jaki inny silnik zamiast 1.3

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 189
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

jaki inny silnik zamiast 1.3

Post autor: grześ226- kosmos » ndz lis 08, 2009 21:56

witam kolegow mam mkII z 89' niestety 1.3 jaki inny silniczek moge podczepic do niego???? mam tez rozbitego mk3 1.8 gt z 95roku ale niestety elektryka nie ta sama a z tym jest u mnie problem :grrr: oplaca sie przekladka czy lepiej inny silnik szukac pod moja instalacje???? w moim mk2 jest ten starszy typ bezpiecznikow!



Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » ndz lis 08, 2009 21:59

wszystkie silniki do 89 roku podejsc powinny do tej instalacji.zalezy ile mocniejszy silnik planujesz.bo potem zaczyna sie zabawa w hamulce,zawieszenie i inne.
ale jak masz juz rozbitka to i wszystkie potrzebne czesci to lepiej przerobic instalacje wyjdzie duzo taniej . :grin: takie moje zdanie
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 22:01 przez lukasz041287, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 189
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz lis 08, 2009 22:02

w planach bylo 1.8gt z mk3 ale chyba to nie wypali bo zabawa z instalacja jest a niestety nie mam o tym zielonego pojecia. chcialbym wlozyc cos kolo 100km a tamten silnik i reszte gratow z mk3 chyba na sprzedarz pojdzie, bo jak nic z tym nie zrobie to poco ma sie marnowac



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz lis 08, 2009 22:04

to przeloz elektryke z mk3 cala



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » ndz lis 08, 2009 22:05

imperfectCell pisze:to przeloz elektryke z mk3 cala
to bedzie najlepsze rozwiązanie


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 189
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz lis 08, 2009 22:07

no wlasnie tez myslalem nad tym,tylko laik ze mnie w tych sprawach a musialbym potem kombinowac ze wszystkimi przelacznikami chyba????bo roznia sie z mk2 i mk3!? no nie??!



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » ndz lis 08, 2009 22:09

jak cała przekładac bedziesz to skumasz wszystko lub popros kogos z grupy pewnie pomoga bo forumowicze sa pomocni :pub: :bigok:przekładaj cała deske przyokazji :smoke:
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 22:09 przez lukasz041287, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz lis 08, 2009 22:11

najwiecej zabawy bedzie w przerabianiu kostek itp bo samo podlaczenie silnika i jego uruchomienie na nowej elektryke to dziecinada tak jak wyciagasz tak przekladasz tyle ze musisz albo zmienic bak na ten z golfa III z jedna pompa albo szukac 2 wiekszych pompo z mk2 bo tam sa 2. mysle ze przelozenie baku z mk3 wraz z pompa bedzie duzo lepszym roziwazniem



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 189
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz lis 08, 2009 22:20

no wlasnie tego sie obawiam:(



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » ndz lis 08, 2009 22:20

moim zdaniem wsadzaj wszystko z golfa 3 :silnik,instalacje.zawiecho,hamulce ,
ukł paliwowy oraz wnetrze tak bedzie najszybciej i najtaniej jesli wszystko juz masz.
instalacje jak wyciagniesz tak wsadzasz i tylko podłaczasz wtyczki. :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 189
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz lis 08, 2009 22:22

zawieszenie, skorke juz mam wlozona,teraz tylko reszta,tyle ze poprostu najpierw dowiaduje sie co i jak z tym wszystkim.



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz lis 08, 2009 22:23

nie bylbym pewny czy z tym zaiweszeniem nie bedzie jakis problemow nie wiem nie widzialem jeszcze nigdy na oczy zawiasu z mk2 ale moga byc jakies roznice np w wahaczach mozliwe ze z mk2 jest krotszy musisz sobie to posprawdzac



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 189
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » ndz lis 08, 2009 22:25

masz racje w mk3 wahacze sa dluzsze



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz lis 08, 2009 22:26

a jak z rozlozeniem mocowan silnika? sanki w 1.3 mk2 chyba tez nie beda takie same co?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości