[MK2] Hamulce tarczowe tylne, zaciski z MK4

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » czw sty 07, 2010 18:10

dm414 pisze:to ja jeszcze mam pytanie.. czyli potrzebuje taki zestaw do zmiany z bębnów na tarcze:
-czop, jarzmo, tarcza z mk2/3
-zacisk mk4
-linka ręcznego mk2/3 pod tarcze

i właśnie gdzie dostać takie przewody z końcówką pod mk4, ile to może kosztować?

a powiedzcie mi jeszcze taką rzecz: w seryjnych belkach gti były jeszcze stabilizatory i korektor siły hamowania czy coś takiego ?? to nie jest potrzebne?

jak założę na przód hamulce g60 na przód i to co wyżej to będzie dobrze na seryjnej pompie?
szukaj zaciskow z audi a4 tam sa na taki sam przewod jak w mk2
linki z mk2 pod tarcze
pompa wieksza jak niemasz absu jak masz abs to pompa zostaje
Xabingo pisze:A w GTI były jeszcze jakieś wspomagania hamulców przednich? Im mocniejsze GTI tym większe heble, ale np.w GT nie mam chyba elektronicznego wspomagania hebli, a brat w GTI ma coś takiego. To prawda czy tylko mi się śniło?
ma moze abs wtedy jest inna pompa jesli masz bez absu zmieniasz pompę na większą lub od razu z serwem
dm414 pisze:pompa z serwem z mk3 podejdzie do mk2 bez przeróbek?

a jak zmieniam z bębnów na tarcze to przewody hamulcowe też muszę zmieniać?
ostatnie czesci bo do bebnow ida odrazu metaloe a na tarcze koncowy jest gumowy


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » pt sty 08, 2010 14:53

a korektor siły hamowania nie jest potrzebny??


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » ndz sty 10, 2010 17:47

Jak nie dasz kolektora to przy pierwszym większym zakręcie wylądujesz w rowie. Trudno go trochę wyregulować po swapie hampli ale metodą prób i błędów da się w 15 min to zrobić. Belka w GTI w Mk2 ma tzw drążek skrętny coś ala stabilizator i tym się jeszcze różni od zwykłej.
dm414 pisze:czy jest różnica w jeździe na belce z tym stabilizatorem.. ??
Szukajka :)
dm414 pisze:czy do belki z bębnami można dołożyć korektor siły hamowania??
Oryginalnie na pewno miałeś, pewnie komuś się zepsuł i go pominął. On jest przykręcany pod podwoziem koło lewego tylnego koła. Z belki idzie dźwignia która nim steruje w zależności od wychylenia. Jeżeli dało się zdemontować to i da się zamontować ponownie :grin:
dm414 pisze:ma ktoś jakieś rysunki jak takie coś się podłącza?
To jest zwyczajny regulator ciśnienia. Dwa przewody wchodzą z pompy i dwa wychodzą na każde koło ze zredukowanym ciśnieniem.
Obrazek


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » pn sty 11, 2010 23:29

dm414 pisze:czyli belka z bębnami też powinna mieć korektor??
jeszcze nie sprawdzałem u siebie..
powinna


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » wt sty 12, 2010 16:47

nie wszystkie wersje wychodzily z tym korektorem wiec nie wprowadzajcie ludzi w blad


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt sty 12, 2010 20:01

Ja nie mam korektora i mam bębny przykładowo.

To było raczej 'wyposażenie dodatkowe'.


Obrazek

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » wt sty 12, 2010 21:27

nienapisale ze wszystkie mialy korektor tylko ze belka z bebnami tez powinna a to jest duza roznica


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sty 13, 2010 00:32

Dedi_S pisze:Jak nie dasz kolektora to przy pierwszym większym zakręcie wylądujesz w rowie.
Eee ja od 4 lat jeżdże i rowu nie widziałem :bajer:



Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » śr sty 13, 2010 09:49

toffic ale nie powiesz mi że to jest bezpieczne? Poza tym jak coś mi się kojarzy to masz zmienione hample :)
Semianek pisze:nie wszystkie wersje wychodzily z tym korektorem wiec nie wprowadzajcie ludzi w blad
dm414 ma Fajera i to o jego golfa mi chodziło. Doskonale wiem że nie wszystkie wersje miały. Jak dobrze sobie przypominam to były montowane reduktory chyba przy pompie, które obniżały ciśnienie na tylną oś. ale tego nie jestem pewny. Ktoś też tu na forum pisał że swego czasu wiele ludzi zginęło majstrując przy kolektorze.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sty 13, 2010 15:48

Dedi_S pisze:ale nie powiesz mi że to jest bezpieczne? Poza tym jak coś mi się kojarzy to masz zmienione hample :)
no na pewno gdy ktoś pierwszy raz jedzie takim autkiem w zimie to może skończyć poza drogą, tym niemniej nie jest tak ze się nie da jeździć, w końcu gdyby ktoś chciał grzeczne autko to zawsze zostaje jakieś 1.3 czy 1.6 :bigok:



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » śr sty 13, 2010 16:12

Brak korektora nie jest niebezpieczny. Niebezpieczne są tylne hamulce równie mocne jak przednie a o tym mowa w tym temacie. Więc jeśli zakładacie tarcze na tył to wzmacniajcie i powiększajcie przednie hamulce a wtedy nie będzie problemu z korekcją siły hamowania.

[ Dodano: 13 Sty 2010 15:14 ]
Poza tym nie rozumiem po co montować mocniejsze tylne hamulce tylko po to żeby je ograniczać korektorem? Dla lansu? Ja robić hamulce to robić kompleksowo przód i tył.


Obrazek

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » śr sty 13, 2010 16:20

wiem o tym i na przód daję g60 (280mm) i myślę co zrobić z tyłem


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » śr sty 13, 2010 16:24

Tym sposobem nie powinieneś wręcz montować żadnych korektorów bo sobie tylko ograniczysz niepotrzebnie siłę hamowania na tyle.


Obrazek

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » śr sty 13, 2010 16:49

ja na przodzie mam 280mm, duze serwo i od 1,5 roku zabieram sie za wymiane belki tylniej z tarczkami ktora lezy ,czy jest az taka roznica w hamowaniu miedzy bebnem a tarcza z tylu , oplaca sie wydawac kasy na taka zamiane ?


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości