Zamiana hamulców z tdi AFN (256mm) na Vr6 288mm

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Zamiana hamulców z tdi AFN (256mm) na Vr6 288mm

Post autor: pasacik110 » czw lip 16, 2009 19:55

Wiatm już od tygodnia męcze jedną strone i normalnie mam nerwa :grrr:. Na początku jak sie pytałem wszystkich to mówili że wszystko bedzie plug&play a tu d...... Żeby zmienic rozstaw wraz z hamulcami musialem wymienic przeguby(udało mi sie) i juz myslalem ze bedzie po problemie ale okazalo się że nie pasuje mi przewód od płynu hamulcowego. Ma inna końcówkę i jest za krótki. Sprawa jest naprawde pilna poprosze o pomoc co zrobic teraz z tym przewodem ??!!! :rotfl:


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw lip 16, 2009 20:12

Ja co prawda będę zmieniał hamulce na 280mm w mk2 i.... przypuszczalnie będę musiał też kupić wężyki od tych większych bo mam obecnie najmniejsze hamulce jakie wyszły standardowo w mk2. Ciebie zapewne też to nie ominie, czyli wężyk musi być z mk3 VR6 :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

hamulce

Post autor: pasacik110 » czw lip 16, 2009 20:24

ja kupiłem zestaw z wężykami i te co są w zaciskach są za krótkie a są z vr6


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw lip 16, 2009 20:50

może są z innego rocznika auta i była później jakaś zmiana ich długości??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » czw lip 16, 2009 21:32

a niby jak koncowka inna ?? z tego co wiem wszystkie maja takie same, jeden zewnetrzny gwint drugi wewnetrzny 10x1.. a njdluzszy ma 485mm.......................wiec musi spasowac Obrazek



Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » czw lip 16, 2009 21:37

dziwne... ja wymieniam hamulce z TD na TDI AFN 20 jahre, czyli takie same jak w vr6 z wężami nie ma problemu, problem w tej chwili mam z nakrętkami, ale to się wyjaśni do jutra akurat...


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

hh

Post autor: pasacik110 » czw lip 16, 2009 23:46

jutro zrobie fotke i pokaze w czym problem!!


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt lip 17, 2009 19:51

Mnie też się wydaje,że przewody powinny pasować.Przecież wkręcane są na tej samej wysokości.
Jak kupisz jakieś podróbki,to możliwe,że długość będzie inna.
Generalnie nawet zwykły przewód z gwintem na końcu da się wkręcić w zacisk ATE od vr-a.
KanedA pisze:problem w tej chwili mam z nakrętkami
A dokładniej.
Bo niebawem mam zamiar zakładać kompletne zawieszenia od gti z tarczami 288 i aż się boję.
O co chodzi z tymi nakrętkami i jakimi?


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Post autor: pasacik110 » pt lip 17, 2009 22:11

punkvw pisze:a niby jak koncowka inna ?? z tego co wiem wszystkie maja takie same, jeden zewnetrzny gwint drugi wewnetrzny 10x1.. a njdluzszy ma 485mm.......................wiec musi spasowac [url=http://images45.fotosik.pl/164/13855b559f67a37em.jpg]Obrazek[/URL]
mj ma niecale 40cm


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » pt lip 17, 2009 23:55

Panowie ja przerabialem to u siebie i juz wam mowie co i jak
Mam GTI i ori tarcze z zaciskami 280 zmienilem je na 288 ii
Przewody sa takie jak w mk 4
czyli koncowka ktora jest przy zacisku jest plaska z otworem i w to sie wkreca srubke z otworkiem,czyli jest inny przewod niz w zaciskach 280 tam wkreca sie rurke z gwintem w zacisk.Napisalem to troszke jak dziecko ale chce zeby bylo to jasne dla was.
Dziwne jest to ze nie ma rozgraniczenia przy zakupie nowych przewodow w sklepie,jesli poprosicie o przewod dozaciskow 288 dadza wam takie jak ida do zaciskow 280 a one nie pasuja. :okej:


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » sob lip 18, 2009 10:42

sagon pisze:A dokładniej.
Bo niebawem mam zamiar zakładać kompletne zawieszenia od gti z tarczami 288 i aż się boję.
O co chodzi z tymi nakrętkami i jakimi?
sorry, moja pomyłka, chodzi o śruby, luzem ciężko dostać (będę miał dziś do odbioru robione na zamówienie) a w zestawie są tylko z wężami ATE - 170 zeta za sztukę :)


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn lip 20, 2009 19:18

papol pisze:jesli poprosicie o przewod dozaciskow 288 dadza wam takie jak ida do zaciskow 280 a one nie pasuja. :okej:
Dlaczego maja nie pasować.
Pasują.
To,że ori pod 288 ma płaska końcówkę niczego nie zmienia.
Gwint w zacisku jest taki sam w ATE 288,jak lucas-girling 280.
Mam zaciski od passata b5,takie same jak w vr,tylko tłoczek na 57mm i wszystko pasi.
Ta śrubka którą się wkręca w zacisk ma taki sam gwint jak końcówka przewodu.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » pn lip 20, 2009 19:42

To mozliwe ale kupilem kiedys zwykle i nie moglem wkrecic byl za maly gwint w przewodzie


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Post autor: pasacik110 » czw sie 13, 2009 21:56

hamulce juz zalozone bosko sie hamuje :satan:


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości