasiku ale nie udało mi sie znaleźć czegos z reg. twardośći. Jeśli gdzieś juz taki znajdziesz to cena pewnie wyniesie kilka tysięcy. Myśle ze optymalnym zawiasikiem będzie ten za 1390 . Bo w oposie zawieszenia SuperSport'a pisze, ze ma dobre włąsciwosci drogowe, czyli bardzo twarde nie będzie, a ten zawias za 1390 jest ponoć o charakterystyce sporotwej. Zresztą zciśniesz sprężynke to musi zrobić sie troszke twardszy.


Pozdrawiam


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości