[mk3] Jakie mozliwosci krecenia 2.0 2e ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

[mk3] Jakie mozliwosci krecenia 2.0 2e ?

Post autor: Grzywa » śr sie 19, 2009 23:45

Witam, za dwa miesiace golf trafia na zasłuzone wakacje (troche dłuzsze, bedzie sie działo :food: ). Jezeli chodzi o silnik to decyzja padła na 2e i nie zmienie zdania ! Teraz przedstawie co chce zrobic w nim:

*sportowy wałek
*twarde sprezynki zaworowe
*planowanie głowicy
*ukł. wydechowy komplet superspint (na to bardzo chetnie odkładam :satan: )
*ukł. dolotowy ITB
*strojenie (jeszcze nie wiem kto sie tym zajmie :crazy: )

Teraz czekam na pare propozycji od specjalistów co mozna jeszcze pomodzic :bajer: ?? Z góry mówie ze odpada kompresor, turbosprezarka, nitro i inny swap...

Myslałem nad powiekszeniem poj. po przez inny wał, lub rozwierceniu bloku... tylko skad potem mam wziasc nad wymiarowe tłoki :blush: ?? Kurde kombinuje, ale nic do głowy nie przychodzi...

Ogólny plan jest taki 2.0 8v twarda-ulica :grin: :grin: Zadnych swistków itp bo to mi przypomina "wolny tybet" (hondy itp)...

Pozdro dla maniaków niemieckiej konstrukcji :okej: :okej:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » czw sie 20, 2009 10:24

ja do tej listy dopisałbym jeszcze mechaniczne popychacze zaworowe i wałek schrick`a lub dbilas :crazy:, a układ wydechowy powinien być liczony pod konkretny silnik.



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » czw sie 20, 2009 18:18

slonek69, wałek chciałem dac od Świątka. Bo jednak jest duzo tańszy, a nie słyszałem złych opini... Wałki i nie tylko by dbillas znam i sa to naprawde konkrety :satan: ale ceny tez sa naprawde konkrety :crazy:

Mówisz ze te mody w silniku tak bardzo wpłyna na zmiane charakterystki przepływu spalin ze ori wydech superspirnta, bedzie mierny ? Kurde no bez przesady... Poza tym kompletny wydech ss to cena ok 3500zl, a kto w polsce zrobi mi konkretnie wyliczony pod mój motor, kompletny wydech ?? :green_fuck:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw sie 20, 2009 18:42

Grzywa Poza tym kompletny wydech ss to cena ok 3500zl, a kto w polsce zrobi mi konkretnie wyliczony pod mój motor, kompletny wydech ?? :green_fuck:


http://www.el-tec.pl/


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » czw sie 20, 2009 19:10

melon, ok przekonałes mnie :bajer: I naprawde z tego co wiara o nich pisze sa niezli... :chytry: Napisałem do nich zobaczymy jaka bedzie odp :)

Wracajac do tematu, mozna cos kombinowac z dołem silnika 2e ??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw sie 20, 2009 21:09

Grzywa :bigok:

Sprawa jest taka :satan:

Odpuść sobie ten silnik naprawdę :grin:

Zamiast 2E zakup silnik o oznaczeniu ABF 2.0 16v 150 km które i tak mają w serii więcej niż 150 km deklarowane przez tabelki.

Koszt zrobienie z 2E np 150 km nie ma kompletnie sensu.

Jak już będziesz mieć ABF'a to zakupisz do niego wałki sportowe zrobisz porting głowicy z spasowaniem kanałów ssacych i wydechowych z kolektorami ,zrobisz sobie ładny dolot np u Weglarskiego ,a kolektora i wydechu nie potrzebujesz bo ABF seryjnie ma "baranka".
Ktoś ci zrobi ładny program do tego i mysle ze 170 km bez wiekszego nakładu finansowego z niego wyciśniesz.
Poczytaj sobie tematy w dziale Speed i sam do tego dojdziesz.


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » czw sie 20, 2009 21:44

melon pisze:Koszt zrobienie z 2E np 150 km nie ma kompletnie sensu
jak ja lubię takie budujące odpowiedzi...

Grzywa, jak już masz zamiar wysłać auto na wakacje, to zainwestuj w poliuretany te z bikoporu. Przejechałem na nich 500km i jestem zadowolony. A tak w ogóle to życzę powodzenia w modyfikacjach. :bigok:

[ Dodano: 20 Sie 2009 21:48 ]
kurczę, jak ktoś chce mieć 2E, to po co się go namawia na abf...? to może od razu 1,9 Tdi, zrobi czipa i bedzie hulał i mało palił? jeszcze raz powodzenia!:)


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » pt sie 21, 2009 00:22

dobra to ma być maxi n/a killer czy jak:?:

pamiętaj dobry wałek to połowa sukcesu, nie ma co oszczędzać przekonasz się o tym :crazy: dawaj tylko i wyłącznie popychacze mechaniczne
nie chcesz dbilas kup Catcams`a albo Kent`a masz jeszcze eurosport`a i wiele wiele innych, wiesz co sugeruję :chytry:

Jak chcesz hiper super wydech to dzwoń do magsportu jak ja bym miał robić wydech pod konkretne mody w Polsce to chyba tylko tam, tylko oni budują te tłumiki japan style :grrr: (lubię dofinansowywać małe przedsiębiorstwa)


Mody z dołem od 2E to co w każdym innym dole wyważanie, polerka i kucizna :green_fuck: dodaj do tego alu koła pasowe
btw rozgryzam podobny temat tylko ja budował bym to na dole z mk4 2.0 8v



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » pt sie 21, 2009 21:59

melon,
Zamiast 2E zakup silnik o oznaczeniu ABF 2.0 16v 150 km które i tak mają w serii więcej niż 150 km deklarowane przez tabelki.
" Z góry mówie ze odpada kompresor, turbosprezarka, nitro i inny swap..."

Nie lubie abf... i juz ! Pragne stworzyc 2e które bedzie gadało lepiej niz abf i miało jakies szanse z nim na kresce :green_fuck: :green_fuck:

Superbeasto,
jak ja lubię takie budujące odpowiedzi...
Dokładnie :bigok: nic dodac nic ujac...

slonek69, hmm ok widze ze wszyscy mnie namawiacie na cos markowego. Zdecyduja sie raczej na schricka lub catcams'a :grin: Z kąd wziasc takie koła ? Napewno gdzie sie da to go odchudze :bajer:

Pozdro wszystkim i dziekuje za udzielanie sie w temacie :bigok: Mam nadzieje ze to nie koniec :bajer:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » sob sie 22, 2009 19:34

jak chcesz koła pasowe z Alu to zdejmujesz swoje jedziesz do tokarza i mówisz mu zeby zrobił takie samo tylko z aluminium



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » sob sie 22, 2009 19:49

slonek69, to bardzo przyjemnie bo znam jednego tkoarza :grin:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » ndz sie 23, 2009 17:16

Grzywa, ja będe pozbywał się swojego Schricka 276st i kolektora SuperSprinta- rok temu zakładane nowe. Musze sprzedać, bo będe wkładać inny silnik- po 2 latach zabawy z 2E, sam dorosłem i dojrzałem do tego, żę to super silnik, ale zero w nim rozwojowości....



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » ndz sie 23, 2009 19:09

do 2E tylko 288 schrick! albo od 288 w góre jeśli mechanika, będzie to wściekle jeździło, jesli ITB, do tego krótka skrzynia i zgnieciesz pewnie sporo abfów :bajer:, jesli już coś robić to wszytsko naraz i bez półśrodków

powodzenia



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » pn sie 24, 2009 18:24

LCQ, jak bardzo krótką skrzynie ? Planuje wsadzic cos co 2 biegu bedzie robiło 100km/h...

olafart, jakie efekty na tym wałku i wydechu ? Masz kompletny wydech czy samego barana ? Na pw podaj jaka cena za poszczególne czesci :bajer:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości