Więcej mocy z 1.6D JP ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
to napewno by pomoglo
ale mi chodzi o to czy po zmianie na jakies inne wtryski czy cos z pompa wtryskowa lub cos w tym rodzaju. zajmuje sie naprawa pomp wtryskowych i wiem ze w 1.9 TD po zmianie korekty np z ducato jest wieksza moc. Niestety nie wiem czy przy tym silniku da sie cos zrobic:)
[ Dodano: 01 Kwi 2010 23:26 ]
zalozylem przelotowke tak jak by lepiej ale moce cos jeszcze??
ale mi chodzi o to czy po zmianie na jakies inne wtryski czy cos z pompa wtryskowa lub cos w tym rodzaju. zajmuje sie naprawa pomp wtryskowych i wiem ze w 1.9 TD po zmianie korekty np z ducato jest wieksza moc. Niestety nie wiem czy przy tym silniku da sie cos zrobic:)
[ Dodano: 01 Kwi 2010 23:26 ]
zalozylem przelotowke tak jak by lepiej ale moce cos jeszcze??
-
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
- Lokalizacja: okolice Sanoka
- Kontakt:
Przerabiałem ten temat u siebie.
1. Na samym początku ustawiłem kąt wtrysku, ponieważ był przestawiony. Zaczął lepiej palić.
2. Przestawienie dawki paliwa o 20 stopni w prawo. Naprawdę to dało dużo, ponieważ adekwatnie odczuwałem jej brak. Oczywiście pojawi się lekki dymek.
3. Zmiana wydechu od TD, mod warty wydanych pieniędzy, JP ożył, zszokowało mnie przyśpieszenie od 3 tys, co na ori wydechu takiego nie odczuwałem. Można wreszcie wyprzedzać.
4. Dolot mam pomodzony z ori JP i PN, tak że początek dolotu sięga pod przedni pas. Również odczuwalny przyrost może z 0,5 km:)
Sumując:
Przed modami ledwo 140 w długich męczarniach.
Po modach 130 w dużo krótszym czasie, nie pamiętam dobrze, ale przy 140-145 spokojnie jadę jeszcze 4 i wkładam 5 i ciągnie dalej, narazie max to 155 km/h.
Auto jest trochę obciążone matami wygłuszającymi, a każdy litr w baku przy takim silniku jest odczuwalny.
Moim zdaniem nawet taki JP jest fajny, jeżeli mu się pomoże.
1. Na samym początku ustawiłem kąt wtrysku, ponieważ był przestawiony. Zaczął lepiej palić.
2. Przestawienie dawki paliwa o 20 stopni w prawo. Naprawdę to dało dużo, ponieważ adekwatnie odczuwałem jej brak. Oczywiście pojawi się lekki dymek.
3. Zmiana wydechu od TD, mod warty wydanych pieniędzy, JP ożył, zszokowało mnie przyśpieszenie od 3 tys, co na ori wydechu takiego nie odczuwałem. Można wreszcie wyprzedzać.
4. Dolot mam pomodzony z ori JP i PN, tak że początek dolotu sięga pod przedni pas. Również odczuwalny przyrost może z 0,5 km:)
Sumując:
Przed modami ledwo 140 w długich męczarniach.
Po modach 130 w dużo krótszym czasie, nie pamiętam dobrze, ale przy 140-145 spokojnie jadę jeszcze 4 i wkładam 5 i ciągnie dalej, narazie max to 155 km/h.
Auto jest trochę obciążone matami wygłuszającymi, a każdy litr w baku przy takim silniku jest odczuwalny.
Moim zdaniem nawet taki JP jest fajny, jeżeli mu się pomoże.
-
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
- Lokalizacja: okolice Sanoka
- Kontakt:
Zapomniałem o jednym szczególe.
Przy spasowywaniu uszczelek od kolektora wydechowego, zauważyłem że dziury w kolektorze są mniejsze i mają garby wewnątrz. Po prostu były źle spasowane, wszystkie cztery. Nie zastanawiając się chwili dłużej złapałem za multiszlifierkę i dopiłowałem dziury w kolektorach, aby zgadzały się z uszczelkami. Nie wiem czy coś to dało na przyrost mocy, ale na pewno satysfakcję z wykonanej roboty.
Przy spasowywaniu uszczelek od kolektora wydechowego, zauważyłem że dziury w kolektorze są mniejsze i mają garby wewnątrz. Po prostu były źle spasowane, wszystkie cztery. Nie zastanawiając się chwili dłużej złapałem za multiszlifierkę i dopiłowałem dziury w kolektorach, aby zgadzały się z uszczelkami. Nie wiem czy coś to dało na przyrost mocy, ale na pewno satysfakcję z wykonanej roboty.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
A tego, że głowica ma mniejsze wyloty to już nie zauważyłeś?
Załóż wtryski z SB/RA albo chociaż JR to też się poprawi.
Tutaj podobny temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122409&start=0
Załóż wtryski z SB/RA albo chociaż JR to też się poprawi.
Tutaj podobny temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122409&start=0
-
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
- Lokalizacja: okolice Sanoka
- Kontakt:
Na kolektorze różnica nie była bardzo dużo, do przeżycia. Jestem z takich którzy lubią dłubać i nawet taka głupota sprawia mi dużo frajdę. Gdyby głowica była na stole to oczywiście ona też została by poprawiona, ale na silniku nie ma jak.
O wytryskach jeszcze nie słyszałem, ale czy po założeniu takich wtrysków JP nie będzie miał za mało powietrza? Są to wtryski wydajniejsze.
O wytryskach jeszcze nie słyszałem, ale czy po założeniu takich wtrysków JP nie będzie miał za mało powietrza? Są to wtryski wydajniejsze.
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
Więcej mocy z 1.6D JP ?
próbowałem z talerzykiem w pompie ale to nie to jest przelot wieksza dawka i sie smiga a to 165 to chyba max jak na niego
Mój Granat: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=498886
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości