Silnik 1.8 gti 8v swap na 2.0 8v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Silnik 1.8 gti 8v swap na 2.0 8v
Witam wszystkich. Mam pytanie czy podejdzie silnik 2.0 8v do mk1 1.8 gti 8V jaki tam modofikacje trzeba przeprowadzić żeby to chodziło a chodzi mi o elektryke i o układ paliwowy i czy to opłaca się robić a może silnik KR lub 9a może już ktoś przerabiał ten temat proszę o podpowiedzi i porady. POZDRO
wałkowane 1000 razy,poszukaj troche a znajdziesz odpowiedzi na każde pytanie
KR,9a to so 16'astki a nie 8v łapy pasują bezproblemu,musisz miec bak mk1 gti pompa od 2.0 kolektor od np.scirro żeby ci wodziki od skrzyni niewadziły ale użyj szukajki i poczytaj troche bo szkoda miejsca na servieMARIO!! pisze:KR lub 9a
Ostatnio zmieniony sob sie 15, 2009 16:00 przez .:GTI:., łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Co za bzdura .....jeryk10 pisze:Kazda istalacja podejdzie do MK1 tylko jaki to ma byc to 2.0
Żadna instalacja z silnika 2.0 8V nie podejdzie do mk1. Skrzynki bezpieczników są inne. Będzie cięcie i lutowanie. Bez tego nie da rady.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
A ile potrzebujesz kabli do podloczenia sterownika doslownie pare Nie widze w tym problemu Dokladasz uniwersalne kosteczki i wyglada jak orginal Nie chodzilo mi ze podejdzie do skrzynki bezpiecznikowej tylko ze sie da podlaczyc Przecierz to jest oczywiste w MK1 nie bylo silnikow 2.0 1.8T itpbugalon pisze:Co za bzdura .....jeryk10 pisze:Kazda istalacja podejdzie do MK1 tylko jaki to ma byc to 2.0
Żadna instalacja z silnika 2.0 8V nie podejdzie do mk1. Skrzynki bezpieczników są inne. Będzie cięcie i lutowanie. Bez tego nie da rady.
Silnik 1.8 gti 8v swap na 2.0 8v
GTI chodzi mi jaki najlepszy silnik nadaje się do MK1 bez dużych przeróbek wiadomo jakiś na pewno bęndą chodzi mi o jak najmniejsze. Szukać łatwo powiedzieć tam tyle tego jest że masakra morze ktoś zna jakiś link lub coś podobnego. Na pewno się zdecyduje na 2.0 tylko czy 8V czy 16V KR lub 9a. PROSZĘ o jakieś opinie i rozwiązania i morze wie ktoś kto ma silnik do sprzedania. PROSZĘ o pomoc. POZDRO
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
Znam przypadek gdzie chciano włożyć KR do sirocco po instalacja bodaj z 8V, silnik chodzil, ale to nie było to, jednym słowem operacja się udała ale pacjent był jakby pod respiratorem, więc dłubanie w instalacji lutowanie itd... to raczej lipa, stare to poza tym. Następnie sprzedano sirocco i kupiono mk1 z Kr w środku, tylko, że było przełożone już wszystko razem z instalacją z mk2. 2.0 8V powinno spasować, skoro wchodzą KR-y do jedynek. Mnie 2.0 8V spasował do mk2, bez żadnego problemu, więc powinno i do jedynki, pewnie łapy będę inne. A skoro 2.0 8V pasuje do dwójki w miejsce 1.8Rp to pasuje też do jedynki, bo znam jedynkę z 1.8 Rp. Wniosek: 2.0 8V wejdzie do jedynki. łapy są takie same jak w dwójce. Pozdr.
[ Dodano: 20 Sie 2009 22:00 ]
możesz też zmontowac sobie 2.0 8V na monowtrysku... ja właśnie jestem w fazie testów takiego silnika... jeździ i się ładnie wkręca... za niedługo będzie opis na forum i wszystkie problemy z tym związane.
[ Dodano: 20 Sie 2009 22:00 ]
możesz też zmontowac sobie 2.0 8V na monowtrysku... ja właśnie jestem w fazie testów takiego silnika... jeździ i się ładnie wkręca... za niedługo będzie opis na forum i wszystkie problemy z tym związane.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
wiec zrobiłeś to?? tez planowałem na jesień taka operacje... zostawiłeś głowice z RP czy cale 2e dałeś a tylko jedno punkt zostawiłeś?? stroiłeś to u kogoś??Superbeasto pisze:możesz też zmontowac sobie 2.0 8V na monowtrysku... ja właśnie jestem w fazie testów takiego silnika... jeździ i się ładnie wkręca... za niedługo będzie opis na forum i wszystkie problemy z tym związane.
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
zrobiłem...Dreak'e pisze:wiec zrobiłeś to?? tez planowałem na jesień taka operacje... zostawiłeś głowice z RP czy cale 2e dałeś a tylko jedno punkt zostawiłeś?? stroiłeś to u kogoś??
pakiet wygląda tak: głowica z g60, dół z 2e i oczywiście monowtrysk. Jak sie zostawi glowice z 2E to bedzie problem z zaslepieniem gniazd wtrysków. Silnik mi odpalił pomimo braku kompresji, mielił jak krowa ozorem, wina pierścieni, kupilem jakąś tandete, jutro składam na nowych gratach to bede wiedzial co dalej. Stroiłem to... bo gaslo, ale to przez brak kompresji. sterujesz tą zaślepioną śrubą od przepustnicy i tpsem - zwiekszasz dawke paliwa - w strone samochodu jest maks. Już niedługo opis, tylko wyjedzie i znajde chwilę. Ale mowię Wam: nie ma rzeczy niemożliwych moja hybryda chodzi dzięki 4 różnym silnikom.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Wszystko zależy od rodzaju instalacji. Jeśli instalacja z KR była ze starego typu skrzynki w mk2 (przed rokiem 89) to mogła podejśc do mk1.Superbeasto pisze:. Następnie sprzedano sirocco i kupiono mk1 z Kr w środku, tylko, że było przełożone już wszystko razem z instalacją z mk2.
Nieprawda. 2.0 8V to juz nowa instalacja (mk2 po roku 89) i za nic w świecie nie podejdzie do mk1. Tam jest stara instalacja i inne wtyczki w skrzynce bezpiecznikówSuperbeasto pisze: 2.0 8V powinno spasować, skoro wchodzą KR-y do jedynek.
Bo mialeś mk2 zapewne po roku 89 a wtedy instalacja z 2.0 8V podchodzi plug and playSuperbeasto pisze: Mnie 2.0 8V spasował do mk2, bez żadnego problemu, więc powinno i do jedynki, pewnie łapy będę inne.
Bzdura, na pewno jedno z drugim nie bedzie pasować.Superbeasto pisze: A skoro 2.0 8V pasuje do dwójki w miejsce 1.8Rp to pasuje też do jedynki, bo znam jedynkę z 1.8 Rp.
Mechanicznie wejdzie, elektrycznie niestety nie (bez rzezby oczywiscie)Superbeasto pisze: Wniosek: 2.0 8V wejdzie do jedynki. łapy są takie same jak w dwójce. Pozdr.
Ostatnio zmieniony pt sie 21, 2009 10:40 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
- hm? mnie się wydawało, że pisałem, o mechanicznym punkcie widzenia? A kolega stwierdził, że o elektrycznym. Pisałe, że każdy wymieniony przeze mnie silnik wejdzie do budy mk1 bez żadnych przeróbek (tj. cięcia i spawania). Dla mnie jest oczywistym, że instalacja elektryczna musi być zmieniona i przykro mi sie zrobiło, że kolega bugalon napisał, że wypisuje bzdury. a i jesze jedno: ja mając na myśli przełożenie instalacji elektrycznej (jeżeli bym o takiej pisał) to przekładałbym od razu skrzynkę z przekaźnikami, a nie same kable... no jednak 1.8 rp a 2E to są dwa różne silniki, więc i przekaźnik będę inne. Pozdrbugalon pisze:Wszystko zależy od rodzaju instalacji. Jeśli instalacja z KR była ze starego typu skrzynki w mk2 (przed rokiem 89) to mogła podejśc do mk1.Superbeasto pisze:. Następnie sprzedano sirocco i kupiono mk1 z Kr w środku, tylko, że było przełożone już wszystko razem z instalacją z mk2.Nieprawda. 2.0 8V to juz nowa instalacja (mk2 po roku 89) i za nic w świecie nie podejdzie do mk1. Tam jest stara instalacja i inne wtyczki w skrzynce bezpiecznikówSuperbeasto pisze: 2.0 8V powinno spasować, skoro wchodzą KR-y do jedynek.Bo mialeś mk2 zapewne po roku 89 a wtedy instalacja z 2.0 8V podchodzi plug and playSuperbeasto pisze: Mnie 2.0 8V spasował do mk2, bez żadnego problemu, więc powinno i do jedynki, pewnie łapy będę inne.Bzdura, na pewno jedno z drugim nie bedzie pasować.Superbeasto pisze: A skoro 2.0 8V pasuje do dwójki w miejsce 1.8Rp to pasuje też do jedynki, bo znam jedynkę z 1.8 Rp.Mechanicznie wejdzie, elektrycznie niestety nie (bez rzezby oczywiscie)Superbeasto pisze: Wniosek: 2.0 8V wejdzie do jedynki. łapy są takie same jak w dwójce. Pozdr.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
Silnik 1.8 gti 8v swap na 2.0 8v
No dobrze panowie z tego co piszecie i czytam to najlepiej kupować silniki KR lub 9a a 2.0 8v nie podejdzie bo mój MK1 jest z roku 83 to także nic z tego. Jest jeszcze problem gdzie można kupić taki silnik w dobrym stanie bo jest tego mało i w kiepskim stanie.
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
ogłoś się na forum, że potrzebujesz czegoś takiego. Myślę, że wielu forumowiczów ma takich silników pod dostatkiem. Zawsze może zapytać, czy ktoś daje gwarancję rozruchową (na piśmie). Ale kupić taki silnik nie licząc na remont to ciężko będzie, np. KR to już wiekowa jednostka i lepiej ją wyremontować póki jest na wierzchu.MARIO!! pisze:Jest jeszcze problem gdzie można kupić taki silnik w dobrym stanie
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
Silnik 1.8 gti 8v swap na 2.0 8v
Witam. Kpiłem silnik 2.0 8v od seata cordoby no i teraz silnik podejdzie a najgorzej z instalacją co robić dalej brak mi pomysłów. Trzeba całą instalację zmieniać może ktoś ma do sprzedania lub schematy instalacji. Myślałem żeby zmienić głowice lub kolektor ssący ale chyba nie da rady. PROSZĘ o jakieś rady i o pomoc. POZDRO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości