turbo do mk2 1.8 8v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kangurgtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 04, 2006 20:49
Lokalizacja: dabrowa

turbo do mk2 1.8 8v

Post autor: kangurgtr » sob lut 04, 2006 21:03

jakie turbo do mk2 1.8 8v silnik pb czy od mk3 1.9 tdi nie bendze za slabe jakie ta turbina ma cisnienie a jakom zalorzyc najlepiej zeby bylo te 150 160 KM?



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob lut 04, 2006 21:36

uderzaj do uzytkownika evolution on zajmuje sie takimi rzeczami



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 04, 2006 21:43

Jest to kolejny zbędny temat. Proszę przeczytać temat PRZYGOTOWANIE SILNIKA POD TURBO..



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: turbo do mk2 1.8 8v

Post autor: Borys » sob lut 04, 2006 23:34

kangurgtr pisze:jakie turbo do mk2 1.8 8v silnik pb czy od mk3 1.9 tdi nie bendze za slabe jakie ta turbina ma cisnienie a jakom zalorzyc najlepiej zeby bylo te 150 160 KM?
wg mnie zalezy do jakiego 8v, z tdi za bardzo sie nie nadaje do benzyny,

napisałes za mało szczegułów by cokolwiek sie rozpisywac


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
viaderny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 22:14
Lokalizacja: 3city

Post autor: viaderny » ndz lut 05, 2006 22:26

witam
to moj pierwszy post tutaj ale i nie ostatni bo widze ze pisza tu ludzie co znaja sie na rzeczy:D
przeczytal ja to wszystko o tym uturbianiu w tym przyklejonym temacie ale bedac w tym temacie mam pytanie ile mniej wiecej kosztowaloby uturbienie (opcja soft) silnika 1.6(8v)aee biorac pod uwage raczej uzywane podzespoły... bo w tamtym nie znalazlem nic ciekawego na ten temat?



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz lut 05, 2006 23:00

bylo, trza bylo czytac i zwrocic uwage na scirocco, bez 7-8 kola nie podchodz raczej, jak nie znasz sie na rzeczy



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lut 06, 2006 11:03

malolat pisze:bylo, trza bylo czytac i zwrocic uwage na scirocco, bez 7-8 kola nie podchodz raczej, jak nie znasz sie na rzeczy
turbo to studnia bez dna, a tym bardziej jak robisz to sam nie posiadajac od razu wiekszych pieniedzy na inwestycje

a co do scirocco to pomimo ze juz dosc dobrze jeździło cały czas cos planujemy projektujemy i wymyslamy,
trzeba zastąpić druciarstwo czymś bardziej niezawodnym


www.vrservice.pl

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn lut 06, 2006 11:34

wiem o co chodzi, chcialem tak mniejwiecej zwrocic uwage od czego zaczac :)

druciarstwo - jak sie dla siebie robi to czasem idzie sie na ustepstwa, na ktore nie nie pozwolilo by sie gdyby to byla robota dla kogos z zewnatrz, czyz nie??



kangurgtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 04, 2006 20:49
Lokalizacja: dabrowa

Post autor: kangurgtr » pn lut 06, 2006 22:58

Spoko spoko ale jakie druciarstwo mam sprzent, narzendzia, maszyny, znajomych którzy chcom pomóc :pub: . Ktos pomysli co mu jeszcze brakuje do szczenscia ale niemam wiadomosci , wiedzy ,informacji,doswiadczenia,niemam wstarczajoncego pojencia o turbo mam wiedze gazetowom to zamało . PROSZE ,BŁAGAM POMOCY!!!.Ja mysle o mk 2. 1.8 8v GTI i soft turbo do tego odczego mam najpierw zaczońć czy pierw natryski na denka czy chłodnica oleju jak go odprenrzyć a tłoki kute napiszcie co kolwiek lepiej sie poczuje po 1000kroć dzenki :kwiat: .



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lut 06, 2006 23:54

kangurgtr pisze:Spoko spoko ale jakie druciarstwo mam sprzent, narzendzia, maszyny, znajomych którzy chcom pomóc :pub: . Ktos pomysli co mu jeszcze brakuje do szczenscia ale niemam wiadomosci , wiedzy ,informacji,doswiadczenia,niemam wstarczajoncego pojencia o turbo mam wiedze gazetowom to zamało . PROSZE ,BŁAGAM POMOCY!!!.Ja mysle o mk 2. 1.8 8v GTI i soft turbo do tego odczego mam najpierw zaczońć czy pierw natryski na denka czy chłodnica oleju jak go odprenrzyć a tłoki kute napiszcie co kolwiek lepiej sie poczuje po 1000kroć dzenki :kwiat: .
to odnosnie druciarstwa nie było do ciebie, chodziło o ine auto juz uturbione.

ciezko bedzie wystroic GTI 8v ale jak bys pisał jakie oznaczenie silnika PB/PF? czy jakis inny na mechanicznym wtrysku to bedize łatwiej mówic cokolwiek


www.vrservice.pl

kangurgtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 04, 2006 20:49
Lokalizacja: dabrowa

Post autor: kangurgtr » wt lut 07, 2006 21:48

Jeszcze nie kupiłem wozu morze mi potpowiesz z jakim silnikiem lepiej kópic chciłbym gteje tom 112ps .Czemu bendze cierzko dostrojic pszecież tam zaraz obok pszy rozdielaczu jest taka mała dźurka do regulacji ilosci mieszanki tylko potszebny jest bardzo długi srubcyk albo imbus. tak mi wkrencali i mysle sobie że pod turbo poprostu rozkrence mieszanke żeby bła proporcjonalna co do ilosci powietsza tak ja sobie to kminie chyba dobrze .Szew by mnie w jajo chyba nie robił z tym rozdzelaczem. PB czy PF który lepszy pod soft turbo

[ Dodano: Wto Lut 07, 2006 20:53 ]
morze i pisze brednie ale musze miec taki wóz



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lut 07, 2006 22:54

kangurgtr pisze:Jeszcze nie kupiłem wozu morze mi potpowiesz z jakim silnikiem lepiej kópic chciłbym gteje tom 112ps .Czemu bendze cierzko dostrojic pszecież tam zaraz obok pszy rozdielaczu jest taka mała dźurka do regulacji ilosci mieszanki tylko potszebny jest bardzo długi srubcyk albo imbus. tak mi wkrencali i mysle sobie że pod turbo poprostu rozkrence mieszanke żeby bła proporcjonalna co do ilosci powietsza tak ja sobie to kminie chyba dobrze .Szew by mnie w jajo chyba nie robił z tym rozdzelaczem. PB czy PF który lepszy pod soft turbo

[ Dodano: Wto Lut 07, 2006 20:53 ]
morze i pisze brednie ale musze miec taki wóz
dobre moge sie z toba zalozyc ze nie zadziala tak jak mowisz:D
krec sobie do woli jak sie turbina wlaczy przestanie jechac i jescze dziurka w tloczku sobie wyskoczy:D:D p.s. jak nie wierzysz sprawdz czym jezdze:D
kiedys na k jetronic na 1,6 bar:]


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr lut 08, 2006 08:46

kangurgtr pisze:Jeszcze nie kupiłem wozu morze mi potpowiesz z jakim silnikiem lepiej kópic chciłbym gteje tom 112ps .Czemu bendze cierzko dostrojic pszecież tam zaraz obok pszy rozdielaczu jest taka mała dźurka do regulacji ilosci mieszanki tylko potszebny jest bardzo długi srubcyk albo imbus. tak mi wkrencali i mysle sobie że pod turbo poprostu rozkrence mieszanke żeby bła proporcjonalna co do ilosci powietsza tak ja sobie to kminie chyba dobrze .Szew by mnie w jajo chyba nie robił z tym rozdzelaczem. PB czy PF który lepszy pod soft turbo

[ Dodano: Wto Lut 07, 2006 20:53 ]
morze i pisze brednie ale musze miec taki wóz

a ty zdrowy jestes :chytry: piszesz z takimi błędami jak bys miał 12 lat. Tego co napisałes nie da sie czytać.

popraw błędy bo inaczje bardzo szybko zakonczy sie twoja kariera na vwgolf.pl


evolution ma racje, do PB to se stozek mozna wstawic a nie turbo, i na seryjnej elektronice momentalnie wypala dziure w tłoku choć bym nie wiem jak kręcic przepływomierz. :rotfl:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr lut 08, 2006 08:50

φΔΦ§σξΣΩµ


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości