Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM
Witam.
Chciałem zmienić silnik z GOLFA III GT 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM, co dokładnie będę musiał wymienić? Jakich części będę potrzebował? Czy mocowania będą pasowały? Skrzynia, sprzęgło itd będzie pasowało z mojego? Proszę o szczegółową instrukcję mnie w tym temacie bo nie bardzo się na tym znam. Proszę również o napisanie mi jakie poszczególne elementy, nawet te najmniejsze, które będą potrzebne przy przekładce będą mi potrzebne, bo muszę podliczyć budżet.
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.
Chciałem zmienić silnik z GOLFA III GT 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM, co dokładnie będę musiał wymienić? Jakich części będę potrzebował? Czy mocowania będą pasowały? Skrzynia, sprzęgło itd będzie pasowało z mojego? Proszę o szczegółową instrukcję mnie w tym temacie bo nie bardzo się na tym znam. Proszę również o napisanie mi jakie poszczególne elementy, nawet te najmniejsze, które będą potrzebne przy przekładce będą mi potrzebne, bo muszę podliczyć budżet.
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.
KaBe
Kolego najlepiej to jak byś kupił jakiegoś rozbitka i z niego przekładał to co Ci potrzebne, ale jeżeli planujesz sam silnik to musisz się liczyć z tym ze skrzynia od 1.8 jest słabsza jak i sprzęgło ale po złożeniu na pewno będzie to jezdzić z kumplem wkładałem takie coś do vento i śmiga sobie. Na pewno będziesz potrzebował kompletną instalacje od silnika do skrzynki bezpieczników, wszystkie mocowania są takie same także z tym nie musisz się martwić. Pompki paliwowej nie zmienialiśmy tak więc Twoja też powinna wystarczyć. Najlepiej jak byś sam wyjmował silnik z dawcy wtedy będziesz wiedział co i gdzie no i przede wszystkim instalacji sobie nie pokaleczysz. Nie pakuj się tylko w instalacje od passata B3 nie pasi do 3 najlepiej jak by to było z 3 ale od passata B4 jest taka sama jedynie ze skrzynią możesz mieć problem bo z tego co pamiętam to w passacie jest inaczej rozwiązane czytanie prędkości. Jak byś miał jakiś problemik to pisz na PW chętnie pomogę robiłem to dwa razy najpierw u siebie wkładałem 2E do dwójki no i z kumplem do vento.
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Nie słyszałem, żeby była słabsza, a jedynie nieco "krótsza". Z moich informacji wynika, że skrzynia z 1.8 pasuje bardzo ładnie, ale warunkiem jest pozostawienie sprzęgła z 1.8.emil429 pisze:skrzynia od 1.8 jest słabsza jak i sprzęgło
Chyba nie, bo 1.8 i niżej mają pompę 1.2 Bara, a 2E ma 3.0 Bara. Nie ma to wpływu??emil429 pisze:Pompki paliwowej nie zmienialiśmy tak więc Twoja też powinna wystarczyć
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 16:20 przez Leszek Madison, łącznie zmieniany 1 raz.
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Kolego sam przekladalem silnik 2E z toledo do mojego mk2 skrzynia zostala z 1.8 abs smiga wszystko elegancko co do pompy paliwa nr na pompie z toledo ten sam co 1.8 wyglad wszystko to samo wiec na 100% musi ryrać najlepiej jak bedziesz mial cale autko bierzesz wtedy co chcesz a nie szukasz po szrotach bo czegos brakujesmolka007 pisze:kumpel mial 1.8 gt wzucil teraz z toledo 2.0 8v komputer troszke za slaby ale takto wszystko pasuje cacy
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 17:04
- Lokalizacja: Dobra/Łódź
- Kontakt:
Wiam stwierdziłem ze niema sensu zakładać nowego postu. W mk3 mam 1.4 abd w wakacje zamierzam wsadzić 2e z seata toledo i teraz moje pytanie czy wiazka z seata podejdzie do puszki bez problemu i czy mocowanie silnika i skrzyni jest takie samo jak w mk3??? mam na oku całe toledo po dzwonie pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
nie wiem jak to bylo z przedlifotwymi toledo ale ja mialem wersje przejsciowa 95r. Zawias caly byl z golfa GTI sanki wahacze sabilizator itp. mocowania silnika to samo co w golfie. Sa 2 pompy paliwa jak w golfie II wiec do mk3 nie podejda. W elektryce jest troche inaczej zrobione bo jest jedna duza wiazka a nie jak w golfie dzielona na mniejsze. Jest inne sterowanie niektorymi z osprzetu (dmuchawy,silniczki lamp etc) no i toledo ma licznik na linke wiec trzeba do wiazki dolozyc polaczenie na impulsator
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 17:04
- Lokalizacja: Dobra/Łódź
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Zmiana silnika 1.8 90KM na 2.0 8v 115KM
Skrzynia 5 powinna być w 2E, a Twoje pytanie pewnie dotyczy czy skrzynia z RP podejdzie do 2E? Tak podejdzie tylko sprzęgło musisz też z RP założyć,(niektóre 2E miały sprzęgła na wąski wieloklin,ale większość ma duży) a tak w ogóle 2E ma inna przełożenie skrzyni, ale jakoś to będzie jechać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości