Kolektory wydechowe pod turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

turbotrzcina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 23:11
Lokalizacja: Pruszków

Kolektory wydechowe pod turbo

Post autor: turbotrzcina » sob wrz 05, 2009 23:20

Siemanko Wszystkim to ogłoszenia się tutaj zachęcił mnie kolega.

Gdyby ktoś z Was był zainteresowany wykonaniem kolektora wydechowego pod turbo, zapraszam do kontaktu emailowego. Jestem osobą prywatną, która chce zaistnieć na rynku tuningu poprzez dobre referencje od klientów. Stawiam na kontakt z tzw. polecenia.

Poniżej widzicie kolektor pod turbinkę do nissanowskiego silnika SR20DE/VE i jest to mój pierwszy wyrób jaki wykonałem. Ten kolektor "grzebień" zapewnia krótkiego laga i szybkie wstawanie turbo (energia kinetyczna spalin).
Jeśli komuś zależy na spool'u, budowa kolektora byłaby zupełnie inna, miałby długie rury w których nabudowywałoby się ciśnienie (energia potencjalna spalin). Podejmę się różnych, nawet nietypowych zleceń. Dokładnie według wizji zlecającego.

Obrazek

Garśc faktów która się przyda:

* Flansza główna - frezowana z kwasówki 10 mm (gatunek stali: AISI 304, wszystkie elementy kolektora)

* Flansza pod turbinę - nagwintowana

* Rury i trójniki - 48.3 x 2 mm (ew. 2.6) - oczywiście dla każdego auta średnica kanałów wydechowych mierzona indywidualnie i w związku z tym dobierane rury

* Spawanie - TiG

* Obróbka cieplna: wyżarzanie 1200 C i odpuszczanie dla relaksacji naprężeń (w celu zapobieżenia pękaniu spawów)

* Obróbka mechaniczna: po obróbce cieplnej powierzchnia flanszy jest szlifowana na płasko aby zapewnic dobre przyleganie

Co otrzymujemy:
1. Pospawany kolektor wydechowy BEZ otworu na turbo (zaślepiony)
2. Flanszę pod T25/T28 luzem (jeśli chcesz flanszę pod inny model turbosprężarki dostarcz mi jej rysunek techniczny lub zostaw na dzień turbinę)

Dlaczego w taki sposób? Okazuje się że ciężko trafic z tym rozmieszczeniem flanszy poniewaz w jednym setupie np jest klima, w drugim jej nie ma, ktoś ma takie a ktoś inne mody, ktoś ma dwa zamiast jednego wentylatora chłodnicy/klimy... Istnieje również możliwość przyspawania flanszy pod turbo i wyfrezowania otworu w miejscu wskazanym przez Ciebie.

zapraszam do kontaktu: turbotrzcina@plusnet.pl



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz wrz 06, 2009 00:14

Hmm, widzialem juz troszke kolektorow m.in takie tak na zdjeciu, moze kanaly i krotnie, ale jak mam rozumiec dlgosc kanalu 4 i 2 ? Conajmiej 3x roznica dlugosci, co oznacza ze cisnienie bedzie nie wyrownowazone, wykonanie przecietne... , no ale o tylko moje zdanie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

turbotrzcina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 23:11
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: turbotrzcina » ndz wrz 06, 2009 09:51

Kolego wczytaj się dokładnie w treść postu... to jest tylko przykład. Jeśli ktoś potrzebuje coś wyczesanego i równoodległościowego, też się podejmę. A jeśli masz wątpliwości co do wykonania to pokaż mi, amatorowi, jak to się powinno robić, chętnie obejrzę, czegoś się nauczę od fachowca starszego stażem.



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » ndz wrz 13, 2009 12:13

polecam wujka trzcinę - profi robota :bigok:



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pn wrz 14, 2009 11:03

jaka jest cena za kolektor?


Garett T3 ready to aplication :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości