Przepustnica a spalanie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

k0l3c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 26, 2009 02:04
Lokalizacja: Wrc
Kontakt:

Przepustnica a spalanie

Post autor: k0l3c » wt lip 21, 2009 15:40

Witam. Ostatnio wyregulowałem sobie moment otwierania przepustnicy w stosunku do poziomu wciśnięcia pedału gazu. Mam pytanie, czy to ma wpływ na spalanie? jedzie mi się teraz świetnie, auto leci jak trzeba, ale spalania nie chcę bardziej powiększać.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lip 21, 2009 16:00

To znaczy???W jakim silniku????Druga przepustnica się wcześniej otwiera czy pierwsza ta mniejsza????Tak w ogóle jeżeli coś z tego to na pewno wzrośnie trochę spalanie...Ja miałem tak,że od samego początku pedał jak wciskałem to obydwie się otwierały i spalał mi benzyny sporo więcej...Coś za coś...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

k0l3c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 26, 2009 02:04
Lokalizacja: Wrc
Kontakt:

Post autor: k0l3c » wt lip 21, 2009 20:20

No właśnie. Ja tak ustawiłem tę po prawej przepustnicy, która ciągnie też linkę gazu. Moje auto przed wycięciem kata paliło 15l, po wycięciu i odłączeniu sondy, która robiła sporo problemów pali, 9-11 zależnie od jazdy etc. Golf II 1.3 pełny wtrysk PB95.

Ustawiłem tak przepustnicę, bo brakuje mi mocy (nie że coś przygasa, tylko takiej mocy jak ja lubię), gdyż linka naciągu pedału gazu się chyba wyciągnęła, bo już bardziej jej nie mogę naprężyć :P

Jeżeli to będzie 1-2l więcej to zostawię tak jak jest, może nawet drugą otworzę haha ;D
Uwielbiam te miny jak stary poczciwy golf odchodzi od nowych aut, a nie wlecze się i zajmuje innym drogę.

Zatem, gdzie jest druga przepustnica i jej regulacja? Ile mniej więcej robi to różnicy w litrach?



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lip 21, 2009 20:29

A w ogóle to napisz jaki silnik....Gaźnik czy wtrysk i nie lepiej zbierać i swap na PF zrobić????Mniej spali,a dużo lepsze ma odejście...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

k0l3c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 26, 2009 02:04
Lokalizacja: Wrc
Kontakt:

Post autor: k0l3c » wt lip 21, 2009 21:44

etc. Golf II 1.3 pełny wtrysk PB95.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lip 21, 2009 21:45

Czytam między wierszami :grin: :grin: :grin:
Sorki...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt lip 21, 2009 22:03

k0l3c, w tym silniku jaki masz a jest to zapewne 1.3 NZ nie masz drugiej przepustnicy.... obejrzyj dokładnie przepustnicę a dowiesz się, że.... no właśnie.... ile NZ'et ma przepustnic??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

k0l3c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 26, 2009 02:04
Lokalizacja: Wrc
Kontakt:

Post autor: k0l3c » śr lip 22, 2009 00:14

Aż tak to się nie znam :P Ale jeśli wyglądają tak samo, to mam tylko jedną. Zastanawiam się jak wyregulować tę linkę od naciągu gazu. Bo już dalej pancerza nie wysunę, a pedał gazu raz, że jest nisko to dwa, jeszcze jest ta chwila luzu przy nadepnięciu zanim pociągnie za linkę obrotów.



SebolCL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 15:56
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: SebolCL » sob lip 25, 2009 10:01

zmień linke allbo podłuc coś pod niom;p



k0l3c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 26, 2009 02:04
Lokalizacja: Wrc
Kontakt:

Post autor: k0l3c » ndz sie 02, 2009 09:30

Ciekawa sprawa. Jak ustawię by przepustnica się szybciej otwierała, to auto ma sporo mocy na pierwszych biegach. W efekcie koła wpadają w poślizg i mam dynamiczny start, jednak na ostatnich biegach mam słaby przypływ mocy.

Odwróciłem zatem role i teraz przepustnica otwiera się najpóźniej jak to możliwe, a auto już tak dynamicznie nie rusza na jedynce, ale każdy kolejny bieg ma swój zapas mocy, dzięki czemu cyferki na liczniku lecą jak szalone :D

Może odniosłem złe wrażenie, ale może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi? i czy pośrednie ustawienie sprawi, że moc będzie na wszystkich biegach?

Jaki to ma wpływ na spalanie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości