Volswagen Golf I na prawojazdy kat. b1
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr lip 22, 2009 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
przeciez juz dostales odpowiedz...TAZ pisze:Kiedyś się bawiłem w odchudzanie MK1 5D. Ważyła 820kg z silnikiem 1,3. Po wywaleniu zbędnego balastu zostało mi 750kg i nie było czego wyciągać już. Można dać błotniki przednie, maskę i tylną klapę z laminatu, oszczędzisz jeszcze 14gk jeżeli tylną szybę dasz z poliwęglanu, ale lepiej tego nie robić bo bez klapy MK1 już skacze po drodze jak piłka. Z przodu więcej się nie wywali. Ja już próbowałem różnych kombinacji i obliczeń. Jedyne do czego może dojdę to 800kg z ABFem pod maską jeżeli nie będę robił cleana. Z cleanem i poupychanymi kablami w niewidocznych miejscach dojdzie mi 5kg.
_________________
golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
ale wydumałeś
dobre!!stonebridge69 pisze:vw_golf III napisał/a:
Po wyjeciu tylnej kanapy(50kg),
tak poza tym jest to nie osiągalne ze względów prawnych (tabliczka określa wszystko wg. normy) i czysto dedukcyjnych (zbędne graty nie powinny przekroczyć wagi ok 50kg łącznie no chyba że zamiast karoserii weźmiesz starą metalową ramę od okna i wsadzisz tam silnik ale nie od gofra tylko od np malucha lub trabanta z pierwszego wydania)
Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 08:13 przez jarekcg, łącznie zmieniany 1 raz.
znajdziesz mnie na
http://www.vagsiekreci.pl
http://www.vagkujawy.pl
http://www.vagsiekreci.pl
http://www.vagkujawy.pl
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
Witam! Troche odkopuje, ale co tam Razem z ziomkiem przerabialismy malucha pod B1, wiec co nieco wiem:
Po pierwsza auto możesz zważyć nawet na skupie złomu, musisz miec tylko kartke z napisana waga i opisem auta (np. w dniu xx-xx-xx pojazd vw golf 1 o nr rej ważył x kilo) i pieczątka zakładu ( da sie załatwić za flaszke)
Po drugie lecisz do rzeczoznawcy, ktory ma ci to wszystko potwierdzic i dopuscic do zmiany masy w dowodzie... z tym wszystkim do urzedu miasta po nowy dowód. Jak masz dobry bajer to u rzeczoznawcy nie bedzie problemu, powyciagaj z golfa co mozna z tyłu i w miejsce kanapy musisz wspawac rozpórke ( golf bedzie 2 miejscowy)
BTW Po całej zabawie kolo opchnol tego malucha z 5000 zl
Ja tam na przyklad mailem B1 i nie zwracalem uwagi na to czy auto ma 550kg, nieraz zdarzylo mi sie Sprinterem jeździć, a tak na codzien to w tamtych czasach mialem Calibre, a poniej Forda Probe i do odebrania B mialem 2 kontrole i nikt nie zkminil ze prawko nie takie jak trzeba xD
Powodzonka w przerabianiu
Po pierwsza auto możesz zważyć nawet na skupie złomu, musisz miec tylko kartke z napisana waga i opisem auta (np. w dniu xx-xx-xx pojazd vw golf 1 o nr rej ważył x kilo) i pieczątka zakładu ( da sie załatwić za flaszke)
Po drugie lecisz do rzeczoznawcy, ktory ma ci to wszystko potwierdzic i dopuscic do zmiany masy w dowodzie... z tym wszystkim do urzedu miasta po nowy dowód. Jak masz dobry bajer to u rzeczoznawcy nie bedzie problemu, powyciagaj z golfa co mozna z tyłu i w miejsce kanapy musisz wspawac rozpórke ( golf bedzie 2 miejscowy)
BTW Po całej zabawie kolo opchnol tego malucha z 5000 zl
Ja tam na przyklad mailem B1 i nie zwracalem uwagi na to czy auto ma 550kg, nieraz zdarzylo mi sie Sprinterem jeździć, a tak na codzien to w tamtych czasach mialem Calibre, a poniej Forda Probe i do odebrania B mialem 2 kontrole i nikt nie zkminil ze prawko nie takie jak trzeba xD
Powodzonka w przerabianiu
Moje Cabrio :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161804
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161804
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kanapa w mk2 waży około 12kg, sam ważyłem. Mogę się nieco mylić ale na pewno nie 50kg.
Nawięcej da zdarcie wszystkich wygłuszeń bitumicznych z całego wnętrza z podłóg oraz w podwozia auta od zewnątrz. Trochę też w mk2 waża woreczki z piaskiem które leżą pod nogami i same wykładziny ale na pewno 300 kg nie znajdziesz.
teraz spostrzegłem że temat nieco starawy
Nawięcej da zdarcie wszystkich wygłuszeń bitumicznych z całego wnętrza z podłóg oraz w podwozia auta od zewnątrz. Trochę też w mk2 waża woreczki z piaskiem które leżą pod nogami i same wykładziny ale na pewno 300 kg nie znajdziesz.
teraz spostrzegłem że temat nieco starawy
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 18:51 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf mk1 cabrio jest cięższy od zwykłego konserwowego golfa mk1, wiec nic wagi nie straci. Zwykłe mk1 waży ok 850kg, zaś cabrio ok 1050kg. Jak widać dodatkowe wzmocnienia ważą. Obcinając dach w zwykłym "konserwowym" mk1, i nic nie wzmacniając konstrukcji, to za dużo nie pojeździsz, na pierwszej lepszej dziurze coś się złamie...insect112 pisze:itam
Panowie troche odkopuje temat ale mam do was pytanko.Jakby przerobic mk1 na cabrio ile kg by stracilo?
kamillo@vw-youngtimer.pl
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]
...wg legend elfy żyją wiecznie...
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]
...wg legend elfy żyją wiecznie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości