Dolot - Weglarski vs Michael Tuning System

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Dolot - Weglarski vs Michael Tuning System

Post autor: MrSalieri » pt sty 06, 2006 18:25

Zainspirowany projektem wejlantfa

Obrazek

opisywanym w tym temacie pomyslalem ze jak bede wymeinial swoj seryjny filt powietrza moze bym wrzucil taki kompletny dolot.
Napisalem meila do pana Weglarskiego oraz to Michael Tuning System z pytaniem o cene kompletnego dolotu do mojego goferka.

Odpowiedzi:

Weglarski

Witam !
taki kompletny dolot : stożek wysokiej klasy, osłona carbon (prawdziwy ) strumienica przewody mocowanie z kosztem przesyłki 450 zł ( dolot może być wykonany w 2 specyfiakcjach cywil na drogę taki tuningowy lub typowo zawodniczy.


Michael Tuning System

witam
- cena dolotu to 350zł z filtrem powietrza


Pytanie czy jest sens bawic sie w cos takiego a jesli juz to ktora oferte wybrac ?

Oprocz tego MTS oferuje mi dydykowany tlumik koncowy w cenie 350 zl a dydkowanego ULTERa moge miec za nieco ponad 400 zl co wybrac ?

Tylko prosze o sensowne opinie a nie w stylu "chlopie zmein lepiej silnik itp"


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob sty 07, 2006 17:42

Ja o tym MTS'ie nigdy nie słyszałem, w przeciwieństwie do Węglarskiego. 100zł to dość duża różnica, ale warto by było znać różnice w osiągach obu rozwiązań.

Może zabrzmi to dziwnie, ale gdybym miał wybierać to chyba jednak Węglarski, powieważ słyszałem dużo pozytywnych opinii o jego robocie, a o MTS - nic. ALe to jest tylko mija opinia, zrobisz jak będziesz uważał, w końcu 100zł różnicy.

PS. Dolot wejlanf'a wygląda bardzo solidnie.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » ndz sty 08, 2006 00:04

Ja mysle ze 100 zl to nie jakies tam znowu pieniadze jesli chodzi o takie kompletne rozwiazanie dolotu.
Skoro Ty o MTS'ie nie slyszales to tym bardziej ja nie mam co kombinowac. O Weglarskim slyszalem nie raz i czytalem artykuly o jego dolotach wiec jak cos bede modzil to wstawie jego dolot.
Co do wydechu to pojdzie raczej tez dedykowany ULTER.
Czekam na dalsze opinie ;)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
squoka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lis 01, 2004 13:06
Lokalizacja: Połajewo/Poznań
Kontakt:

Post autor: squoka » ndz sty 29, 2006 19:35

ja radzilbym ci wstawic dolot weglarskiego i tlumiki weglarskiego
znajomy zrobil cos takiego w mk2 RP i troche dalo
weglarski robi 2 tlumiki na zamowinie pod auto i w kompelcie z jego dolotem troche daja
za tlumiki znajomy placil bodajze 500zł czy jakos tak
pozdrawiam


www.wolfsgruppe.com

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » ndz lut 05, 2006 00:33

ehhhhhhhhhhh

zle sie tego slucha :(

a teraz po kolei.

DOLOT.SILNIK.WYDECH. snieta trojca. jesli dlubiesz specjalizowany dolot pod losowy silnik i losowy wydech to wybacz, rotfl, ale to jest jakas porazka. niestety, ale w silnikach amtosferycznych (czytaj niedoladowanych) dolot, silnik i wydech sa nierozlaczna caloscia. i jesli firma specjalizujaca sie w dolotach nie zapyta sie o wydech, nie zaprosi autka do siebie na jakies pomiary tylko wciska gotowy uniwersalny kit ... sorki, taki dolot z nierdzewki i carbonu tez jestem w stanie wykonac. nawet bedzie motor ladnie buczal i warczal. ale czy bedzie jezdzil ... who knows :?:

jesli POWAZNIE myslisz o dolocie ktory Ci cokolwiek ma dac, MUSISZ go zestroic z wydechem i jego charakterystyka, oraz z silnikiem , czyli z walkiem jaki tam siedzi, srednicami gniazd zaworowych a nawet z takimi detalami jak opor stawiany przeplywowi mieszanki i spalin w kanalach glowicy. glupie, nie? takie sa niestety wymagania silnika atmosferycznego, wolnossacego. prawa fizyki i dynamiki przeplywu. tego sie nie da przeskoczyc, a zakupujac 'dedykowany' *khm dolot czy wydech do silnika bez jego obmierzenia i sprawdzenia na hamowni musisz miec swiadomosc, ze jest to po prostu zakup zestawu wykonanego wg. specyfikacji zawezajacej mozliwe kombinacje i tolerancje wykonan do pewnej usrednionej grupy silnikow i ich rozwiazan. innymi slowy to MOZE dzialac, ale wcale NIE MUSI. ale szansa na zadzialanie bedzie wieksza niz gdybys zamowil taki dolot czy wydech czy cokolwiek u domoroslego mechanika - magika - spawacza jakim np. ja jestem. to tyle.

pzdr :)


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » ndz lut 05, 2006 12:39

CYBER masz calkowita racje. Nie bede sie bawil w takie rozwiazanie bez mozliwosci przehamowania go. Zreszta to zawsze kilkaset zlotych a nie chce mi sie inwestowac bo i tak rezultaty beda znikome w moim silniku. Teraz kasa pojdzie na tuning wizualny i udogodnienia ;)
Dzieki za wypowiedzi.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

wejlantf

Post autor: wejlantf » pt mar 03, 2006 13:07

CYBER pisze:jesli firma specjalizujaca sie w dolotach nie zapyta sie o wydech, nie zaprosi autka do siebie na jakies pomiary tylko wciska gotowy uniwersalny kit ... sorki, taki dolot z nierdzewki i carbonu tez jestem w stanie wykonac. nawet bedzie motor ladnie buczal i warczal. ale czy bedzie jezdzil ...
Węglarski robi swoje doloty, wydechy itd. pod konkretny model silnika, zrobienie dlotu dla mnie zostało poprzedzone testami na identycznej jednostce napędowej. Wszystko trochę trwało, ale myślę, że warto. Faktem jest natomiast co mówisz, że prócz dolotu trzeba zmodyfikować wydech, itd..



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt mar 03, 2006 15:31

Apsik pisze:Ja o tym MTS'ie nigdy nie słyszałem, w przeciwieństwie do Węglarskiego. 100zł to dość duża różnica, ale warto by było znać różnice w osiągach obu rozwiązań.

Może zabrzmi to dziwnie, ale gdybym miał wybierać to chyba jednak Węglarski, powieważ słyszałem dużo pozytywnych opinii o jego robocie, a o MTS - nic. ALe to jest tylko mija opinia, zrobisz jak będziesz uważał, w końcu 100zł różnicy.

PS. Dolot wejlanf'a wygląda bardzo solidnie.
MTS to Michael tuning system. Jak można o nich nic nie wiedzieć, przecież to oni mają serię tłumików SPEEDER. Przecież Węglarski najpierw pracował z nimi, a potem poszedł na swoje śmieci. Przecież oni mają doloty do każdego seja i cinco startującego w kjsach czy rajdach.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt mar 03, 2006 20:06

MTS to Michael Tuning System :blush: shhhhhhhit teraz to już jasne


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
PaKo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:50
Lokalizacja: Kotlina KŁodzka
Kontakt:

Post autor: PaKo » sob mar 04, 2006 19:02

przeciez MrSalieri duzymi literami napiał ze to Michael Tuning System ,ten tanszy tez bedzie dobrym wyborem i 100ówka na paliwo bedzie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44575
mój czarnuch

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości