Mk4 2.3 V5 150KM różnica między nowszą 170konną wersją???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MichV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
Lokalizacja: K-n

Mk4 2.3 V5 150KM różnica między nowszą 170konną wersją???

Post autor: MichV5 » pn lip 06, 2009 21:48

Witam:))
Mam golfa mk 4 2.3 V5 mój egzemplarz z 1998 roku ma 150 koni ale późniejsze wersje wychodziły ze 170KM silnikiem eh
Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią??
I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pn lip 06, 2009 22:36

MichV5 pisze:Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią?
dziesięcioma zaworami
MichV5 pisze:I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
konstrukcja VR, na wolnym ssaniu AQN do 200KM spokojnie podniesiesz
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 22:38 przez sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: damianp » wt lip 07, 2009 15:06

chetnie doł :helm: acze sie do pytania, czy jest w miare rozsądna opcja na podniesienie mocy w V5(rozsądna tzn. opłacalna kosztowo, nie ma sensu ładowac kupe forsy w silnik jesli łatwiej jest kupic mocniejsza wersje np 2.8)


Mój Borowik V5 zapraszam=>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2693322#2693322

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » wt lip 07, 2009 22:16

150 kuni za mało?? :chytry:


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
damianp
Bora Power
Bora Power
Posty: 120
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: damianp » śr lip 08, 2009 00:05

150 to bardzo mało, chetnie bym kupił 2.8 albo najlepiej 1.8t


Mój Borowik V5 zapraszam=>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2693322#2693322

Awatar użytkownika
MichV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
Lokalizacja: K-n

Post autor: MichV5 » śr lip 08, 2009 17:42

sHpAaKu pisze:
MichV5 pisze:Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią?
dziesięcioma zaworami
MichV5 pisze:I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
konstrukcja VR, na wolnym ssaniu AQN do 200KM spokojnie podniesiesz

A możesz powiedzieć coś więcej??
Dodam że nie chcę zmieniać auta tylko zrobić je silniejszym :grin:
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 17:44 przez MichV5, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » śr lip 08, 2009 20:02

MichV5 pisze:Dodam że nie chcę zmieniać auta tylko zrobić je silniejszym :grin:
Trzeba było kupić 1.8T :jezor:

A tak na poważnie to wszystko zależy od tego ile chcesz na te wzmocnienia pieniędzy wyłożyć. W wolnossaku niestety żeby uzyskać widoczne przyrosty trzeba mieć głęboki portfel.



Awatar użytkownika
MichV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
Lokalizacja: K-n

Post autor: MichV5 » śr lip 08, 2009 21:58

Kupiłem go za dobre pieniądze i sie skusiłem a myślałem o kupnie 1.8T :grin:
Ale jak podkręcić ten silnik?? Czy da się zrobić z niego vr5??


Mój granat :)) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=253781

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt lip 10, 2009 21:52

MichV5 pisze:Kupiłem go za dobre pieniądze i sie skusiłem a myślałem o kupnie 1.8T :grin:
Ale jak podkręcić ten silnik?? Czy da się zrobić z niego vr5??
To jest VR5, koles ze skandynawii uturbil i zrobil 500+ KM z tego motoru. Wiec mozna jak sie chce i ma sie kase.



Awatar użytkownika
MichV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
Lokalizacja: K-n

Post autor: MichV5 » sob lip 11, 2009 15:28

Kolego jak masz dużo sieki to z każdej jednostki dużo wyciągniesz :bigok:

a z tego co się ostatnio dowiedziałem mój silnik ma jeden wałek rozrządu w tym 170konnym są 2wałki niby :crazy: czy dałbym rade i jak to zrobić u mnie??


Mój granat :)) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=253781

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob lip 11, 2009 17:13

MichV5 pisze:a z tego co się ostatnio dowiedziałem mój silnik ma jeden wałek rozrządu w tym 170konnym są 2wałki niby :crazy: czy dałbym rade i jak to zrobić u mnie??
Kolego nie obraź się ale Ty się nie bierz za żadne tuningi bo z wiedzą raczej kiepsko u Ciebie :crazy:. I wersji 150 i 170 są 2 wałki tyle, że w pierwszym są 2 zawory na cylinder, a w drugim 4.

P.s. I nie mówię, że ja jestem taki super znawca ale jak ktoś nie wie ile ma wałków w silniku to raczej nie powinien się brać za jakiekolwiek modyfikacje.
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 17:17 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » sob lip 11, 2009 17:18

A te 170konne wersje to nie wychodziły przypadkiem tylko w wersji 4MOTION?Jak chcesz podnieść moc w miarę tanim kosztem to załóż sobie nitro :D


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
MichV5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
Lokalizacja: K-n

Post autor: MichV5 » sob lip 11, 2009 18:21

Yuri napisałem niby!! tak czyli nie byłem tego pewien rozumiesz ale dzieki za rozwianie złudzeń hehe. wyraże sie inaczej mam o połowe mniej zaworów wiem tylko chodzi o to czy jest możliwość przerobienia mojego silnika z 2zaworów na cyl. na 4zaw. na cyl.??
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 18:24 przez MichV5, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » sob lip 11, 2009 22:43

MichV5 pisze:czy jest możliwość przerobienia mojego silnika z 2zaworów na cyl. na 4zaw. na cyl.??
na przykładzie silników aqn(170) i agz(150) wiadomo że bloki są te same, więc różnica jest w głowicach.
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 22:44 przez sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości