Zwiększenie mocy w SDI

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Dawid1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 10:21
Lokalizacja: Podkarpacie

Zwiększenie mocy w SDI

Post autor: Dawid1986 » wt kwie 06, 2010 15:19

Jak w temacie:D jest jakiś czarodziejski sposób żeby chociaż trochę zwiększyć jego moc? bo jazda golfiną z 68 KM jest strasznie irytująca... :grrr:



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » wt kwie 06, 2010 15:27

czysto teoretyczna opcja i nie wiem czy to dobry pomysł: założyć turboz kolektorami od AAZ???
jeśli palnąłem głupote to proszę o sprostowanie



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Zwiększenie mocy w SDI

Post autor: piru » wt kwie 06, 2010 15:33

Dawid1986 pisze:Jak w temacie:D jest jakiś czarodziejski sposób żeby chociaż trochę zwiększyć jego moc? bo jazda golfiną z 68 KM jest strasznie irytująca... :grrr:
a oczywiście że jest :hmm: można z chip-ować dziada i przybędzie parę koni :hmm:

w Vento czy MK 3 z tym silnikiem jak sie koleś dowiadywał można do 64 koni dołożyć całe 12 kucorów :hmm:

koszt wychodził 1 konik za 100 zł tzn za całość wychodziło by 1200 zł :panna:

sądzę że w MK 4 podobnie :satan:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Dawid1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 10:21
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Dawid1986 » wt kwie 06, 2010 17:00

spoko:) już się bałem że będą komentarze typu: sprzedaj rzęcha-> kup TDI:)
Myślałem że nie ma możliwości podkręcenia mocy, bo to prawie jak stary "ESiok" :crazy:



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt kwie 06, 2010 18:57

po chipie może z 5 koni ci przybędzie.
najtańszym rozwiązaniem jest sprzedać auto i kupić inne.
później zrobić swap.
jak nie zależy ci na wielkich przyrostach to załóż sobie nitro, przy dobrym wystrojeniu poczujesz że przyspieszasz
tak czy siak bez 2 tyś to nie masz co myśleć o modach
chyba że sdi na AAZ jak sam sobie włożysz
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 18:57 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » wt kwie 06, 2010 19:59

widzę że kolega morfeusz wie najlepiej :panna: :panna: :panna:

jak piszę że jest możliwość przyrostu około 12 koni to nie wyssałem tego z palca :green_fuck:

tyle że przyrost 12 kucy za 1200 zł to masakra :hmm: :hmm: :hmm:
jeśli chcesz dokładniejsze info to zerknij do tematu passata mapeta i w tej firmie co mapet wirusował dowiadywał się mój ziomek o wirusa w SDI


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt kwie 06, 2010 20:31

ja będzie batory to zgodzę sie że 12km, tak czy siak dla 5 czy 12km nie wydałbym 1000zł
lepiej zatankować auto albo siebie



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » ndz kwie 11, 2010 15:51

jak turbinki nie założysz to szału nie zrobisz bo choć do lejesz paliwa to i tak bez powietrza go nie spalisz


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz kwie 11, 2010 16:45

takie uroki SDI cos za cos. Jedziesz w trase na grosze ale tyle trzeba sie napocic zeby wyprzedzic tira ze wole jednak zalac swoja PB i przejechac spokojnie pozdro



Dawid1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 10:21
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Dawid1986 » pn kwie 12, 2010 21:39

OK dzięki za dobre rady:D Założenie turbiny chyba nie wchodzi w grę bo za dużo roboty no i koszty też nie małe za tym idą. Golfiny tak łatwo się nie pozbędę gdyż to jest moj pierwszy samochód który nie przysparza mi większych problemów, ostatnio tylko był problem ze skrzynią biegów, a tak:nie bity, licznik nie kręcony, 0 rdzy 0 elektroniki (mniej rzeczy do zepsucia:D- zwykły ES) przyszła żona będzie się nim woziła a ja wezmę coś w TDI :grin:- jedyne rozsądne wyjście z tego problemu.

[ Dodano: 12 Kwi 2010 21:45 ]
imperfectCell pisze:takie uroki SDI cos za cos. Jedziesz w trase na grosze ale tyle trzeba sie napocic zeby wyprzedzic tira ze wole jednak zalac swoja PB i przejechac spokojnie pozdro
No fakt pali tyle co kot napłakał :hmm: A z tym poceniem, czy ja wiem, nie jest aż tak najgorzej. jak to mówią "to nie długość a technika czyni z ch... zawodnika" tak nie liczy się samochód tylko kierowca :grin: :jezor:
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 21:41 przez Dawid1986, łącznie zmieniany 1 raz.



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » wt kwie 13, 2010 08:08

Dawid1986 pisze:bo za dużo roboty no i koszty też nie małe
poczytaj, porusz znajome źródła z częściami, znajdziesz taniej niż ci się wydaje, myślę że 1k zł powinno w miarę styknąć



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt kwie 13, 2010 12:17

Ja bym wsadził małę turbo (takie z 1Z) i ograniczył manualnie cisnienie doładowania (tak zeby na stałe było bez żadnego zaworka n75 itd). Z kolektorem taka turbina będzie kosztować może z 500PLN (używka). Nie wsadzałbym nawet IC. Do tego zrobisz strojenie i myślę że ze 20 PS dodasz. Nie można tylko przesadzić z doładowaniem bez odprężenia motoru. Generalnie nie oplaca sie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 13, 2010 12:20

bugalon, ciekawy pomysł, ustawić około 0.5 bara, ale katalizator z miejsca trzeba wywalić.



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » wt kwie 13, 2010 12:36

Dawid1986, no akurat wiem co mowie jezeli chodzi o osiagi. Mialem okazje jechac mk4 w SDI nie powiem jedzie sie lux ale ma gorsze osiagi niz moj rodzinny mk3 1.6 75ps. Jak zapakujesz w takiego SDI z 3-4 osoby to naprawde nie idzie wyprzedzic xD. Ja na Twoim miejscu bym zostawil go zonie i kupil TDIka :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości