IC czy FMIC

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

PascalMK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 17:03
Lokalizacja: J-ów

IC czy FMIC

Post autor: PascalMK3 » śr gru 09, 2009 09:45

Witam.Posiadam G3 AAZ.Mody jakie już przeprowadziłem to wywalenie kąta,założenie boostpina od 1,6TD,turbina K14 podkręcona na 1,1 Bara...kolejnym modem po zwiększeniu ciśnienia doładowania będzie zwiększenie dawki paliwa i IC lub FMIC.I tu moje pytanie co lepsze dla mojego AAZeta?



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn gru 28, 2009 13:49

Stary, a jaka jest istotna różnica między IC a FMIC??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn gru 28, 2009 14:20

koledze chyba chodzi o smic z 1.9tdi który jest montowany zboku i centralny fmic. oczywiście że fmic lepszy
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 14:22 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt gru 29, 2009 01:47

-=ren=- pisze:jaka jest istotna różnica między IC a FMIC??
Kto modzi diesla :food: -ten wie,że FMIC to też IC,ale umiejscowiony przed chłodnicą :bigok: ...
PascalMK3, jak lubisz modzić,to rób FMIC :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mrowczan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn gru 28, 2009 01:33
Lokalizacja: SC

Post autor: mrowczan » wt gru 29, 2009 03:45

Fizyki nie oszukasz - FMIC zamontowany na samym froncie zawsze dostanie wiecej powietrza, niz inne boczne/gorne kombinacje :) Takze dobry FMIC wraz z odpowiednim orurowaniem od strony turbo i kolektora ssacego da zamierzone efekty :) Myslisz, ze czemu w Imprezach wymieniaja TMIC na FMIC :)?
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 03:46 przez mrowczan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt gru 29, 2009 11:16

Michaś_1977 pisze:aka jest istotna różnica między IC a FMIC??

Kto modzi diesla :food: -ten wie,że FMIC to też IC,ale umiejscowiony przed chłodnicą :bigok: ...
PascalMK3, jak lubisz modzić,to rób FMIC :wink:
moje pytanie było retoryczne... :bajer:
jak ktoś modzi diesla to wie że najwydajniejsze są chłodnice montowane z przodu - wymuszone chłodzenie i możliwość wykonania znacznych gabarytów chłodnicy.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » ndz sty 03, 2010 21:53

Ja tez mysle o załozeniu na wiosne FMIC ale czy turbo k14 jest w stanie nadmuchać coś większego?

[ Dodano: 03 Sty 2010 21:09 ]
doczytałem troche i podobno daje rade kazde turbo :chytry: moze ktoś poleci jakiś FMIC za jakies normalne pieniądze?


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sty 04, 2010 00:25

IRAS AAZ pisze:moze ktoś poleci jakiś FMIC za jakies normalne pieniądze?
Ja mam z Renault Master,ale jak tam z montażem do MK3,tego nie wiem...
Kupiłem w kwietniu ub.r za 2 stówy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości