Auto ładnie przyśpiesza ale jak to zatrzymać ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sty 23, 2010 18:29

z corrado pasuje, z golfa 3 nie pasuje (dokładniej to pasuje na mocowaniach ale jest inny rozstaw kół).



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » sob sty 23, 2010 20:20

lipass pisze:Warto jeszcze zainteresować się przewodami w oplocie
Linki w oplocie
Same linki w oplocie nie powoduja że hamulce zaczną lepiej działać. Ich rola to zwiększenie siły przekazywanej na hamulce (nie puchną jak przewody gumowe). Moim zdaniem nie pomagają za wiele w nowoczesnych samochodach , tymbardziej w klasie Golfa, ponieważ servo i tak powoduje że pedał hamulca będzie działał miękko. Faktem jest że sila działania tłoczka na oplocie jest większa, lecz i bez tego tłoczek jest w stanie spokojnie działać 2x mocniej niż jest to w stanie znieść opona. Innymi słowy, jeśli nie masz na kołach slickow to i tak ta siła hamowania pójdzie w gwizdek…..


[ Dodano: 23 Sty 2010 19:21 ]
Płyn Hamulcowy
Jeśli chcesz poprawić jakość hamowania stosunkowo niewielkim budżetem to zaiwestuj w lepsze płyny hamulcowe i odpowietrz układ – to daje ogromną poprawe !

Szansa że Twój płyn jest już stary i wysłużony, że zaabsorbował już trochę wody i powietrza są całkiem spore. Możesz wypróbowac np. ATE Super Blue Racing, który jest …. Niebieski - Rewelacja ! A na poważnie to pomaga to optycznie ocenić czy nowy płyn przeszedł juz po całym układzie. Jest odporny na wchłanianie wody, no i ma temperature wrzenia na poziomie 200°C, co powoduje mniejszy fading. Innym godnym polecenia jest Castrol SPF Racing ale jest bardzo drogi.
Sam osobiscie używam Motula, po zalozeniu linek w oplocie pewnie bedzie to Motul R6xx


[ Dodano: 23 Sty 2010 19:21 ]
Rozkład Siły Hamowania
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego tarcze z przodu zawsze są wieksze ? Konstrukcja większości fabrycznych zestawów hamulcowych wcale nie rozkłada siły hamowania w proporcji 50/50 (przód/tył). Dzieje się tak dlatego że, podczas hamowania to właśnie przednie opony zapewniają, dzieki przeniesieniu środka cieżkości do przodu, najlepszą trakcje. Są po prostu dociśnięte do podłoża. Ta dodatkowa przyczepność może być wlaśnie spożytkowana na potrzeby mocniejszego hamowania, podczas gdy w tym samym czasie tył jest odciążany. Dlatego też rozkład sil na ogół przedstawia się w proporcjach 70/30 .



Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » wt mar 23, 2010 23:40

marcinas1983, Jak wyglądają te reduktory z felci ?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr mar 24, 2010 00:45

Oto i one, wkręcane w pompę hamulcową :dol:

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 00:45 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » śr mar 24, 2010 10:44

orientujesz się ile zmniejszają ciśnienie na tył ?

[ Dodano: 26 Mar 2010 12:27 ]
Znalazłem takie urządzonko i było ono stosowane też w fordach , oplach , tylko że różnią się parametrami a nie idzie dojść ile zmniejszają ciśnienie . Są opisane tak 3/25 , 3/40 itd



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr mar 31, 2010 15:35

Czemu napisałeś, że tarcze mikody odpadają?
Dobrze tarcze robi np. EBC i standart i nawiercane/nacinane
Klocki EBC Green Stuff, ferodo ds performance.
Plyn hamulcowy jak zakupiłem motul RBF600
Ja jeszcze nie zabrałem się za zmiany przy hamulcach, mogę pochwalić jak to będzie hamować jak zamontuje wszystko.
Mam tak:
tarcze mikoda seria gt
klocki na przód i tył green stuff
płyn rbf 600
przewody w stalowym oplocie, black diamond.
Ten zestaw powinien jakoś hamować - mam nadzieję przynajmniej:)



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw kwie 01, 2010 23:27

Moje mikody wytrzymały 3 hamowania z 180 - 0 + klocki Ferrodo DS Performance.
Tarcze się spaliły i przestały odprowadzać ciepło bo po 100 km klocki sie robia na lustro.
Zmieniłem klocki na inne i te też się spaliły i odpadły z nich blachy.Tarcze fioletowe :)
Nie polecam Mikody.
Zakupiłem dzis ATE i zobaczymy jak te sie spiszą.


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości