JAKI KOMPRESOR DO GOLFA IV 1,6 1998r??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
JAKI KOMPRESOR DO GOLFA IV 1,6 1998r??
Siema. Szukam jakiegoś kompresora do mojego silnika, ale potrzebuję czegoś co nie będzie wymagało żadnych skomplikowanych modyfikacji... Nie wiem gdzie szukać tego sprzętu i jaki to ma być sprzęt:| Może ktoś mi coś poradzić??
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Re: JAKI KOMPRESOR DO GOLFA IV 1,6 1998r??
W takim razie najlepiek kup KIT, ale nie wiem czy istnieje taki do 1.6scuzzy pisze:ale potrzebuję czegoś co nie będzie wymagało żadnych skomplikowanych modyfikacji... Nie wiem gdzie szukać tego sprzętu i jaki to ma być sprzęt:|
Zobacz tu:
http://www.slstuning.de
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
jaki masz 1.6 ? pewnie masz AKL,AEH ...jestem bardzo ciekaw relacjami z np.strojenia Twojego auta po zamontowaniu kompresora.
Z tego co patrzylem to w 1.6 masz taki sam walek,zawory dolotowe i wydechowe jak w 2.0 ADY,AGG.Do 2.0 doladowuja... Ciekawi mnie natomiast wytrzymalosc tego motoru na przerobki typu kompresor.Ponoc na forum Octavii ktos montowal turbo... niestety tlok wyszedl mu bokiem i zakonczyla sie jego historia.AKL i AEK byly na simos 2 natomiast jest wersja tego silnika o ozn.BFQ z 2002 co ciekawe ma inny walek, tloki jak 1.8 20V !!! i sterowanie motronic efekt +2km +8Nm.
Ktos moze sie orientuje czy mozna byoby zamontowac np glowice 20v na bloku akl? (to tak przy okazji 1.6 8v )
Powodzenia zycze i czekam na nowe wiesci
Z tego co patrzylem to w 1.6 masz taki sam walek,zawory dolotowe i wydechowe jak w 2.0 ADY,AGG.Do 2.0 doladowuja... Ciekawi mnie natomiast wytrzymalosc tego motoru na przerobki typu kompresor.Ponoc na forum Octavii ktos montowal turbo... niestety tlok wyszedl mu bokiem i zakonczyla sie jego historia.AKL i AEK byly na simos 2 natomiast jest wersja tego silnika o ozn.BFQ z 2002 co ciekawe ma inny walek, tloki jak 1.8 20V !!! i sterowanie motronic efekt +2km +8Nm.
Ktos moze sie orientuje czy mozna byoby zamontowac np glowice 20v na bloku akl? (to tak przy okazji 1.6 8v )
Powodzenia zycze i czekam na nowe wiesci
TKD WTF
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
OJ ja bym tu sie nie bawił, bo jeszcze nie widzialem KOMPRESSOR-KIT'u do 1,6.
Takie G60 ... za 130zł z jak mniemam IC i rurami to coś dziwna okazja. No może zarżnięte G60 ... to się zgodze , bo regeneracja (o ile wirnik sprawny) to wydatek ~1500zł - reasumując:
- gotowych KITów na 95% - brak,
- G60 do tego silnika - mozliwe
- koszty - duże
- strojenie - trudne
- przyrosty - nie współmierne z kosztami modyfikacji
Najlepiej pomyśl nad SWAPem na coś mocniejszego np. 1.8/2.0 8v na wtrysku (nie monotroniku), ewentualnie cos na 16 zaworach
Takie G60 ... za 130zł z jak mniemam IC i rurami to coś dziwna okazja. No może zarżnięte G60 ... to się zgodze , bo regeneracja (o ile wirnik sprawny) to wydatek ~1500zł - reasumując:
- gotowych KITów na 95% - brak,
- G60 do tego silnika - mozliwe
- koszty - duże
- strojenie - trudne
- przyrosty - nie współmierne z kosztami modyfikacji
Najlepiej pomyśl nad SWAPem na coś mocniejszego np. 1.8/2.0 8v na wtrysku (nie monotroniku), ewentualnie cos na 16 zaworach
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości