ile morzna splanować głowice w 2.0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak silnik ma słabą kompresję to po zdjęciu za dużej ilości z głowicy sprawa się tylko pogorszy, pozatym bez zmiany zasilania w paliwo i dolotu nie ma to większego sensu bo silnik zacznie ci stukać
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Tak Ras jasne, a jak sie uszczelke pod glowice daje z 1 dziurka to silnik slabnie? Zastanow sie co napisales , doprezaja go np. ciensza uszczelka ratujesz go troszke, lub planujac. A w tym setupie to nawet bym nie ruszal nic, a juz naewno bym tego tak nie skrecil...
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości