Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 
				krzysiiekb
 - Ma gadane

 - Posty: 220
 - Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM
Witam.
Chciałem zmienić silnik z GOLFA III GT 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM, co dokładnie będę musiał wymienić? Jakich części będę potrzebował? Czy mocowania będą pasowały? Skrzynia, sprzęgło itd będzie pasowało z mojego? Proszę o szczegółową instrukcję mnie w tym temacie bo nie bardzo się na tym znam. Proszę również o napisanie mi jakie poszczególne elementy, nawet te najmniejsze, które będą potrzebne przy przekładce będą mi potrzebne, bo muszę podliczyć budżet.
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.
			
									
									Chciałem zmienić silnik z GOLFA III GT 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM, co dokładnie będę musiał wymienić? Jakich części będę potrzebował? Czy mocowania będą pasowały? Skrzynia, sprzęgło itd będzie pasowało z mojego? Proszę o szczegółową instrukcję mnie w tym temacie bo nie bardzo się na tym znam. Proszę również o napisanie mi jakie poszczególne elementy, nawet te najmniejsze, które będą potrzebne przy przekładce będą mi potrzebne, bo muszę podliczyć budżet.
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.
KaBe
						Kolego najlepiej to jak byś kupił jakiegoś rozbitka i z niego przekładał to co Ci potrzebne, ale jeżeli planujesz sam silnik to musisz się liczyć z tym ze skrzynia od 1.8 jest słabsza jak i sprzęgło ale po złożeniu na pewno będzie to jezdzić z kumplem wkładałem takie coś do vento i śmiga sobie. Na pewno będziesz potrzebował kompletną instalacje od silnika do skrzynki bezpieczników, wszystkie mocowania są takie same także z tym nie musisz się martwić. Pompki paliwowej nie zmienialiśmy tak więc Twoja też powinna wystarczyć. Najlepiej jak byś sam wyjmował silnik z dawcy wtedy będziesz wiedział co i gdzie no i przede wszystkim instalacji sobie nie pokaleczysz. Nie pakuj się tylko w instalacje od passata B3 nie pasi do 3 najlepiej jak by to było z 3 ale od passata B4 jest taka sama jedynie ze skrzynią możesz mieć problem bo z tego co pamiętam to w passacie jest inaczej rozwiązane czytanie prędkości. Jak byś miał jakiś problemik to pisz na PW chętnie pomogę robiłem to dwa razy najpierw u siebie wkładałem 2E do dwójki no i z kumplem do vento.
			
									
									- Leszek Madison
 - Użytkownik

 - Posty: 279
 - Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
 - Lokalizacja: WZ
 
Nie słyszałem, żeby była słabsza, a jedynie nieco "krótsza". Z moich informacji wynika, że skrzynia z 1.8 pasuje bardzo ładnie, ale warunkiem jest pozostawienie sprzęgła z 1.8.emil429 pisze:skrzynia od 1.8 jest słabsza jak i sprzęgło
Chyba nie, bo 1.8 i niżej mają pompę 1.2 Bara, a 2E ma 3.0 Bara. Nie ma to wpływu??emil429 pisze:Pompki paliwowej nie zmienialiśmy tak więc Twoja też powinna wystarczyć
					Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 16:20 przez Leszek Madison, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- LeszczVW
 - Użytkownik

 - Posty: 376
 - Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
 - Lokalizacja: Z nad morza :)
 - Kontakt:
 
Kolego sam przekladalem silnik 2E z toledo do mojego mk2 skrzynia zostala z 1.8 abs smiga wszystko elegancko co do pompy paliwa nr na pompie z toledo ten sam co 1.8 wyglad wszystko to samo wiec na 100% musi ryraćsmolka007 pisze:kumpel mial 1.8 gt wzucil teraz z toledo 2.0 8v komputer troszke za slaby ale takto wszystko pasuje cacy
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
						Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- 
				GOLFISTA18
 - Nowicjusz

 - Posty: 14
 - Rejestracja: pn paź 12, 2009 17:04
 - Lokalizacja: Dobra/Łódź
 - Kontakt:
 
Wiam stwierdziłem ze niema sensu zakładać nowego postu. W mk3 mam 1.4 abd   w wakacje zamierzam wsadzić 2e z seata toledo i teraz moje pytanie czy wiazka z seata podejdzie  do puszki bez problemu  i czy mocowanie silnika i skrzyni jest takie samo jak w mk3??? mam na oku całe toledo po dzwonie 
 pozdrawiam
			
									
									- 
				imperfectCell
 - Użytkownik

 - Posty: 497
 - Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
nie wiem jak to bylo z przedlifotwymi toledo ale ja mialem wersje przejsciowa 95r. Zawias caly byl z golfa GTI sanki wahacze sabilizator itp. mocowania silnika to samo co w golfie. Sa 2 pompy paliwa jak w golfie II wiec do mk3 nie podejda. W elektryce jest troche inaczej zrobione bo jest jedna duza wiazka a nie jak w golfie dzielona na mniejsze. Jest inne sterowanie niektorymi z osprzetu (dmuchawy,silniczki lamp etc) no i toledo ma licznik na linke wiec trzeba do wiazki dolozyc polaczenie na impulsator
			
									
									- 
				GOLFISTA18
 - Nowicjusz

 - Posty: 14
 - Rejestracja: pn paź 12, 2009 17:04
 - Lokalizacja: Dobra/Łódź
 - Kontakt:
 
- 
				imperfectCell
 - Użytkownik

 - Posty: 497
 - Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
- Leszek Madison
 - Użytkownik

 - Posty: 279
 - Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
 - Lokalizacja: WZ
 
Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM
Skrzynia 5 powinna być w 2E, a Twoje pytanie pewnie dotyczy czy skrzynia z RP podejdzie do 2E? Tak podejdzie tylko sprzęgło musisz też z RP założyć,(niektóre 2E miały sprzęgła na wąski wieloklin,ale większość ma duży) a tak w ogóle  2E ma inna przełożenie skrzyni, ale jakoś to będzie jechać.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


