[caddy mk1] SWAP PF-a

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

[caddy mk1] SWAP PF-a

Post autor: dm414 » czw maja 14, 2009 11:59

witam powiedzcie mi jak mam caddy mk1 z silnikiem 1.6 diesel i chce wsadzić tam 1.8PF, myślę że to dosyć dobry silnik do tego :)
co muszę mieć do takiego swapa? są jakieś problemy?

kuzyn się zabiera za takie coś i chce mu pomóc.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw maja 14, 2009 12:49

Jak masz diesla to nie powinno być problemów. Łapy będą pasować, portki i kolektor wydechowy trzeba zorganizować z mk1 GTI lub ze Scirocco GTI 8V. Dodatkowo musisz włożyć pompę paliwa pod podłogę. Bak z Diesla nawet może zostać. Półosie i przeguby mogą zostać z diesla. Wszystko będzie pasować bez większych przeróbek.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » czw maja 14, 2009 19:30

jezeli bedzie mial skrzynie na 100mm przeguby to poloski musi wziasc z mk1 gti tudziez jakies scirocco :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości