Hamulce G60 - VR6

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Hamulce G60 - VR6

Post autor: olozwirski » wt mar 21, 2006 18:56

Mam w moim mkII hamulce G60 i chcialbym zmienic rozstaw srob z 4x100 na 5x100. Cos mi swita ze mkIII VR6 mialo taki rozstaw srob, moze mi ktos łopatologicznie wyjasnic czy da sie przelozyc ta czesc z miejscem na sruby (jak to sie tam nazywa?) bez problemu albo jakie ewentualnie trzeba zrobic przerobki? Dystanse nie wchodza w gre



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » wt mar 21, 2006 19:28

Borysa spytaj, chyba miał dziś robić :D


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 21, 2006 23:24

olo..... chcetnie odkupie od ciebie przednie kompletne hamulce od G60 jak juz wymienisz na VR6, tylko podaj dla mnie jakaś fajną cenę :)

[ Dodano: Wto Mar 21, 2006 22:27 ]
a u ciebie chyba bedzie trzeba wymienic piasty tarcze hamulcowe, a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 22, 2006 01:01

aw69 pisze:... a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.
G60 tarcza 280
VR6 tarcza 288
ale jak to jest z zaciskami to nie wiem.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr mar 22, 2006 08:43

Apsik pisze:
aw69 pisze:... a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.
G60 tarcza 280
VR6 tarcza 288
ale jak to jest z zaciskami to nie wiem.
VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.

potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100

no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba

wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski

z tylem łatwiej wystarczy tarcze 5x100 przełozyc i gra (nie wiem jak to sie ma do syncro, pewnie nie tak łatwo)


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 26, 2006 09:04

w syncro piasty trzeba zmiwnic z tylu dobierajac lozyska na wymiar, do tego przegubybo sa inne.... jednym slowem kibel:( ale do zrobienia


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » ndz mar 26, 2006 14:43


VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.

potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100

no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba

wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski
wie chłop co mówi !!!! :pub:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz mar 26, 2006 20:10

NEMESIS pisze:

VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.

potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100

no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba

wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski
wie chłop co mówi !!!! :pub:
wiem wiem bo wlasnie przerabiam temat zmiany z 4x100 na 5x100
róznica w drązkach kierowniczych
Obrazek
Obrazek

tarcza 256 vs 280mm
Obrazek

róznica w wachaczach
Obrazek

róznicqa w stabilizatorze
Obrazek


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości