Gdzie jest gniazdo vag service ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » ndz wrz 28, 2008 12:47

Sam robie bardzo mało rzeczy,ale z wydatku na wydatek staram sie robić coraz więcej :]


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

seba2303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 17, 2009 20:36
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

gniazdo vag serwice

Post autor: seba2303 » pt lis 06, 2009 23:39

witam mam golfa 2 1,6 rok 91 czy on ma gniazdo vag serwice????????????czy ktos pomoze sterownik silnika jest a gniazdo?



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob lis 07, 2009 09:41

Golfy Mk2 nie mają gniazda OBDII.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob lis 07, 2009 10:01

Ale niektóre mają OBD I. Np ja w swoim golfie 2 mam takowe. Nie służy jednak ono do diagnozowania silnika a tylko innych elementów wykonawczych (u mnie jest to ABS). Żaden golf mk2 nie posiada samodiagnozy silnika (może oprócz wybranych wersji g60) Złącze znajduje się pod mieszkiem zmiany biegów.
Ostatnio zmieniony sob lis 07, 2009 10:02 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lis 07, 2009 17:34

bugalon pisze:Żaden golf mk2 nie posiada samodiagnozy silnika
no nie do końca bo chociażby RPek się samodiagnozuje diodą



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz lis 08, 2009 00:52

sas_gti pisze:
bugalon pisze:Żaden golf mk2 nie posiada samodiagnozy silnika
no nie do końca bo chociażby RPek się samodiagnozuje diodą
Racja, zapomnialem o nim, do wybranych modeli g60 trzeba też dodać RPka.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz lis 08, 2009 14:59

no to trzeba by też dodać PN



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » ndz lis 08, 2009 19:48

A PN'ka na gaźniku przypadkiem nie jest?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz lis 08, 2009 19:49

a czemu pytasz? :bajer:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz lis 08, 2009 20:45

sas_gti pisze:no to trzeba by też dodać PN
Co do PNa to sie nie zgodzę, próbowałem wymigać 3 różne modeli PNek, żaden z nich nie dość że nie miał złącza to jeszcze nie reagował na próby wymigania kodów.

Albo zatem trafiłem 3 kombinowane auta (w co trochę wątpię), albo diagnoza wychodziła w jakichs określonych modelach czego doświadczalnie nie udało mi się stwierdzić.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 08, 2009 22:06

bugalon pisze:Co do PNa to sie nie zgodzę, próbowałem wymigać 3 różne modeli PNek, żaden z nich nie dość że nie miał złącza to jeszcze nie reagował na próby wymigania kodów.

Albo zatem trafiłem 3 kombinowane auta (w co trochę wątpię), albo diagnoza wychodziła w jakichs określonych modelach czego doświadczalnie nie udało mi się stwierdzić.
hmm dziwne bo mi sie zawsze udawało, fakt że sterownik w jednym aucie pokazał wszystkie możliwe błędy :green_fuck: :goof: ale dioda zawsze dawała jakieś sygnały :helm:
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 15:10 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lis 09, 2009 14:48

bugalon pisze: żaden z nich nie dość że nie miał złącza to jeszcze nie reagował na próby wymigania kodów
hehe troszkę masło maślane :p bo chyba jasne że nie wymiga jak nie ma złącza :p
W RP łacze jest jednostykowe przy cewce koloru żółtego i zdaje mi się że w PN jest podobnie. A na stronie głównej forum od ładnych paru lat wisi porada jak wymigać RP i PN
PN osobiście nie wymigiwałem więc mówię czysto teoretycznie.
Ale toffic nie dość, że znalazł gniazdo jest jeszcze mu dioda wymigała brak błędów :p
Kto ma PN niech się wypowie najlepiej



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lis 09, 2009 15:08

sas_gti pisze:Ale toffic nie dość, że znalazł gniazdo jest jeszcze mu dioda wymigała brak błędów :p
źle zrozumiałeś, mi pokazała w jednym aucie że niby wszystko nie działa :goof: a autko normalnie chodziło :helm:
W moim PNie dawno temu to tylko czasem czujni temp wyskakiwał ale to jak się okazało wtyczka nie łączyła
a kabelek jest niebieski i wisi koło głowicy z głównej wiązki



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lis 10, 2009 14:14

sas_gti pisze:
bugalon pisze: żaden z nich nie dość że nie miał złącza to jeszcze nie reagował na próby wymigania kodów
hehe troszkę masło maślane :p bo chyba jasne że nie wymiga jak nie ma złącza :p
Zależy dla kogo. Ja podpinałem się bezpośrednio po zdjęciu daszka wtyczki ze sterownika do pinu opisywanego w schematach jako "diagnoza". Nic nie udało mi się wymigać.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości