~~~Dolot powietrza mkII 16V~~

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr paź 13, 2004 15:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz » pt mar 24, 2006 20:38

el Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.
co masz na myśli



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » czw mar 30, 2006 09:16

Tomasz pisze:
el Kopyto pisze:Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.
co masz na myśli
Miałem na myśli to, że warto zlikwidować wszystkie krawędzie wprowadzające zawirownia (warto się do tego posłużyć odciskiem uszczelki. Uszczelki też należy skorygować), pozatym moim zdaniem warto wypolerować kanały dolotowe mimo że istnieje możliwość skraplania się pary wodnej. Pozatym warto wszelakie zagięcia kolanek dolotowych zaokrąglić (im większy łuk tym lepiej), warto też zaizolować wszelkie elementu dolotu od wpływu ciepła z komory silnika i od wydechu.


pozdrowienia el Kopyto

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości