Passat B1 tunning

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

OloB1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 23:05
Lokalizacja: Częstochowa

Passat B1 tunning

Post autor: OloB1 » śr kwie 07, 2010 23:26

Witam,jestem nowy na forum i mam kilka pytanek odnosnie zwiększenia mocy w passacie B1 1.6 .No więc chciałbym się dowiedzieć o ile mojemu silniki podniesie się moc po takich modach: 1.Ztoczenie koła zamachowego o jakieś 30/40 %. 2.Rozwiercenie układu dolotowego i wyl + polerka. 3.Planowanie głowicy to wiem tylko nie wiem ile mm i tu pytanie do was.Z góry dzięki za pomoc :chytry:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw kwie 08, 2010 20:09

Może to nie będzie nic mądrego co napiszę, ale jestem zdania że powinno się zacząć od weryfikacji silnika.



OloB1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 23:05
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: OloB1 » pt kwie 09, 2010 20:13

Jeśli chodzi o silnik to igła zero luzów,stuków itp:D.Wiecie jaki efekt przyniosą takie mody .?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt kwie 09, 2010 20:51

Jeśli chcesz robić moc to najpierw załatw sobie jakiś porządny gaźnik, to jest najbardziej opłacalne.



OloB1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 23:05
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: OloB1 » sob kwie 10, 2010 14:34

Chodzie ci o jakiś gażnik z większego silnika .?



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » pn kwie 12, 2010 10:06

z silnika 1.6 żeby jakąś znaczącą moc wyciągnąć to trzeba albo turbo albo gaźnik tak jak to t0mal pisał! po modach które opisałeś wyciągniesz pewnie trochę więcej niź seria... bo zapewne juz pare kucy uciekło... normalna rzecz... ja bym Ci radził albo swap albo zrobić zaplanowane operację a następnie gaźnik pionowy webera :bajer: koszta o wiele tańsze niź turbo (ale porządny weber może sporo kosztować) koszta porównywalne do swapa (jak nie więcej)
+ dynamika autka moim zdaniem lepsza :D
+ Dźwięk silnika na gaźniku niczym spiew anioła
- spalanie :(

moc: to zależy czy weźmiesz gaźnik z dużego fiata ( masa ich na rynku i za grosze dostaniesz) to około 100km weberki pionowe ( moze i z 150km da rade) ale są dość drogie i mało ich :helm: :helm:


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

OloB1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 23:05
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: OloB1 » pn kwie 12, 2010 20:22

Dzięki koledzy.Narzie odpuszczę sobie planowanie głowicy itp.Jak wpadnie mi jakiś gażnik to nie pogardzę.Mówisz że po założeniu tego gażniczka webera to jest jakaś duża różnica .? :satan:



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt kwie 13, 2010 12:16

dokładniej gaźniczki :D bo te webery sa to dwa gaźniki :D montowane do jednego silnika :D no Ci powiem ze szał jest straszny :D na weberach :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości