VW GOLF 1.3 G40 MK2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » śr lis 18, 2009 22:35

toffic pisze:silnik znosi wszystko nad podziw dobrze ale trzeba jeszcze jakoś przenieść moc na koła, masz tutaj jakieś sprawdzone pomysły??
jeśli to 86c2f to zacznijcie od podłużnic i tylnej poduszki skrzyni- tą ostatnią trzeba wykonać wg własnej koncepcji bo w moim przypadku oryginalna nowa wyskakuje i skrzynia wisi. co do sprzęgła to szkoda $ na sachsa zsf bo kosztuje prawie 2k a przenosi wg danych producenta jeśli dobrze pamiętam to 170PS i chyba 280Nm. wszystko zależy ile tam dmuchacie i ile chcecie osiągnąć psów.
Mac_Abra pisze:marepako, baaardzo fajny setup, jestem pod wrażeniem! Można gdzie poczytać więcej? Jakieś osiągi? Czmu nie kojarzę cię ze wspomnianego forum... ? Zapraszamy! :hmm:
to słabo kojarzysz :) a poczytać możesz więcej (ale nie o tym aucie) na w/w forum


One Man Crew

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lis 19, 2009 01:11

marepako pisze:jeśli to 86c2f to zacznijcie od podłużnic i tylnej poduszki skrzyni- tą ostatnią trzeba wykonać wg własnej koncepcji bo w moim przypadku oryginalna nowa wyskakuje i skrzynia wisi. co do sprzęgła to szkoda $ na sachsa zsf bo kosztuje prawie 2k a przenosi wg danych producenta jeśli dobrze pamiętam to 170PS i chyba 280Nm. wszystko zależy ile tam dmuchacie i ile chcecie osiągnąć psów.
buda dokładnie taka jak twoja, problem jest ze sprzęgłem (wzmocniony docisk pożył tylko tydzień dłuzej niż seria nowy Sachs czyli ok 200-300km), skrzynia jest już 4 w tej chwili, temat poduszek itp jest już rozpracowany, jakieś propozycje??



Awatar użytkownika
Mac_Abra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
Lokalizacja: Otwock - WOT
Kontakt:

Post autor: Mac_Abra » czw lis 19, 2009 02:22

marepako pisze:
Mac_Abra pisze:Czemu nie kojarzę cię ze wspomnianego forum... ? Zapraszamy! :hmm:
to słabo kojarzysz :) a poczytać możesz więcej (ale nie o tym aucie) na w/w forum
No chyba nie Ethan? Nie rozgryzę... widzisz, to dlatego ja się nazywam na obu forach tak samo :jezor:


Obrazek
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss

Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » czw lis 19, 2009 13:44

toffic pisze:problem jest ze sprzęgłem (wzmocniony docisk pożył tylko tydzień dłuzej niż seria nowy Sachs czyli ok 200-300km)
popatrz w etke tam jest dużo info na temat kpl zestawów. u mnie złożyłem sobie zestaw 1,4 tdi + 1.6 benzyna plus łożysko stock i do tego z serwisu tuleja prowadząca łożysko oporowe. bangla bez zatrzeżeń a uwierz że ma co przenosić.
Mac_Abra pisze:No chyba nie Ethan? Nie rozgryzę... widzisz, to dlatego ja się nazywam na obu forach tak samo :jezor:
Łysy


One Man Crew

Awatar użytkownika
Mac_Abra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
Lokalizacja: Otwock - WOT
Kontakt:

Post autor: Mac_Abra » czw lis 19, 2009 14:45

Łysy, łobuzie!

Btw, to sprzęgło to bardzo ładnie wykombinowałeś, zresztą sam podejrzewałem, że powinno się dać części z czegoś mocniejszego od VW dopasować, ale sztuka to jest zebrać wiadomości i to wszystko dopasować, zdobyć i na końcu jeszcze poskładać, szacun! :pub:


Obrazek
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » czw lis 19, 2009 15:06

panowie ciekawego kotleta odswierzyliscie ;) mi osobiscie tez ten temat chodzi po glowie, tylko że jakoś mnie ta regeneracja ladera martwi. ciekawe czy na forum ktos zaprezentuje mk g40+turbo :bajer:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lis 19, 2009 22:56

marepako pisze:popatrz w etke tam jest dużo info na temat kpl zestawów. u mnie złożyłem sobie zestaw 1,4 tdi + 1.6 benzyna plus łożysko stock i do tego z serwisu tuleja prowadząca łożysko oporowe. bangla bez zatrzeżeń a uwierz że ma co przenosić.
jakoś nie wydaje mi się, żeby twój zestaw był mocniejszy niż wzmocniony docisk który jak pisałem nie wytrwał 500km, po za tym sprzęgło to raz, a skrzynie które były już 4 to drugi problem :grrr:



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » pt lis 20, 2009 15:34

ok. próbuj dalej-twoja sprawa. u mnie bez zastrzeżeń znosiło 1,7b codziennej jazdy.


One Man Crew

MATYSS85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 03, 2011 16:08

VW GOLF 1.3 G40 MK2

Post autor: MATYSS85 » pn sty 03, 2011 17:41

a do mk1 bd pasowal g40 bez wiekszych przerobek



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

VW GOLF 1.3 G40 MK2

Post autor: malutki » pn sty 03, 2011 18:24

MATYSS85 pisze:a do mk1 bd pasowal g40 bez wiekszych przerobek
i znów ten kotlet odgrzany ;-) g40 powinno wejść do mk1 bez większego problemu, tylko może będzie trzeba łapy przespawać.


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
zwierzątki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn cze 08, 2009 22:45
Lokalizacja: pomorze

Re: VW GOLF 1.3 G40 MK2

Post autor: zwierzątki » pn sty 03, 2011 19:08

a nie lepeij zamiast g40 wsadzić 1.8T ? mniej awaryjne, bardziej rozwojowe. Jak kupisz angola golfa IV z tym motorem to masz wszystko na swapa a dodatkowo zwróci ci się w sprzedanych klamotach czyli +/- wyjdzie podobnie jak pakowanie się w awaryjny g40 lub g60. Jakbyś trafił jeszcze z fotelami z pełną regulacja z dwóch stron to masz w bonusie wygodniejsze fotele.

nad czymś takim myslę dla siebie


wydech PROEX
felgi AZEV
dolot CUSTOM z stożkiem GREEN
zawias HR
czyli nisko mrucząco szybko

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości