swap 2.0 16v na 2,0 8v lub 1,8 8v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

swap 2.0 16v na 2,0 8v lub 1,8 8v

Post autor: zajac » ndz mar 28, 2010 15:25

czy przy takim swapie cos moze zostac z 16v ? czy wszystko do wymiany

16v jest na mechanicznym wtrysku
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 15:26 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn mar 29, 2010 11:48

Pompa paliwa zostaje, ale cały układ sterowania paliwem trzeba będzie zmienić. Można od biedy zostawić tego mechanika ktorego teraz masz i wrzucić sam słupek od 8-zaworówki. Jeździć to będzie ale mogą być problemy z wolnymi obrotami i stabilną pracą podczas nagrzewania się silnika.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt mar 30, 2010 22:31

czyli co przesiadka z 9A na 2E lub PF'a??

a nie lepiej zmodyfikować 9A na dififanta? i cieszyć się 140 Końmi i mniejszą awaryjnością niż klasyczny k-jet?


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt mar 30, 2010 23:14

auto nie moje tylko kolegi, a digi moze i bylo by lepiej gdyby nie fakt ze panewki sie obróciły i silnik tak tłucze ze dramat, kompresje mial dobrą 2 dni przed awarią 13,5-14 dmuchal ale obrocilo panewki i nie wiem czy ne taniej kupic inny motor i go wrzucic

[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 23:14 ]
a wie ktoś jaka jest skrzynia w passacie b3 16v 9A


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr mar 31, 2010 15:28

A nie lepiej szukać drugiego silnika 9a?



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » śr mar 31, 2010 17:11

a nie lepiej silnik rozebrac. Wal dac do szlifu. Ja w swoim KR mialem taki sam problem. Zrobilem szlif wal wymienilem panewki, pierszcienie wszystkie uszczelki i uszczelniacze i wyszlo mnie to okolo 700zl. Koszty dobrego 2e czy pf pewnie beda wieksze. Jesli kompresja ok to mysle ze warto zrobic


BB (borówka, bandit ...)

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr mar 31, 2010 18:18

GTI KR pisze:a nie lepiej silnik rozebrac. Wal dac do szlifu. Ja w swoim KR mialem taki sam problem. Zrobilem szlif wal wymienilem panewki, pierszcienie wszystkie uszczelki i uszczelniacze i wyszlo mnie to okolo 700zl. Koszty dobrego 2e czy pf pewnie beda wieksze. Jesli kompresja ok to mysle ze warto zrobic
też dobre wyjście z sytuacji, powinno wyjść taniej. Robocizna mniej więcej tyle samo co wrzucenie swapa, a do innego silnika będziesz musiał więcej gratów zmieniać.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr mar 31, 2010 19:30

jeśłi sam dół do zrobienia to koszty nie są aż tak duże... Ja do 2E za szlif wału i panewki korbowe i główne dałem około 300 PLN. ale sam składałem... ja bym robił ten co jest... nie kombinował bym ze swapem, chyba że może jakiś TDIk.


vwlifestyle.pl
Obrazek

smolka007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 15:50
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: smolka007 » śr mar 31, 2010 22:10

ale szlifowany wal nie zawsze wytrzymuje znam kilka osob ktore sie o tym przekonalo


Kiedy Spotkamy Sie Na Zakrecie.. Juz Bokiem Bedzie...:D


Ludzie!!!!
Uwaga!!!
Na Drodze Jak Z Zakretu Wychodze xDDD

Moja Bestia;

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=330547

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr mar 31, 2010 22:24

no przecież każdy wał ma swoją określoną maksymalną grubość i wymiar. jest pierwszy szlif drugi i tam daje się dobrać do tego panewki. Ale szczerze mówiąc żeby silnik nie wytrzymał to trzeba mocno się postarać, albo niestety wał już nie wyda na kolejny szlif i składa się go na styk i wtedy coś morze się wydarzyć, ale ja osobiście nie spotkałem się z cywilnym silnikiem który przeżył ukręcenie wału, oprócz dużego fiata (czytraj 125p) który z ukręconym wałem jechał jeszcze 12 kilometrów... to był fenomen... ale rzadki przypadek...

jak podlecisz do miejsca gdzie zajmują się wałami głowicami i tym podobnymi, to oni Ci powiedzą jak można jeszcze uratować to co masz i czy wyda na jakikolwiek szlif.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt kwie 02, 2010 13:13

mi powiedzieli odrazu na ktory wyda. Jezdzilem potem jeszcze rok i banglalo. Na koniec silnik siadl u zorro89 i ten dalej jezdzil. Silnik sprzedal no i dalszej historii nie znam. Ja po szlifie zrobilem okolo 25tys. Trzeba dac tylko do dobrej firmy i kupis dobre panewki. Pozatym wtedy zawsze wiesz co masz. Z kad wiesz jaki silnik kupisz i jak bedzie chodzil. Co np po gwarancji rozruchowej jak cie sie sypnie po pol roku. Te auta tez maja nalatane duzo km


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt kwie 02, 2010 16:16

lepiej remontować a conajmniej rozebrać silnik i ocenić jego stan


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pt kwie 02, 2010 19:10

RasPL pisze:lepiej remontować a conajmniej rozebrać silnik i ocenić jego stan
dokładnie, zobaczysz ocenisz i wtedy można dywagować o kosztach i opłacalności wymiany.


vwlifestyle.pl
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości