Elektronika w 2.0

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Elektronika w 2.0

Post autor: maro » pn mar 27, 2006 21:17

Witam. Szykuje sie na swap z 1.4 na 2.0 8V ale ze wzgledu na koszty bede robil to sam, wiec potrzebuje waszej pomocy, wiem juz co musze miec: silnik, skrzynie, komputer i wiazke z niego, wybierak do biegow bo 2.0 jest na linki, hamulce i zawieszenie narazie zostaja z 1.4, pompa paliwa powinna tez wystarczyc z 1.4. Z przekladka silnika sobie poradze bardziej martwi mnie sprawa elektroniki, wiec mam odnosnie tego pytanie, jak to jest z ta wiazka od kompa, wystarczy tylko podpiac wtyczke do kompa i reszte wtyczek podlaczyc do silnika czy trzeba cos lutowac, gdzies sie wpinac?? Jezeli mialby ktos schematy to bardzo prosze o udostepnienie ich. Z góry wszystkim dziekuje

A jeszcze jedno pytanie czy ktos sie orientuje co z przegubami czy beda pasowac z 1.4, a jezeli nie to mniej wiecej ile kosztuja


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Elektronika w 2.0

Post autor: Borys » wt mar 28, 2006 07:47

maro pisze:Witam. Szykuje sie na swap z 1.4 na 2.0 8V ale ze wzgledu na koszty bede robil to sam, wiec potrzebuje waszej pomocy, wiem juz co musze miec: silnik, skrzynie, komputer i wiazke z niego, wybierak do biegow bo 2.0 jest na linki, hamulce i zawieszenie narazie zostaja z 1.4, pompa paliwa powinna tez wystarczyc z 1.4. Z przekladka silnika sobie poradze bardziej martwi mnie sprawa elektroniki, wiec mam odnosnie tego pytanie, jak to jest z ta wiazka od kompa, wystarczy tylko podpiac wtyczke do kompa i reszte wtyczek podlaczyc do silnika czy trzeba cos lutowac, gdzies sie wpinac?? Jezeli mialby ktos schematy to bardzo prosze o udostepnienie ich. Z góry wszystkim dziekuje

A jeszcze jedno pytanie czy ktos sie orientuje co z przegubami czy beda pasowac z 1.4, a jezeli nie to mniej wiecej ile kosztuja
nie wszystkie 2.0 byly na linke, 8v często gęsto byly na wodzikach,

duzo schamatów znajdziesz w autodacie i mysle ze powienienies skolowac se taki programik,
pompa paliwa nie wyda z 1.4, przy jazdach do odpalenia wystarczy, czz taka co da 3 bar, w 1.4 masz do 1.4 bar.
przedyby raczej nie podejdą, polecam jeszcze ETKE jako program serwisowy, jakbys w nią popatrzył to 2/3 pytań było by mniej


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt mar 28, 2006 20:42

maro pisze: hamulce i zawieszenie narazie zostaja z 1.4, pompa paliwa powinna tez wystarczyc z 1.4
loszzzzzzzqrwa zacznij swap od zmiany tego na mocniejsze bo sie gdzies zawiniesz a co do pompy jak BORYS napisal nie nadaje sie ta z 1,4 mozesz co najwyzej ogrodek podlac


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » śr mar 29, 2006 21:08

elektornika bez problemu podejdzie , wyjmujesz starwe wtyczk iwkladasz nowe i hula :] przeguby nawet gdyby podeszly to ich zycie szybko sie skonczy :/ pompa paliwa nie wiem jaka ma wydajnosc w 3 bo u mnie do 2.0 16v podeszla pompa z 1.3NZ :] zwroc uwage tez czy skrzynia od tego 2.0 ma sprzeglo na linke czy hydraulike bo jesli hydro a ty masz linke to trzeba zmienic uchwyt serwa , zmienic pedaly i zrobic otwor w grodzi na wysprzeglik :]


Obrazek

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » czw mar 30, 2006 11:29

silent_rob pisze:elektornika bez problemu podejdzie , wyjmujesz starwe wtyczk iwkladasz nowe i hula :] przeguby nawet gdyby podeszly to ich zycie szybko sie skonczy :/ pompa paliwa nie wiem jaka ma wydajnosc w 3 bo u mnie do 2.0 16v podeszla pompa z 1.3NZ :] zwroc uwage tez czy skrzynia od tego 2.0 ma sprzeglo na linke czy hydraulike bo jesli hydro a ty masz linke to trzeba zmienic uchwyt serwa , zmienic pedaly i zrobic otwor w grodzi na wysprzeglik :]
Duzo czasu zajelo ci to przekladanie?? Ile za te przeguby dales jesli mozna wiedzic?? Czyli z elektryka nie ma zadnego problemu typu lutowanie, wpinanie sie w jakies wiazki?? Nie wiesz czy chlodnica z 1.4 schlodzi 2.0 v8 jesli nie to ile kosztuje odpowiednia?? Z gory Dzieki


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pt mar 31, 2006 21:51

na przeguby sie zamienilem :D sama przekladka zajmuje kilka dni wiecej paprania jest ze zlozeniem wszystkiego do kupy i zestrojeniem :( ja teraz ma mproblem z poloskami i geometria bo poloski z paska sa :(


Obrazek

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » sob kwie 01, 2006 23:32

silent_rob pisze: przeguby nawet gdyby podeszly to ich zycie szybko sie skonczy :/ pompa paliwa nie wiem jaka ma wydajnosc w 3 bo u mnie do 2.0 16v podeszla pompa z 1.3NZ :] zwroc uwage tez czy skrzynia od tego 2.0 ma sprzeglo na linke czy hydraulike bo jesli hydro a ty masz linke to trzeba zmienic uchwyt serwa , zmienic pedaly i zrobic otwor w grodzi na wysprzeglik :]
Tobie wystarczyła pompa z NZ bo jest to silnik na wielopunkcie i daje 3bary a ty chyba masz ABF a więc wszystko OK !!! :chytry: Jakbyś mia 9A to tą pompke byś mógł zastosować zgodnie z propozycją EVOLUTION... :grin: Skrzynie od 2.0 jeżeli pochodzi z golfa 3 są na "drągala" a nawet jak masz sprzęgło hydrauliczne to nie musisz przerabiać pedałów bo wystarczy zastosować wysprzęglik na linke z passata '88 dedykowany do skrzyn ze sprzęgłem hydraulicznym.... i chula !!!!! :jezor: Bez napinki kolego ale nie słyszałeś nigdy o miarce ??? np. takiej taśmowej ??? :rotfl: długość pólosi to podstwa do poprawności działania napędu a Ty chciałeś upchać półosie z paska do dwójki ??? :panna: :ass:



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » ndz kwie 02, 2006 09:18

no wiesz od golfa II 1.3 NZ dlugosc laczna polosi wychodzi 1332 mm a w pasku 2.0 wychodzi 1334,5 , takze mam problem tylko z prawej strony bo z lewej jest gucio :ass:


Obrazek

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » ndz kwie 02, 2006 14:10

A powiedzcie panowie jeszcze czy chlodnica z 1.4 bedzie dobra czy musze miec z 2.0 ??


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » ndz kwie 02, 2006 16:21

silent_rob pisze:no wiesz od golfa II 1.3 NZ dlugosc laczna polosi wychodzi 1332 mm a w pasku 2.0 wychodzi 1334,5 , takze mam problem tylko z prawej strony bo z lewej jest gucio :ass:
co to jest długość łaczna ??? półosie z 1.3 i 1.3 gdyby były grubsze przeguby będą któtsze bo na duze przeguby są krótsze ...a długość półosi nic Ci nie daje bo zmienia Ci się baza czyli odległość flansz od kadłuba silnika, mechanizm różnicowy w skrzyni z ABF jest większy więc nawet jak długości półosi sie zgadzaja to i tak półoś jest za długa !!!!! :jezor:



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » ndz kwie 02, 2006 22:57

a kupka prawda wedlug mnie :] dzis koles przyjechal jettsonem w ktorym ma kr pomierzyle mwszystko i wychodzi ze szerokosc skrzyni ( miejsc w ktorych monyujemy przeguby zewnetrzne) i polosie po lewej i prawej sa identyko jak u mnie nie wiem jak to mozliwe ale tak jest poprostu , a o dlugasz laczna polosi chodzi mi o te dwie w sumie daja podobna dlugosc a stosunek ich dlugosci jest zalezny tez od tego jaka jest szerokosc skrzyni i jej lokalizacja :] tzn lokalizacja przegubow wewnwtrznych przy skrzyni :] znow dzis grzbealem i sprawdzlem oske gdy sie obracala swobodnie i bije na boki okolo 2mm tak wiec raczje jest krzywa i to wszystko jutro wezme ze szrotu jakas na probe a jesli okaze sie znowu to samo to wroce do czytania twoich slow NEMESIS :bigok:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości