Gdzie wsadzic strumirnnice w mk2 RP 90 km?? co z katem???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

KOSTUH

Gdzie wsadzic strumirnnice w mk2 RP 90 km?? co z katem???

Post autor: KOSTUH » pt mar 04, 2005 19:29

Witam, panowie gdzie mam zamontowac strumiennice i jak najlepiej to zrobic mam mk2 RP 90 km .Gdzies tu czytalem ze w kazdym samochodzie inaczej jest.montowal ktos moze ja w RPku.A co zrobic z katalizatorem wywalic go? prosze o wlasne doswiadczenia wasze ze strumiennicami . dzieki



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt mar 04, 2005 19:34

Jak będziesz kupował strumienice to sprzedawca powinien wiedzieć i powinien ci powiedzieć gdzie ją zamontować. Na naszym rynku są strumienice i pseudo strumienice. Niewiele się różnią ale jednak. Jak sprzedawca ci nie doradzi gdzie ją zamontować to lepiej jedź do jakiejś znanej firmy tuningowej i sie zapytaj. Zawsze możesz pojechać do Grabowskiego.



KOSTUH

Post autor: KOSTUH » pt mar 04, 2005 19:46

Dzieki stary za wtajemniczenie na temat strumiennic wiem ze sa strumiennice i "strumiennice" :) Bardziej mnie interesuje jak sie czuje silnik RP 90 km z taka strumiennica i czy montowac ja z katem czy bez i w jakiej odleglosci od kolektora bo czytalem tu gdzies tez ze trzeba wiedziecm w jakim odcinku ja wkleic :)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt mar 04, 2005 19:49

Radze poszperać na necie. Ale już pisałem w innym temacie, że ta odległość po winna wynosić 75cm, lub jej wielokrotność. Wielu moich znajomych wstawiało w miejsce kata, ale mieli złudne stwierdzenia bo po wycięciu zapchanego kata każdy samochód zacznie jeździć.



KOSTUH

Post autor: KOSTUH » pt mar 04, 2005 19:55

To mile ze zacznie jezdzic :) a powiedz mi mistrzu czy spalanie wzrasta dosc znacznie czy sa to raczej jakies wielkosci w miligramach ?? np jak pali mi 13 kg lpg na 100 to ile spali bez kata i pod legka presja nogi :)



osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » pt mar 10, 2006 11:12

Też chciałbym wiedzieć czy dużo więcej zaczyna palić...
P.S. Jestem z tym samym silnikiem co ty KOSTUH i niedługo zakładam bo mam przepalony katalizator.



fibolek

Post autor: fibolek » pt mar 10, 2006 11:53

Panowie ja mam taką właśnie strumionke(normalną nie psełdo) w swoim RF mam ja wstawioną zamiast środkowego tłumika natomist co do wielkości spalania to polecam sprawdzić przy okazji włożenia strumionki kata bo jeżeli masz go w kiepskim stanie to strumionka za wiele nie da wręcz może pogorszyć mi np ze strumionką cały wydech się nagrzewa i dość pożądnie(pytałem tak ma być) co powoduje lub czego powodem jest dobre wychodzenie spalin(nabierają prędkości i "smyrają wydech").No i wtym sęk że wcześniej też tak miałem z katem(przed jego wywaleniaem) auto fajnie jeździło ale trochę zaczęło mi blokować wydech więc się go pozbyłem.No a apropo spalania to przy wszystkim dobrze i prawidłowo działającym nie powinno brać więcej.



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » pt mar 10, 2006 13:08

Poczytaj tu.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: deKrzychu » pt mar 10, 2006 13:53

Witam,
Ja zrobilem tak. Kat wylecial w pierony (bo auto juz wiekowe jest 89 rok)
W to miejsce strumienica luskowa, tlumik koncowy typ Mugen, nowy tlumik srodkowy.
Pozatym to wywalilem zwezke przy wlocie powietrza (ta skrzynka czarna). Docelowo ma byc stozek..i bedzie w wakacje + power rura.
Po modyfikacji silnik wkreca sie od dolu (1.8RP 8v) i jak dla mnie jest lepiej.
Jak masz u kogo zalatwiac przeglad mozesz tak zrobi.
Jesli chodzi o mnie to moja subiektywna ocena jest taka ze jest lepiej :)
Udanego weeeekenduuuu!!! :D
pozdrf! :)

ps. Tylko sie nie spodziewaj ze zwieksz Ci sie VMax i nagle bedziesz fruwac po 22o km/h :>


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Gdzie wsadzic strumirnnice w mk2 RP 90 km?? co z katem??

Post autor: cyarnz » pt mar 10, 2006 19:45

KOSTUH pisze:Witam, panowie gdzie mam zamontowac strumiennice i jak najlepiej to zrobic mam mk2 RP 90 km .Gdzies tu czytalem ze w kazdym samochodzie inaczej jest.montowal ktos moze ja w RPku.A co zrobic z katalizatorem wywalic go? prosze o wlasne doswiadczenia wasze ze strumiennicami . dzieki
Ja bym z checia sobie w dupe wsadzil ale nie miesci sie :crazy:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Re: Gdzie wsadzic strumirnnice w mk2 RP 90 km?? co z katem??

Post autor: Apsik » pt mar 10, 2006 20:31

cyarnz pisze:
KOSTUH pisze:Witam, panowie gdzie mam zamontowac strumiennice i jak najlepiej to zrobic mam mk2 RP 90 km .Gdzies tu czytalem ze w kazdym samochodzie inaczej jest.montowal ktos moze ja w RPku.A co zrobic z katalizatorem wywalic go? prosze o wlasne doswiadczenia wasze ze strumiennicami . dzieki
Ja bym z checia sobie w dupe wsadzil ale nie miesci sie :crazy:
Ja planowałem na sciane w garażu powiesić, ale doszedłem do wniosku, że mi tylko garaż oszpeci :pub:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pt mar 10, 2006 20:52

:bigok:



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » sob mar 11, 2006 16:30

Ja mam wsadzony kompletny wydech od GTI poza kolektorem. Do tego założona strumienica. Ale wybór raczej zbędny. Nic nie daje w zasadzie poza głośniejszą pracą. Więc szkoda kasy. Więc przejdę na zwykłą rurę :)

Efekt taki że dół kręci tak samo...górę troszkę lepiej. Jeździ szybciej o jakieś 10km/h. Ale to raczej efekt powiększenia średnicy rur niż strumienicy. Palić...pali tyle ile wleję. Nie przypominam Sobie żeby palił wcześniej więcej czy mniej.

WIĘC PODSUMOWANIE! WBIJCIE TO SOBIE DO GŁOWY!

Do silnika 1.8 RP jak i innych tylko porządny kompletny wydech a nie jakieś tam strumienice. G...dają i nic więcej. Mnie akurat kosztowała tyle co rurka więc jest tak ale nie wiem jak długo.

[/i]


Obrazek

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » sob mar 11, 2006 22:33

:bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości