4 gazniki + turbo :D

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

4 gazniki + turbo :D

Post autor: sieski » śr paź 28, 2009 21:35

witam :bigok: mam zamiar zalozyc 4 gaznixy do swojego vw ale to dopiero na wiosne :/ gdysz autko wedruje do blachaza a silniczek zostaeje na stole i mam pewien problem bende zakladal glowice od 16v jak narazie mam 8v na bloku od pl i cz te gazniki ucigna mi turbo bo fajnie by bylo takie cos zrobic :P :satan: szatanski plan ale czy one uciagna mi turbo ???????? bo jesli tak to montuje to a jesli nie to bende zmuszony zalozyc wtrysk...?????????????????????????????????????????????????????? da rade ?????? :food: :hehe:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr paź 28, 2009 23:04

Sieski, po pytaniu jakie zadales widać, że kompletnie nie orientujesz się w zasadach działania siników wolnossących i doładowanych. Z czego chcesz wstawiać te gaźniki - z wolnossących motocykli ? Jak je chcesz połączyć z wlotem powietrza z turbiny ? Jednym kolektorem? Zastanowiles sie chociaz przez chwile co Ty tam musisz zamontować zeby to w ogole dzialalo?

No i jakim cudem masz glowice od 8V na bloku z tłokami z 16V? Taki zestaw nie ma prawa dzialac.

No i uzywaj słownika albo zamilknij ......


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » czw paź 29, 2009 01:10

jako tako niemam dlatego sie udzielam i pytam czy da rade cos takiego sklejic ...a wciaz sie ucze no widzisz a jednak dziala mi ta 8 i to na gazniku z podka;p :satan: a troszke przy tym dlubie i ludzi do pomocy mi niebrak...i z tego coo mi wiadomo da rade turbo zamontowac ... :smoke:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw paź 29, 2009 01:16

Juz Ci napisalem ogarnij podstawy chlopie, bo dzialac i dzialac to roznica duzaaaa


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » czw paź 29, 2009 01:19

to to zaloze wrtysk i niebende sie *#cenzura#* digi II do tego kit turbo .. no i glowice 16v

[ Dodano: 29 Paź 2009 00:22 ]
i czemu te gazniki niemaja sie spisac wraz z turbo..????? skoro ziom ma turbo gaznikowca ;p i jest to 1 gaznik ... 0,5 bara pompuje mu.... i wszystko zaczerpniente z diesla... miska kolektor wydechowy ... i chodzi to na lpg .. bo uzyskuje wieksza moc ...wyjasni mi pojecie ogarni skoro jestes aki wszech wiedzacy ...?
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 01:25 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw paź 29, 2009 10:01

Co innego LPG co innego benzyna. LPG działa na mikserach przepływowych (w zależności od przeplywu zwiększa sie ilość gazu mieszanego z powietrzem aczkolwiek i to nie jest takie proste żeby zapewnić właściwy skład mieszanki w każdych warunkach). Gaźnik działa zupełnie inaczej bo zwiększone zapotrzebowanie na paliwo wynikające z większego obciążenia koryguje podcisnieniami. Jak w dolocie pojawią się nadcisnienia związane z doładowaniem to gaźnik sobie z nimi nie poradzi. Były gaźnikowe silniki turbo np w Saabie ale to jest już całkiem inna bajka niż to co jest w motocyklach czy zwyklych wolnossących benzyniakach.

Czapka z 8V nie ma prawa działać na bloku z 16V bo cisnienie sprężania by było tak wysokie że od razu wywaliło by Ci uszczelkę pod głowicą. Co więcej miał bys takie spalanie stukowe ze by Ci zniszczyło tłoki i komory spalania w głowicy. Są dwie możliwości - albo nie wiesz co masz i ktoś Ci nawciskał kitów, albo masz tak słabą kompresję w silniku że połowa cisnienia sprężania idzie w odmę :)

Acha no i Digi 2 nie za bardzo nadaje sie do silnika Turbo, bo ma tylko przeplywomierz klapkowy. Bardzo Ciężko będzie to wystroić.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ze należy odprężyć silnik do zaturbienia, że należy zapewnić właściwe smarowanie turbinie, że turbina z diesla nie nadaje sie do benzyniaka, że spalanie stukowe rozwali silnik, że niewłasciwy skład mieszanki spowoduje stopienie tłoków. Mógłbym wymieniać tak bez końca elementy o których musisz wiedzieć budując silnik turbo. Ty tego nie wiesz i nawet nie przeczytałeś podwieszonego tematu o przygotowaniu silnika pod turbo. Zacznij od lektury a potem zadawaj dopiero konkretne pytania.

Acha no i to jest moja ostatnia odpowiedź na Twój post z błędami otrograficznymi.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » czw paź 29, 2009 18:15

bugalon pisze:Co innego LPG co innego benzyna. LPG działa na mikserach przepływowych (w zależności od przeplywu zwiększa sie ilość gazu mieszanego z powietrzem aczkolwiek i to nie jest takie proste żeby zapewnić właściwy skład mieszanki w każdych warunkach). Gaźnik działa zupełnie inaczej bo zwiększone zapotrzebowanie na paliwo wynikające z większego obciążenia koryguje podcisnieniami. Jak w dolocie pojawią się nadcisnienia związane z doładowaniem to gaźnik sobie z nimi nie poradzi. Były gaźnikowe silniki turbo np w Saabie ale to jest już całkiem inna bajka niż to co jest w motocyklach czy zwyklych wolnossących benzyniakach.

Czapka z 8V nie ma prawa działać na bloku z 16V bo cisnienie sprężania by było tak wysokie że od razu wywaliło by Ci uszczelkę pod głowicą. Co więcej miał bys takie spalanie stukowe ze by Ci zniszczyło tłoki i komory spalania w głowicy. Są dwie możliwości - albo nie wiesz co masz i ktoś Ci nawciskał kitów, albo masz tak słabą kompresję w silniku że połowa cisnienia sprężania idzie w odmę :)

Acha no i Digi 2 nie za bardzo nadaje sie do silnika Turbo, bo ma tylko przeplywomierz klapkowy. Bardzo Ciężko będzie to wystroić.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ze należy odprężyć silnik do zaturbienia, że należy zapewnić właściwe smarowanie turbinie, że turbina z diesla nie nadaje sie do benzyniaka, że spalanie stukowe rozwali silnik, że niewłasciwy skład mieszanki spowoduje stopienie tłoków. Mógłbym wymieniać tak bez końca elementy o których musisz wiedzieć budując silnik turbo. Ty tego nie wiesz i nawet nie przeczytałeś podwieszonego tematu o przygotowaniu silnika pod turbo. Zacznij od lektury a potem zadawaj dopiero konkretne pytania.

Acha no i to jest moja ostatnia odpowiedź na Twój post z błędami otrograficznymi.
:bigok:



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Post autor: stonebridge69 » pt paź 30, 2009 18:12

Ja mam tylko jedno do napisania.SZUKAJKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A nie śmietnik się póżniej robi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości