kilka pytań o zawieszenie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

kilka pytań o zawieszenie

Post autor: tomash » pt lip 01, 2005 11:24

witam
chce zmienić zawieszenie w moim mk.II.
tu pytanie o glebe - czy jazda na -80/-60 jest faktycznie możliwa bez problemów :chytry: czodzi mi tu o progi zwalniające, wjazd na krawężniki no i zimę, jak sypnie to jak przez zaspy na osiedlowych uliczkach sie jeździ? czy zrdowszym wyjściem będzie -40/-40 choć przy motorze 1,3 podobno przód ładnie nie siada :?
pyt drugie - felgi.
powiedzmy że zakładam -80/-60 czy z popularnymi kołami 195/50/15 dam rady?
obecnie chwilowo jeżdże na 205/50/15 przód i 205/55/15 tył fakt że oponki nie najzdrowsze i nie najlepiej wyważone ale prowadzi sie teraz jak stara ku... - krótko mówiąc fatalnie
czy to wina szerokości oponki?
no i na koniec: warto takie zawieszenie? - premium tec http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55484488
jak później z wymianą/kupnem amorków do takich sprężynek?
pomóżcie pliss [-o<



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt lip 01, 2005 12:27

zapomnij o krawęznikach na 80/60... większośc progów zwalniających pokonasz...z trudem, troche porysujesz podwoziem, ale jakoś przejedziesz.
195/45/15 to max przy -80 z przodu (inaczej przy skrętach możesz mieć problemy, zależy jeszcze jakie ET felgi masz...) ja mam w tej chwili z tyłu -80 i 195/50/15 ET33, nie ma najmniejszego problemu.
Poza tym trzeba oczywiście zwalniać i omijać wszystkie doły i większe nierówności na drogach :D


Za 800, zamiast tego premium-teca można wyrwać używany gwint, albo kit przyzwoitej firmy (KW, Koni).

Co do opon, możesz mieć opony jakieś krzywe (siatka pogięta), albo felgi krzywe.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

ellumen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 16, 2006 14:39
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: ellumen » śr lut 15, 2006 11:25

Premium tec jest spoko - jeżdżę już trochę - ładnie zbiera nierównośći (mam 40/40) W pasacie mamy kit Koni też ok - trochę twardy no ale mi lepiej pasuje gofer! Jak tak niskie zawiasy chcesz to może kup gwint!
Pozdro!



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr lut 15, 2006 11:34

EEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee taki stary temat odkopywać?? Gdzie z tego co widzę gościu nawet golfa juz nie ma :|


Obrazek

Awatar użytkownika
tomash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomash » śr lut 15, 2006 11:41

no też mnie zdziwiło
zapomniałem już że taki post pisałem :jezor:
golfik dostał wtedy sprężynki KILEN (40/40) i amorki tradycyjne ALKO
jeździ na tym dalej
golf został w rodzinie więc wiem co z nim sie dzieje :)
teraz woże sie cordobą TDI 110KM
kiedyś kupie sobie golfika mkI albo mkII jak mnie będzie stać :pub:
a dalej jeżdże autkiem z VAG :okej:
niestety golfa z takim wyposażeniem i silnikiem jak cordoba za takie pieniądze by mi sie nie udało kupić :kac:


[url=http://www.vag-podkarpacie.pl/][img]http://www.mFoto.pl/uploads/1046/vw_7ca6c.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości