załozony gaznik do 1.8 gx po co ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt kwie 20, 2010 15:00

Odczytaj numer na gaźniku albo zrób fotkę po zdjęciu dolotów na gardziel. Jak na razie utwierdzam się w przekonaniu ze to 2e3.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt kwie 20, 2010 15:01

ufo jak w 2ee ale on jest sterowany elektronicznie....


http://www.gaznik.pl/gazniki_pierburg_opisy.html


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » wt kwie 20, 2010 15:04

Obrazek



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt kwie 20, 2010 15:15

Ja ze zdjęcia numeru nie odczytam. Ogólnie masz taką rzeźbę, że mało takich widziałem.

Gdzie masz podpięte serwo skoro króciec w kolektorze jest zaślepiony?

Pompa paliwa, gdzie/jaka?

Zbiornik wyrównawczy ciśnienia paliwa?

Podłaczenie odmy i przewodów to jakaś ciekawa konstrukcja.

Musisz to doprowadzić jakoś do ładu, albo montaż monowtrysku z osprzętem albo poprawmy montaż gaźnika.



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » wt kwie 20, 2010 15:55

rzeźba totalna ale to wszystko gra i jeździ

a na benzynie raczej bez problemów
na gazie mi tera gaśnie czasem i ma za małe obroty ale to juz stary reduktor i inna bajka
zmienię chyba na nowy.

[ Dodano: 20 Kwi 2010 16:03 ]
Obrazek

[ Dodano: 20 Kwi 2010 16:04 ]
to jest pompa paliwa raczej

a zbiorniczka wyrównawczego od paliwa to nie ma wcale. ani tego zielonego od podciśnień też brak.
Ostatnio zmieniony ndz gru 12, 2010 18:51 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » wt kwie 20, 2010 16:33

To na 100% 2e3 z 1,3. a Zrób jeszcze zdjęcia głowicy bo nie jestem na 100% pewien, że to głowica z rp. A hamulce masz dobre bo nie wiem gdzie masz podpięte serwo bo jak wcześniej pisałem nie widzę podłączenia serwa do kolektora ssącego.
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 16:58 przez Gother21, łącznie zmieniany 1 raz.



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » wt kwie 20, 2010 17:51

Obrazek

[ Dodano: 20 Kwi 2010 17:57 ]
tak serwo jest podlaczone

[ Dodano: 20 Kwi 2010 18:05 ]
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » wt kwie 20, 2010 20:09

Pokaż jeszcze głowice z drugiej strony bo wydaje mis się że na jednym ze zdjęć widać jakby wtrysk i dlatego myślę, że to gx. A z tym serwem to wydaje mi się, że jest podłączone. Powinno być podłączone tam gdzie jest zaślepka z tej śruby , chociaż niech wypowie się jeszcze ktoś bo nie jestem tego pewien.
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 21:04 przez Gother21, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Post autor: dzasper11 » wt kwie 20, 2010 21:00

Sorki mam takie pytanie. Jaka masz skrzynie biegów od 1.8 czy tą od której pochodzi gaźnik?? I jeszcze jedno pytanie czy skrzynia od 1.6 będzie pasowała do 1.8 90 lub 107 km??

[ Dodano: 20 Kwi 2010 21:00 ]
Sorki mam takie pytanie. Jaka masz skrzynie biegów od 1.8 czy tą od której pochodzi gaźnik??


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gother21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:41
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gother21 » wt kwie 20, 2010 21:03

Skrzynia na pewno nie jest z silnika z którego pochodzi gaźnik.



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » wt kwie 20, 2010 21:06

[ Dodano: 20 Kwi 2010 21:09 ]
mam skrzynie od 1.8 (4T)
powiem tak na benzynie
1 bieg 60km/h
2 bieg 120km/h
3 160 km/h
4 180km/h i nie chciało ciągnąc już
a piątki nie zdążyłem wrzucić :grin:
Ostatnio zmieniony pt gru 10, 2010 23:24 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt kwie 20, 2010 23:07

A masz regulator ciśnienia przed gaźnikiem czy pompka na chama pcha paliwo w komorę pywakową?

Taki zbiorniczek z 3 króćcami: dojście, wyjście na gaźnik i powrót?



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt kwie 20, 2010 23:29

O maj gad, ale rzeźba.... :goof: :goof: :goof:
jhosef pisze:Gdzie masz podpięte serwo skoro króciec w kolektorze jest zaślepiony?
to nie jest króciec serwa tylko kóciec wody w 1.6 /1.8 tam powinna być podłączona z metalową rurką z pompy która idzie m. in. do nagrzewnicy (de fakto masz ją pokorodowaną, mnie ostatnio przerdzewiała). To służy do ogrzewania kolektora.
golfiarz II 1.8 rp pisze:to jest pompa paliwa raczej
jakaś mała taka.. :chytry:

Króciec wody z czujnikami z przodu nie pochodzi napewno od RP jest chyba metalowy i na czujniki starego typu (wkręcane) tak samo zbiorniczek wyrównawczy w RP była już kula. Metalowa pokrywa rozrządu też jest starego typu (w RP juz był plastik)

a elektryka na ty zdjęciach to jakaś siekanina..... :-s :-k :goof:

[ Dodano: 20 Kwi 2010 23:33 ]
układ chłodniczy to też jakaś sztuka współczesna.....
Przewody do nagrzewnicy podgrzewają jednocześnie parownik i gaźnik dodatkowo mam wrażenie że są poprzecinane w kilku miejscach łączone rurkami i sklejane silikonem a dodatkowo powpinane w przypadkowe wolne króćce.... :goof:

[ Dodano: 20 Kwi 2010 23:34 ]
a w kolektorze widać rurke do podłączenia analizatora spalin jakw RP albo PN :chytry:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 11:38

A masz regulator ciśnienia przed gaźnikiem czy pompka na chama pcha paliwo w komorę pywakową?

wydaje mi sie ze pcha na chama bo nie ma zadneego zbiorniczka cisnieniowego

a co do analizatora spalin to mechanik w wydech mi wkładal i mieszankę wyregulował...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości