[mk3] 2.0 jak podnieść moc bez wielkich ingerencji

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw gru 17, 2009 21:19

a 9a za 1000 z super stanie kupisz, dajesz mu digi I i szfa gra za duzo mniejsze pieniadze.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pt gru 18, 2009 09:29

Komplet digi 1 to min. 650 zł + ok. 1000 zł profi strojenie + silnik 9a (za 1000 zł to pewnie nie do końca kompletny) więc się nie opłaca, bo jak się uprzeć to za 3500 znajdziesz już ABFa kompletnego na swapa.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz gru 20, 2009 23:05

za 3000 to chyba ABF kpl. ale do remontu, przeciez zdrowych okazow zostalo praktycznie pare szt. + do swojego ABF"a doloz 1000zł albo 1500 za strojenie i bedzie 4500zł, a 9A na org Digi I i tak 150KM lub moze deczko wiecej bedzie mialo bez korekty softu.
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 23:11 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pn gru 21, 2009 09:59

ale jak taki 9A bez softu będzie chodził? Skoki i non stop zalewanie na jałowym. Odcinka zanim osiągnie max moc. No chyba że założy blosa i będzie śmigał na gazie, a benzyna tylko do odpalania to wtedy będzie grało. Jeszcze w takim 9A to bym zmienił wałeczki na ABFa i jak dobrze pamiętam to w nim jest kiepska głowica, którą wypadało by poprawić.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » wt gru 22, 2009 00:11

spawacz pisze:za 3000 to chyba ABF kpl. ale do remontu, przeciez zdrowych okazow zostalo praktycznie pare szt.
Sprzedałem już parę kompletów na swap na ABF właśnie w takich pieniądzach i jakoś nikt się nie skarży, że zajechany. ABF jak nie widział gazu to naprawde dobry motor i ciężko go zajechać... Więc proszę Cię nie siej jakiś dziwnych teorii...



Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » wt gru 22, 2009 08:57

yahoo_p pisze:Sprzedałem już parę kompletów na swap na ABF właśnie w takich pieniądzach i jakoś nikt się nie skarży, że zajechany. ABF jak nie widział gazu to naprawde dobry motor i ciężko go zajechać... Więc proszę Cię nie siej jakiś dziwnych teorii...
Też podpisuję się pod tym :) ABFy to wytrzymałe motory, ale oczywiście jak ktoś ma pecha to i trafi na zatarty.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 22, 2009 11:44

spawacz pisze:a 9A na org Digi I i tak 150KM lub moze deczko wiecej bedzie mialo bez korekty softu.
możesz to udowodnić?? bo ja wiem co innego :chytry:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt gru 22, 2009 12:43

toffic, racja maja gora 120 ps :helm: :helm: :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 22, 2009 13:26

i do tego przepały jak Kant na ssaniu :green_fuck:



Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » wt gru 22, 2009 14:56

toffic, racja maja gora 120 p
Tak mi się też wydawało bo widziałem kilka wykresów z hamowni bez strojenia na DF1 PLek, KRów i 9A (już dawno i nie chciałem palnąć głupoty). No ale nie ma się co dziwić bo przecież G60 to zupełnie inna doładowana konstrukcja od wolnossącej 16V.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

KrzychuKrzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
Lokalizacja: Z kątowni

Post autor: KrzychuKrzys » wt gru 22, 2009 18:31

Podziwiam ludzi którym chce się tak dłubać i inwestować konkretną forsę w MK3 w wolnossącej benzynie.
Żeby w takim zestawieniu wykrzesać dobre osiągi to należałoby dołożyć co najmniej połowę wartości auta. Najłatwiej będzie sprzedać i kupić coś mocniejszego. Dużo bardziej opłaca się modzić silniki turbo... chociażby TDI.
VW mało wyprodukował usportowionych benzyniaków. Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » wt gru 22, 2009 18:44

KrzychuKrzys pisze:Podziwiam ludzi którym chce się tak dłubać i inwestować konkretną forsę w MK3 w wolnossącej benzynie.
Żeby w takim zestawieniu wykrzesać dobre osiągi to należałoby dołożyć co najmniej połowę wartości auta. Najłatwiej będzie sprzedać i kupić coś mocniejszego. Dużo bardziej opłaca się modzić silniki turbo... chociażby TDI.
VW mało wyprodukował usportowionych benzyniaków. Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?
Zależy kto co lubi... Mnie na przykład kręci grzebanie w silniku niż kupno nowszego mocniejszego. Fajna jest ta satysfakcja z jazdy podkręconym przez siebie autem. Ja uwielbiam kręcić do odcinki mojego ABFa i żadne TDI mi tego nie zapewnii :helm:



KrzychuKrzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
Lokalizacja: Z kątowni

Post autor: KrzychuKrzys » wt gru 22, 2009 21:25

yahoo_p pisze:
KrzychuKrzys pisze:Podziwiam ludzi którym chce się tak dłubać i inwestować konkretną forsę w MK3 w wolnossącej benzynie.
Żeby w takim zestawieniu wykrzesać dobre osiągi to należałoby dołożyć co najmniej połowę wartości auta. Najłatwiej będzie sprzedać i kupić coś mocniejszego. Dużo bardziej opłaca się modzić silniki turbo... chociażby TDI.
VW mało wyprodukował usportowionych benzyniaków. Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?
Zależy kto co lubi... Mnie na przykład kręci grzebanie w silniku niż kupno nowszego mocniejszego. Fajna jest ta satysfakcja z jazdy podkręconym przez siebie autem. Ja uwielbiam kręcić do odcinki mojego ABFa i żadne TDI mi tego nie zapewnii :helm:
No tak :) Ty już masz ABF :)
Ale jak ktoś ma takie 1.6 i chce wsadzić tam 2.0 8v a potem podkręcić go o jakieś 25% to mija się to wszystko z celem :bigok: Wyda masę siana a i tak potwora z niego nie zrobi...



Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » śr gru 23, 2009 09:47

Jak już porównywać możliwości strojenia itd to trzeba brać pod uwagę wolnossący do wolnossącego i turbo do turbo. Ja zamiast np 1,9TDI to wolałbym 1,8T ale to są zupełnie inne charakterystyki pracy. Służbówkę mam 2,0 HDI 90 hp, a u siebie 1,8 90hp na LPG i wolę swój motor do jazdy na co dzień, ale w trasy to lepiej mi się jeździ ropą. Dyskusja benzyna kontra ropniak nie ma najmniejszego sensu bo można tak godzinami i ze 100 stron zapisać, a nikt nikogo nie przekona.

[ Dodano: 23 Gru 2009 08:53 ]
KrzychuKrzys pisze:Może warto pomyśleć o sprzedaży i zmiany marki posiadanego auta na takie o bardziej sportowym zacięciu?
Mina kierownika np. bmw czy merca jak stary Mk2 lub Mk3 go robi na starcie bezcenna i nie da się tego przeliczyć na kasę :bigok:
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 10:01 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 2 razy.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości