Witam
Do moderatorów - nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat. Przepraszam jesli źle.
Kazdy maniak VW chyba wie jak brzmi 12V i jak chodzi 24V Moje pytanie, brzmi skąd się bierze taka różnica w dźwięku wydechu? Zawory? Z tego co widziałem po konstrukcji wydechu w R32 dwururka kolektora jest znacznie dłuższa niż 12V. Kolektor 6 - 2 (mówię o tym) - 1. Ogólnie oba mają piekny dźwięk, ale R32 jest jak dla mnie miazga
Vr6 12V a VR624V, skad roznica w dzwieku?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
R32 - większe wykorbienie, wieksza pojemność, zmienne fazy rozrządu, zmienna długość dolotu - dlatego dzwięk jest całkiem inny jak 2.8 24v a o 12v to już nie wspomne.
dzwięk lepszy z dolotu jak wydechu w tym przypadku.
R32 pięknie mruczy i zbiera się też dobrze, jedyny minus to to że obroty w okolicach 7000rpm to max, dobrze jedzie do 6600 a powyżej słabnie (moje spostrzeżenia silnika po modyfikacjach) w serii jest limiter cos 6600 , ja kręciłem do 6900.
dzwięk lepszy z dolotu jak wydechu w tym przypadku.
R32 pięknie mruczy i zbiera się też dobrze, jedyny minus to to że obroty w okolicach 7000rpm to max, dobrze jedzie do 6600 a powyżej słabnie (moje spostrzeżenia silnika po modyfikacjach) w serii jest limiter cos 6600 , ja kręciłem do 6900.
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 08:13 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości