wzmacnianie silnika 1,8 DR

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

olowaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 10, 2006 09:06
Lokalizacja: Świdnica

wzmacnianie silnika 1,8 DR

Post autor: olowaty » pt mar 10, 2006 09:56

posiadam w moim audi 100 moter DR. bydlak ma całe 75 koni z pojemności 1800. chciałem to to wzmocnić tak chociaż do 90 koni (jak motor DS), podobno były też modele na wtrysku 112 koni. wyczytałem że silnik ds który ma 90 koni ma inny gaźnik. czy tylko tyle?
jak jest ze stopniem sprężania? czy zmina wałka na np. z G60 coś pomoże? piszcie swoje sugestie. może ktoś już przerabiał 1800? a jaki jest mutor w G2 gti? czy przypadkiem nie jest to pochodna tego silnika co ja mam?



fibolek

Post autor: fibolek » pn mar 20, 2006 18:41

Mozesz popróbować z gaźnikiem Pierburg 2E2.Ale nie sądzę żeby to coś dało bo u mnie mam Mk2 RF też mam 2E2 i mam tyle samo kucy co i ty.
Coś musi być w konstrukcji silnika a ile masz zaworów?
No a z wtryskiem to wyższa szkoła jazdy bo konstrukcja silnika z wtryskiem jest inna więc może być problem.
Byc może silnik ds ma więcej zaworów 16V.Nie wiem.

[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 17:42 ]
Chociaż pardą ja mam 1.6 a ty 1.8 więc Pierbuś powinien zrekompensować stratę.



olowaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 10, 2006 09:06
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: olowaty » czw kwie 06, 2006 08:11

ds to wzmocniony dr. wiekszy stopeń sprężania inny wałek gaźnik. (tak wynika z ruskiej książki) chodzi mi o to czy do bloku DR podejdzie głowica z DX co był w mk2 gti (bez hydraulicznych popychaczy)?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości