Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								gtx							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 232
 		- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
 		
		
											- Lokalizacja: 3 miasto
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gtx » sob mar 18, 2006 19:55
			
			
			
			
			fibolek pisze:Dzięki gtx,bo ja zbyt wielkiego pojęcia nie mam.
A z tymi wtryskami od niego do RF?Da się i czy warto?
Czy może pokusić się o coś innego?
Bys musial zalozyc kolektory ssace od EG bo inaczej nie zamontujesz przepustnicy i zrobic w nich albo w glowicy miejsce na wtryski.Szczeze mowiac poszukaj innego silnika. 
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 6:56 pm ]
KamilW pisze:to dziwne bo widzialem zdjecia i jak zywo wygladal jak RF... wygladalo to na blok 19E... zreszta podesle pare fotek... chyba ze to nie byl EG...zreszta nie kloce sie bo nie wiem... a co do k-jeta to podejdzie kazdy tylko trzeba miec kolektor do 8V a co do frezowania to zwykly pilnik powinien tez zalatwic sprawe...
Bloki wizualnie wygladaja tak samo.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								fibolek							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fibolek » sob mar 18, 2006 20:01
			
			
			
			
			Dziękuję panowie za wsparcie.Czyli sumując raczej za dużo roboty i kombinacji.No i koszty,koszty i jeszcze raz koszty.No i czy to wszystko by wytrzymało w końcu EG ma inne wartości sprężania sprawdzałem.
Jak bedę coś kombinował to se Mono wtrysk mechaniczny od RP zapodam.Ale wkurza mnie ta lambda. 
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 19:02 ]
jakby co to sugestie mile widziane.Dzięki
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 6292
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
 		
		
																					- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob mar 18, 2006 20:04
			
			
			
			
			Lepiej zapodać RP. Ma on 1,8 pojemności, 90KM, ale jedzie spoko. Aha i ma wtrysk jednopunktowy.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gtx							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 232
 		- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
 		
		
											- Lokalizacja: 3 miasto
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gtx » sob mar 18, 2006 20:06
			
			
			
			
			fibolek pisze:Dziękuję panowie za wsparcie.Czyli sumując raczej za dużo roboty i kombinacji.No i koszty,koszty i jeszcze raz koszty.No i czy to wszystko by wytrzymało w końcu EG ma inne wartości sprężania sprawdzałem.
Jak bedę coś kombinował to se Mono wtrysk mechaniczny od RP zapodam.Ale wkurza mnie ta lambda. 
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 19:02 ]
jakby co to sugestie mile widziane.Dzięki
Szkoda kasy wydawac na monowtrsyk,rewelacyjnych przyrostow mocy nie bedziesz mial.Odloz sobie kase na inny silnik jakas PF-ke lub PB.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								KamilW							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1761
 		- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
 		
		
																- Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KamilW » sob mar 18, 2006 20:07
			
			
			
			
			silnik GTI masz tu link do pewnej aukcji ktora cie zainteresuje... kolo ma wszystko lacznie z pompa paliwa, wtryskiem itd itp...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								fibolek							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fibolek » sob mar 18, 2006 21:17
			
			
			
			
			dziękuję wam za zainteresowanie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								melesjo							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 4
 		- Rejestracja: czw lut 09, 2006 01:59
 		
		
																- Lokalizacja: busko
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: melesjo » śr mar 22, 2006 18:16
			
			
			
			
			ja już kąbinowałem z głowicami przy mk-2 do 1.6PN założyłen głowice od 1.8RP splanowałem ją do max ok.5 mm wkręcał się od 2tyś!! 
A teraz jestem na kupnie silnika do mojego mk 
 Wyszedł mi dorbowód bokiem
 co najlebsze to że na A-4
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gtx							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 232
 		- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
 		
		
											- Lokalizacja: 3 miasto
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gtx » śr mar 22, 2006 18:47
			
			
			
			
			melesjo pisze:ja już kąbinowałem z głowicami przy mk-2 do 1.6PN założyłen głowice od 1.8RP splanowałem ją do max ok.5 mm wkręcał się od 2tyś!! 
A teraz jestem na kupnie silnika do mojego mk 
 Wyszedł mi dorbowód bokiem
 co najlebsze to że na A-4
RP ma calkiem inna glowice niz EG
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								fibolek							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fibolek » pn mar 27, 2006 11:55
			
			
			
			
			melesjo a czy dużo ci to dało chodzi o moc.BVo wiem ze się lepiej wkręcał.I czy zastosowałeś wtrysk od RP czy zostałeś przy Pierburgu 2E2.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								KamilW							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1761
 		- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
 		
		
																- Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KamilW » pn mar 27, 2006 13:19
			
			
			
			
			Witam... glowica od RP ma ciut wieksze kanaly... ale oszalamiajacego wzrostu mocy nie ma sie co spodziewac... a z 2e2 radze nie rezygnowac 

 podobno jest gdzies w nim blokada ktora prubuje rozgrysc...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								fibolek							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fibolek » pn mar 27, 2006 22:58
			
			
			
			
			KamiluW też to słyszałem.Bo z tego co fachowcy od gaźników mi mówili jest ona bardzo dobrze ustawialny i można w nim naprawdę dużo rzeczy ustawić.Bo słyszałem ze można zrobić tak zeby on do jakiś tam obrotów trzymał normę spalin a jak się da po zaworach to już nie i wtedy właśnie ciąg ma taki że porażka.
A wiecie co zauwazyłem ostatnio ze Diesele 1.6 mają takie same tłoki chodzi o skok oraz średnicę co mój RF.Czy mozna zastosować takie tłoki?Czy są one bardziej wytrzymalsze(bo z tego co wiem diesel ma większe ciśnienia).
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								KamilW							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1761
 		- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
 		
		
																- Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KamilW » pn mar 27, 2006 23:03
			
			
			
			
			zastosowac mozna ale mija sie to z celem... i na pewno sa bardziej wytrzymale... ale ich zastosowanie poza satysfakcja nic nie da...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								fibolek							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fibolek » pn mar 27, 2006 23:11
			
			
			
			
			KamiluW rozumiem pewnie gdyby turbawke zaadoptować to coś by takie tłoki dały(tzn bez problemu by wytrzymały) lub też Nitro(ale to ekstrema) i pewnie głowica by umarła,lub blok.
Jednakze doczytałem się że masz ciekawe pomysły na Pierbusia byłbym rad gdybyś coś bliższego przytoczył.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								KamilW							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1761
 		- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
 		
		
																- Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KamilW » wt mar 28, 2006 09:49
			
			
			
			
			No jest pomysl bo ten gaznik ma duze mozliwosci... ale jak bedzie z wykonaniem to sie jeszcze okaze.... 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości