Swap z 2E na..?? No właśnie na co?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
omlet161
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 24, 2008 13:19
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Swap z 2E na..?? No właśnie na co?

Post autor: omlet161 » pt kwie 24, 2009 09:54

Witam wszystkich, mam nadzieje że mi może coś troche podpowiecie. Silnik w moim GTI padł juz całkowicie koszt całego remontu ok 3tys zł. Pomyślałem więc, że może lepiej kupie jakiś silniczek i wsadzę do niego. Moją uwagę przykuły nowsze konstrukcje AGG i AKR, nie chcę wsadzać spowrotem 2E ponieważ ciężko jest znaleść już coś w dobrym stanie i z małym przebiegiem. Natomiast mój znajomy mówi, żebym poszukał jakiego ABF-a. I teraz sam nie wiem co będzie rozsądniejszym rozwiązaniem. Ogólnie autko jest całe odrestaurowane w stanie jak z fabryki wyjechało;] zamierzma nim jeszcze przejechac wiele kilometrów i zastanawiem się teraz co zrobić bo mi samemu brak koncepcji. Moze ktoś ma jakies propozycje i pomysły??



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pt kwie 24, 2009 20:02

jak cena nie gra roli to ładuj 1.8T



Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » pt kwie 24, 2009 20:50

No nie zebym powtarzał ... ale 1.8T !! :)
Pytanie czy ogarniecie abf'a tak zeby miało to rece i nogi bedzie wiele tańsze ??
obawiam sie ze nie
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 20:53 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości