Kolektor baran do RP-ka

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt mar 06, 2009 17:49

Superbeasto, tylko że stopień spreżania o ciśnienie sprężania to nieco różne sprawy.
Wymiana pierscieni nie wpłynie na zmianę/podniesienie stopnia sprężania a tak napisałeś. Wpłynie na cisnienie spreżania. Stopień sprężania jest stały dla danego silnika co nie znaczy że nie można go w pewny sposób zmienić. Wartosc stopnia sprężania jest stała niezależnie od stanu silnika. Nawet zuzyty silnik co ma cisnienie po 7 barów na każdym garze będzie miał stopien sprężania taki jak po wyjeździe z fabryki.
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 17:52 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pt mar 06, 2009 19:25

toffic pisze:ja tłoki z PFa przy okazji remontu
dało to jakiś efekt?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt mar 06, 2009 19:28

zapewne podniosło stopień sprężania do 10 a co dalej to już niech toffic się wypowie.



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pt mar 06, 2009 19:47

sas_gti pisze:a co dalej
o to dalej mi chodzi ;-)



Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pt mar 13, 2009 15:10

i jak idą mody RP-ka?? nie ukrywam ze jestem ciekawy :chytry:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt mar 13, 2009 16:54

dało to jakiś efekt?
na LPG chodził jak PF, na benie tez lepiej ale już nie tak, przydałoby się soft poprawić żeby dawke górą zwiększyć



Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pt mar 13, 2009 19:01

toffic pisze:na LPG chodził jak PF
co miałeś zrobione ze na LPG lepiej chodził niż na PB??



Bartek-96
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt cze 15, 2007 14:00
Lokalizacja: Zakliczyn
Kontakt:

Post autor: Bartek-96 » ndz cze 14, 2009 21:18

temat zgasł... =/
szkoda bo też mam RPka :helm:
i co ostatnio zobaczyłem.. na LPG chodzi lepiej niż na Pb :bigok:
a gaz zakładałem w jakiejś tam gazowni mało znanej...


[img]http://images40.fotosik.pl/210/f17f95fe51056a60.jpg[/img]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn cze 15, 2009 13:14

przeróbka przepustnicy bo seryjna z mono jest malutka i bardzo ogranicza, do tego lekko doprężyć i można śmigać
cena ? nie duża silnik tani i do eksperymentów dobry

[ Dodano: 15 Cze 2009 13:17 ]
stopień sprężania to stosunek pojemności skokowej 1 cylindra do pojemności komory spalania lub pojemności skokowej całego silnika do 4*komora spalania
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 13:24 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Bartek-96
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt cze 15, 2007 14:00
Lokalizacja: Zakliczyn
Kontakt:

Post autor: Bartek-96 » pt cze 26, 2009 13:34

a polerowanie środka kolektora dało by cos??


[img]http://images40.fotosik.pl/210/f17f95fe51056a60.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » pt cze 26, 2009 15:13

Bartek-96 pisze:a polerowanie środka kolektora dało by cos??
nic


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Bartek-96
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt cze 15, 2007 14:00
Lokalizacja: Zakliczyn
Kontakt:

Post autor: Bartek-96 » pt cze 26, 2009 17:57

Superbeasto pisze:
Bartek-96 pisze:a polerowanie środka kolektora dało by cos??
nic
a zaworów?? :chytry:

:grin:



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » pt cze 26, 2009 21:01

Bartek-96 pisze:a zaworów??
jeśli wypolerujesz zawory ssące, to lepiej się mieszanka przemieści, jeśli wydechowe to nagar nie będzie się tak szybko osadzał na zaworach i spaliny szybciej opuszczą komore spalania.

[ Dodano: 26 Cze 2009 21:04 ]
ale ponoć,żeby nie robić tego na błysk. Ja zrobiłem tylko wydechowe, tzn przepolerowałem. Jeszcze nie wiem czy to dobrze, bo silnik jest w trakcie składania.


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Bartek-96
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt cze 15, 2007 14:00
Lokalizacja: Zakliczyn
Kontakt:

Post autor: Bartek-96 » pt cze 26, 2009 22:34

kanały głowicy ponoć można jeszcze przepolerowac... :grin:


[img]http://images40.fotosik.pl/210/f17f95fe51056a60.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości