mialem problemy z rozrusznikiem i pmpa paliwa ale okazalo sie ze przyczyna byl fakt ze pasek dawca mial alarm fabryczny i wystarczylo na dwoch wtyczkach 2 zylowych zrobic zwarcia kabelkow i wszystko dziala , jutro odpalam moja maszynke na samym katalizatorze wiec lekko bedzie halasowal oby sie udalo
zamiana przegubikow aktualna a rozumiem ze iloscia wpusow i wypustow bedzie pasowac do mojego mkII z abf
ok, mam troche przyrdzewiały ale idzie odczyscić,
Półośki i przeguby pochodzą z passata syncro z silnikiem 2E
przeguby bez luzów osłony tez całe jak widac na zdjęciu,
w sumie silnik siedzi i chodzi , czekam tylko na przeguby i wydech ktory zamowilem , potrzbeuje jeszcze tanio zalatwic koncowy tlumik do 16v :/ a ceny sa przerazajace blee ;p jeszcze musze przerobic mocowanie wysprzeglika do pedalu , i dorobic zbiorniczek na plyn do wysprzeglika a no i wyregulowac ciegna zmiany biegow :] a tak to cala reszta standardowo sie sklada :] w niedziele beda fotki nowe
hmmm.. jak chcesz to zbiorniczek mam oryginal, okragly z wyjsciem na wysprzeglik. Co do tlimika to faktycznie ceny zabijaja wiec zalozylem od 8V bo niczym sie prawie nie roznia
zbiornik daje oddzielny :] troche za duzy chyba ale co tam a co do tlumika to udalo mi sie koncowy wyrwac za 150 , srodkowy za 160 i wstepny za 80 :] wszystko noweczki w poniedzialek dostane